Ja, het is nog best lastig om hier een fluitconcert in te zetten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus net zoals voorheen eigenlijk?
Als de uitslagen zoals ze nu zijn zo blijven in die poule, dan is Portugal het eerste Europese land dat zich weet te kwalificeren voor het WK.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:36 schreef Fred_B het volgende:
Zo, Ronaldo heeft nummer 947 en 948 er alweer inliggen.
Sowieso wordt jullie geluid weggedraaid en vervangen door een luid applaus, dus de andere users krijgen de realiteit toch niet mee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is nog best lastig om hier een fluitconcert in te zetten.
Ja daar kun je naar fluiten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maakt ook geen indruk.
Ja, het voordeel van een poule waarin de andere landen elkaar ook de nodige punten afsnoepen. Maar tegen Hongarije, Armenië en Ierland kan je zelf ook best een keer gelijkspelen, dus ze hebben het ook goed gedaan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als de uitslagen zoals ze nu zijn zo blijven in die poule, dan is Portugal het eerste Europese land dat zich weet te kwalificeren voor het WK.
Nee die vind ik geen fluit aan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Berdien is 68 ondertussen. Maar hou je niet in.
Je bent als nummer één inderdaad wel afhankelijk van wat de nummer twee in je poule doet. Als die alles wint (behalve van nummer één), dan is het wachten tot de voorlaatste wedstrijd. Of als de nummer één en twee dan nog niet beide wedstrijden hebben gespeeld zelfs tot de laatste wedstrijd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het voordeel van een poule waarin de andere landen elkaar ook de nodige punten afsnoepen. Maar tegen Hongarije, Armenië en Ierland kan je zelf ook best een keer gelijkspelen, dus ze hebben het ook goed gedaan.
België had gisteren bij de snelle achterstand tegen Wales even een Groot Probleem, maar doordat ze uiteindelijk simpel wonnen, is er nu nog één overwinning nodig op Kazachstan of Liechtenstein, dus die zijn er ook wel.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind deze grap eigenlijk wel een schorsing waard. Vind je niet?
Ik stel voor dat Redefine gewoon twee weken dequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is hier al zo rustig. Ik stel voor dat @:redefine de Israel-behandeling van de EBU krijgt, dus dat hij ondanks al die misstappen mag blijven doorposten. Maar dat wij als fans wel ons ongenoegen laten blijken.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Ik stel voor dat Redefine gewoon twee weken de-smiley niet mag gebruiken.
Dat zou geen kwaad kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Ik stel voor dat Redefine gewoon twee weken niet mag gebruiken.
Hier kan ik wel mee levenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is hier al zo rustig. Ik stel voor dat @:redefine de Israel-behandeling van de EBU krijgt, dus dat hij ondanks al die misstappen mag blijven doorposten. Maar dat wij als fans wel ons ongenoegen laten blijken.
Nee specifiek juist niet. Ik vraag meteen om een schorsing. Niet om een kaart, ook niet om een ban. Ik heb de regels heel voorzichtig gelezen.quote:
Behalve als UI.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Ik stel voor dat Redefine gewoon twee weken de-smiley niet mag gebruiken.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee specifiek juist niet. Ik vraag meteen om een schorsing. Niet om een kaart, ook niet om een ban. Ik heb de regels heel voorzichtig gelezen.
Het gaat mij een beetje te ver om jouw hoofd als UI te nemenquote:
Dat klopt, zo zie ik er wel uit na elke post van jou.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gaat mij een beetje te ver om jouw hoofd als UI te nemen
Dat snap ik. Maar ik tracht slechts jouw lage niveau te benaderenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klopt, zo zie ik er wel uit na elke post van jou.
Oef.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zou geen kwaad kunnen inderdaad.
quote:
Ja hier was ik al bang voorquote:
Nu lijkt een reflectiemomentje van een week of vier me wel op z'n plaats voor Redefinequote:
Om zijn conditie op peil te houden, moet hij wel door blijven posten. Kan hij dat dan via DM’s met jou doen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu lijkt een reflectiemomentje van een week of vier me wel op z'n plaats voor Redefine
(Wederom geen banaanvraag, slechts een steunbetuiging aan Redefine's spirituele en mentale gezondheid!)
Misschien dat we eindelijk nut hebben gevonden voor Novaquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Om zijn conditie op peil te houden, moet hij wel door blijven posten. Kan hij dat dan via DM’s met jou doen?
Dat heb je wel over jezelf afgeroepen jaquote:
Fred het is eerder andersom. Posten hier in de SC doe je om conditie op te bouwen om DM'en met de Straan bij te kunnen houden. Al die drek en doodsverwensingen die hij daar uitstrooit gaat je niet in je koude kleren zittenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Om zijn conditie op peil te houden, moet hij wel door blijven posten. Kan hij dat dan via DM’s met jou doen?
DM's mag je niet openbaar bespreken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Fred het is eerder andersom. Posten hier in de SC doe je om conditie op te bouwen om DM'en met de Straan bij te kunnen houden. Al die drek en doodsverwensingen die hij daar uitstrooit gaat je niet in je koude kleren zitten
Mjam, lekker ontbijt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 04:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok mensen, hoogste tijd om aan de slag te gaan! Gooi dat ontbijt naar binnen en aan het werk!
We hebben een mooie lange dag voor de boeg!
[ afbeelding ]
Inhoudelijk heb ik niks openbaar gemaaktquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
DM's mag je niet openbaar bespreken.
Mods!! Mods!!
Was je daarom zo lang offline?quote:
Ik heb nog nooit iets van Strani gehadquote:Op woensdag 15 oktober 2025 07:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Inhoudelijk heb ik niks openbaar gemaaktBovendien weet iedereen het elke, want elke user krijgt ze van jou.
Wat een gelukkig leven moet je dan nog hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets van Strani gehad
Dat is dus nu afgelopenquote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat een gelukkig leven moet je dan nog hebben
quote:
En toen zag ik dat ik al wel ooit wat van je had, maar dat maakte dus weinig indrukquote:
Nee hoewel dat technisch een bericht van jou aan mij was met daarop een antwoord van mij, dus dat telt niet echt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:47 schreef Troel het volgende:
[..]
En toen zag ik dat ik al wel ooit wat van je had, maar dat maakte dus weinig indruk
Niet de eerste keer dat iets van Strani weinig indruk maaktquote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:47 schreef Troel het volgende:
[..]
En toen zag ik dat ik al wel ooit wat van je had, maar dat maakte dus weinig indruk
Ja shit, dan heb je echt tekort geschoten!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoewel dat technisch een bericht van jou aan mij was met daarop een antwoord van mij, dus dat telt niet echt.
Nogmaals, het was koud!!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat iets van Strani weinig indruk maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |