quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:51 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag allen, hoe hangt de vlag erbij vandaag?
I.i.g. niet halfstokquote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij wappert fier in de wind bij jou?
Vanmorgen wapperde hij enthousiast, ik heb gezellig gewinkeld met mijn moeder en mijn dochterquote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
I.i.g. niet halfstokEn bij jou?
Royariquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:57 schreef NailQueen het volgende:
Even kijken of het zo lukt. Maar de tattoo is gezet! 🐱❤️SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:57 schreef NailQueen het volgende:
Even kijken of het zo lukt. Maar de tattoo is gezet! 🐱❤️SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe ging het? Viel het mee?
Iets wat je niet wil horen in de slaapkamer.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat iets van Strani weinig indruk maakt
Bij een kringloop winkel kan je vast nog wel een dvd speler vinden.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:44 schreef NailQueen het volgende:
Mijn ouders zijn ondertussen het huis aan het opruimen voor de verhuizing. Ze hadden in de kast nog veel dvds en videobanden liggen. Ik heb de dvds meegenomen van Bassie en Adriaan en een kopieerde dvd van Schippers van de kameleon. Ik heb geen dvd speler maar het is zonde om die weg te gooien
Ondersteboven natuurlijk! No farmers, no food!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:51 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag allen, hoe hangt de vlag erbij vandaag?
En een nieuwe kost iets van 30 euro als je dat liever doetquote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Bij een kringloop winkel kan je vast nog wel een dvd speler vinden.
Goeiequote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ondersteboven natuurlijk! No farmers, no food!![]()
Het viel eigenlijk reuze mee. De tatoeëerder had eerst een eigen ontwerp gemaakt maar die vond ik niet zo mooi. Gelukkig had ik zelf wat inspiratie opgezocht. En met een paar aanpassingen was het onderwerp zo klaar. En na ongeveer 10 minuten stond al op mijn arm. De pijn viel ook reuze mee. Ik dacht van te voren dat het iets van 2 uur ging duren maar na een half uur was het al klaarquote:
Ik had net gehaktballetjes met pindasaus, aardappels en augurkenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goeie![]()
Wat voor food had je vandaag?
Gehaktballen met pindasaus vind ik echt zo lekkerquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had net gehaktballetjes met pindasaus, aardappels en augurken
Wie weet, zonder te googlen, welk liedje?quote:And I don't wanna learn another scent
I don't want the children of another man
To have the eyes of the girl that I won't forget
I won't forget
Ik moest hem googlen. Mijn dochter had het meteen gewetenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:54 schreef ijs_beer het volgende:
Favoriete stukje lyrics op dit moment:
[..]
Wie weet, zonder te googlen, welk liedje?
Denk niet dat het een hele moeilijke is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |