En nu met een gerust hart koekjes etenquote:
I'm not tossing saladquote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:25 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel 1 gat hebt in je mond
Zeldenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 14:26 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Stelt jouw tandarts ook vragen terwijl je met je mond open ligt? Ik vind dat zo stom altijd.
Is aan het balen wel een einde gekomen inmiddels?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik had deze middag een 'baalmiddag'. En ik had geen zin om te koken dus ben ik als troost door de McDrive gegaan
Inmiddels gaat het alweer wat beterquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Is aan het balen wel een einde gekomen inmiddels?
Kerel is ook al 50. Da's 3x zou oud als de gemiddelde deelnemer.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:10 schreef NailQueen het volgende:
Blaudzun hoeven we niet te verwachten op het ESF. En als ik zie hoe saai hij is bij De Slimste is dat ook maar goed ook
Oh dat had ik hem niet gegeven!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kerel is ook al 50. Da's 3x zou oud als de gemiddelde deelnemer.
Juist hij had daar onlangs een relletje veroorzaakt toch? Door Wierd Duk een fascist en wappie te noemen. (En de rel was dan niet dat hij daarmee één of ander staatsgeheim verklapte, maar dat iedereen inclusief Rob Jetten lachend instemde).quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:10 schreef NailQueen het volgende:
Blaudzun hoeven we niet te verwachten op het ESF. En als ik zie hoe saai hij is bij De Slimste is dat ook maar goed ook
Ik heb geen idee Wierd Duk is en of ik dat wel wil wetenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Juist hij had daar onlangs een relletje veroorzaakt toch? Door Wierd Duk een fascist en wappie te noemen. (En de rel was dan niet dat hij daarmee één of ander staatsgeheim verklapte, maar dat iedereen inclusief Rob Jetten lachend instemde).
Een relletje is wel wat overdreven.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Juist hij had daar onlangs een relletje veroorzaakt toch? Door Wierd Duk een fascist en wappie te noemen. (En de rel was dan niet dat hij daarmee één of ander staatsgeheim verklapte, maar dat iedereen inclusief Rob Jetten lachend instemde).
Je leven is er een stuk beter door hem niet te kennen, dus houden zo.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee Wierd Duk is en of ik dat wel wil weten
Daarvoor had die op FOK! een ban gekregenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 18:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar dat is toch al een jaar of tien? een rel. Dat twaalf mensen op social media (vooral X) wat vinden en dat daarmee wordt gesteld dat het hek van de dam is.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Een relletje is wel wat overdreven.
Meer een "journalist" die op basis van wat X/Twitter berichten een stukje maakt.
Ja, ik zag dat in POL de derde wereldoorlog weer eens is uitgebroken. Vroeger las ik daar nog weleens mee, maar het is tegenwoordig een verzameling van verzuurde linkse boomers en schreeuwerige rechtse wappies geworden.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarvoor had die op FOK! een ban gekregen
Ja, al slaat de balans wel heel erg naar de rechtse wappies door.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat in POL de derde wereldoorlog weer eens is uitgebroken. Vroeger las ik daar nog weleens mee, maar het is tegenwoordig een verzameling van verzuurde linkse boomers en schreeuwerige rechtse wappies geworden.
Het wisselt op zich wel per onderwerp, maar Danny had in het FB topic wel een punt dat er veel mensen alleen maar hun eigen mening komen roepen, en degenen die het daar niet mee eens zijn dan maar van van alles beschuldigen (zoals dat fascist), waardoor het idee van een discussieforum nogal verloren gaat. Dan wordt het hier een soort Twitter, waar je gewoon keer op keer je onzin herhaalt, omdat een weerlegging daar toch niet meer terug te vinden is.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, al slaat de balans wel heel erg naar de rechtse wappies door.
Klopt wel. En het is ook zeker zo dat er users zijn te makkelijk fascisme erbij halen en/of iemand fascist noemen. Maar het slaat natuurlijk wel door als fascistische activiteiten niet meer als zodanig benoemd worden. En nog weer lachwekkender dat er users zijn, die nauwelijks kunnen posten zonder iemand die niet alle buitenlanders het land uit wil gooien en/of pro Israël voor alles en nog wat uit te maken, daar gewoon telkens mee weg komen...quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het wisselt op zich wel per onderwerp, maar Danny had in het FB topic wel een punt dat er veel mensen alleen maar hun eigen mening komen roepen, en degenen die het daar niet mee eens zijn dan maar van van alles beschuldigen (zoals dat fascist), waardoor het idee van een discussieforum nogal verloren gaat. Dan wordt het hier een soort Twitter, waar je gewoon keer op keer je onzin herhaalt, omdat een weerlegging daar toch niet meer terug te vinden is.
Lekker, wat heb je gehad?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 17:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik had deze middag een 'baalmiddag'. En ik had geen zin om te koken dus ben ik als troost door de McDrive gegaan
Ja, het lijkt er ook op dat de moderatie sinds een paar jaar ook nog losser is dan het al was, al dan niet door de afnemende postaantallen. Je mag best wat mensen met een tegendraadse mening hebben, of mensen die de boel een beetje opstoken. Maar er zijn zoveel figuren die alleen maar komen om te trollen, en die gewoon totaal niet worden aangepakt, dat je uiteindelijk steeds meer normale users wegjaagt.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:05 schreef Redefine het volgende:
Wat mij zelf betreft. Het is dat deze SC leuk is en het meeste rondom het ESF en daarnaast sportevenementen volgen met FOK! de kijkervaring enorm veel leuker maakt, anders was ik allang weggeweest. Wil eigenlijk niks te maken hebben met bepaalde bijzonder dubieuze figuren hier op het forum. Niet voor niets dat het forum zo'n slechte naam heeft.
Klopt. Veel normale users zijn ook wel weggejaagd ja. Dat de moderatie losser is geworden komt overigens niet alleen door de Mods zelf, je ziet steeds vaker verwijzen naar de policy en dat ze daar aan gebonden zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het lijkt er ook op dat de moderatie sinds een paar jaar ook nog losser is dan het al was, al dan niet door de afnemende postaantallen. Je mag best wat mensen met een tegendraadse mening hebben, of mensen die de boel een beetje opstoken. Maar er zijn zoveel figuren die alleen maar komen om te trollen, en die gewoon totaal niet worden aangepakt, dat je uiteindelijk steeds meer normale users wegjaagt.
Je vroeg het niet aan mij, maar wij hadden groenlof. Ik kende het ook niet, maar het is blijkbaar een vergeten groente (door mij zo enorm vergeten dat ik er nog nooit van gehoord had). De smaak was redelijk mwah. Zeg maar het B-kantje van andijvie. Op de gemeenschappelijke boerderij waar wij lid zijn, hoeven we het wat mij betreft niet nog eens te plukken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:15 schreef Arizona het volgende:
Ik had weer een dramatische en frustrerende meeting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wordt dan wel druk bij de McDrive.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik heb er ook nog nooit van gehoord! Gewone andijvie vind ik wel heel lekker.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je vroeg het niet aan mij, maar wij hadden groenlof. Ik kende het ook niet, maar het is blijkbaar een vergeten groente (door mij zo enorm vergeten dat ik er nog nooit van gehoord had). De smaak was redelijk mwah. Zeg maar het B-kantje van andijvie. Op de gemeenschappelijke boerderij waar wij lid zijn, hoeven we het wat mij betreft niet nog eens te plukken.
Wij aten bij mijn oudersquote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:17 schreef Redefine het volgende:
[..]![]()
Wordt dan wel druk bij de McDrive.
Ah langs de McParents.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij aten bij mijn oudersmaar ik had niet zoveel honger.
In België komt het blijkbaar veel voor. Een collega van mijn vrouw had ons enthousiast gemaakt. Je betaalt 100 euro per maand, en dan mag je van alles wat er groeit plukken. Wel gewoon in gezinsvolume uiteraard, het is niet de bedoeling dat je met 50 bloemkolen thuiskomt.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog nooit van gehoord! Gewone andijvie vind ik wel heel lekker.
Wat leuk, die boerderij. Dan eet je echt vers en met de seizoenen![]()
Hoe vaak mag je daar plukken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |