Ja, als het goed is horen we het eind deze week.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Even duimen voor de financiering, maar hopelijk daarna
Zou het helpen een hogere pet op te doen? Je wil het wel zo snel mogelijk weten natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, als het goed is horen we het eind deze week.
Maar we hebben niet zo'n hoge pet op van de adviseurDus we denken begin volgende week
Goeie tip! Ik ga het doorgevenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou het helpen een hogere pet op te doen? Je wil het wel zo snel mogelijk weten natuurlijk.
Je zou bijvoorbeeld hiermee kunnen beginnen, gewoon voor de zekerheid.
[ afbeelding ]
Ik weet niet waar je die gevonden hebt, maar petje afquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou het helpen een hogere pet op te doen? Je wil het wel zo snel mogelijk weten natuurlijk.
Je zou bijvoorbeeld hiermee kunnen beginnen, gewoon voor de zekerheid.
[ afbeelding ]
Echt een hoofddeksels goed grapje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je die gevonden hebt, maar petje af
Je doet net alsof die er met de pet naar gooitquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Echt een hoofddeksels goed grapje.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is een mooie tijdloze tattoo![]()
Ik denk nog weleens aan de nineties, toen Looney Toons zo in waren. Al die mensen die toen Tweety of Tasmanian Devil als tattoo hebben laten zetten…
(Ik ken er een aantal).
quote:
Misschien een zebra gezien je username?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tegenwoordig schijnt cyber sigilism helemaal in te zijn. Niet echt mijn ding.
Ik heb overigens ook geen tattoo's. Ben er ook opzich niet op tegen ofzo, maar zou ook niet echt weten wat ik dan precies op mijn lijf zo willen zette.
Het duurt nog zeker twee weken voor er een kamermeerderheid die voor het beperken van de hypotheekrenteaftrek is gekozen kan worden, dus je hebt nog wat marge.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, als het goed is horen we het eind deze week.
Maar we hebben niet zo'n hoge pet op van de adviseurDus we denken begin volgende week
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Thanks!!![]()
Heb ik al gezegd dat ik mijn canvaskerstboom weg heb gegooid![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Wat goed! Blij voor je!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:13 schreef Meke het volgende:
Oja, leuk nieuwtje!!![]()
Als het rond komt met de financiering hebben wij een huis gekochtMegaspannend en leuk!!
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe
Zou dat dan de kerstversie van 'Ik ben een bloemetjesgordijn zijn'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe
Beuk de ballen niet uit de boom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik snap 'm niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien een zebra gezien je username?
Zou wat zijn als Meke plots een fanatieke VVD'er wordt hierdoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het duurt nog zeker twee weken voor er een kamermeerderheid die voor het beperken van de hypotheekrenteaftrek is gekozen kan worden, dus je hebt nog wat marge.
Het was wat te voorspelbaar om een ijsbeer te zeggen, daarom een ander willekeurig dierquote:
Dat is ze altijd al geweest. Die tattoo waar ze het net over had, is het logo van de VVD.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Meke plots een fanatieke VVD'er wordt hierdoor.
Nee hoor, dit is van een niveau dat Jan met de pet te boven gaat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je doet net alsof die er met de pet naar gooit
ohquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het was wat te voorspelbaar om een ijsbeer te zeggen, daarom een ander willekeurig dier
Het is hier al zo rustig. Ik stel voor dat @Redefine de Israel-behandeling van de EBU krijgt, dus dat hij ondanks al die misstappen mag blijven doorposten. Maar dat wij als fans wel ons ongenoegen laten blijken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind deze grap eigenlijk wel een schorsing waard. Vind je niet?
Vragen om een kaartquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind deze grap eigenlijk wel een schorsing waard. Vind je niet?
Dus net zoals voorheen eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is hier al zo rustig. Ik stel voor dat @:redefine de Israel-behandeling van de EBU krijgt, dus dat hij ondanks al die misstappen mag blijven doorposten. Maar dat wij als fans wel ons ongenoegen laten blijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |