SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
Die moest je daardoor wel verdraaien. Maar dan krijg je er wel wat voor terugquote:
Het was het bijna waard! Sterker nog, als hij morgen geen pijn meer doet, was het het helemaal waard!quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die moest je daardoor wel verdraaien. Maar dan krijg je er wel wat voor terug
We reserveren de volgende TT wel voor je: 'Waar we de knieën van Billie negeren'quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Ja. Ik heb ook pijnlijke knieën, maar die worden gewoon genegeerd
Ja wie niet op deze leeftijd!quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Ja. Ik heb ook pijnlijke knieën, maar die worden gewoon genegeerd
Daar houd ik je aanquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
We reserveren de volgende TT wel voor je: 'Waar we de knieën van Billie negeren'
Nou, het heeft een reden! Ik was een paar dagen terug naar Doloris in Utrecht gegaan. Dat was leuk, maar het was iets meer kruipen dan ik verwacht hadquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja wie niet op deze leeftijd!
Maar Ari is Ari
Is die dubbele dan bewust?quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:37 schreef Redefine het volgende:
Net een treinticket geboekt om eind november naar Keulen te gaan voor de kerstmarkt. Dan dan samen met broer, schoonzus en mijn nichtjes dat weekend daar![]()
Dat is een typo. Maar denk dat je beter je druk kan maken om verkeerd lidwoord gebruik, woorden die stelselmatig worden vergeten of andere kromme zinnen als je echt naar taalfouten wilt kijkenquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:12 schreef H_T het volgende:
Toch even vragen:
[..]
Is die dubbele dan bewust?
Daar ben ik ook een keer geweestquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, het heeft een reden! Ik was een paar dagen terug naar Doloris in Utrecht gegaan. Dat was leuk, maar het was iets meer kruipen dan ik verwacht had
En Ari is inderdaad Ari
Ik dacht meer aan een eventueel verband met mijn klacht over zin in inquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een typo. Maar denk dat je beter je druk kan maken om verkeerd lidwoord gebruik, woorden die stelselmatig worden vergeten of andere kromme zinnen als je echt naar taalfouten wilt kijken
Dan dan maar te hopen dat er geen reclamemakers meelezen anders krijgen we die ellende straks ook nog dagelijks op de radioquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een eventueel verband met mijn klacht over zin in in
Ja, ik had hetzelfde.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een keer geweestBest leuk inderdaad, maar uiteindelijk vond ik dat ik wel genoeg gekropen en geklauterd had en ben ik naar de uitgang gegaan terwijl ik wist dat ik nog niet alles gezien had
Daarom staat hij ook bovenaan in het klassement.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij kan niet naar bed zonder dit hier te hebben gepost hè?
Nee, anders verwachten mensen dat ik nog ga reageren.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij kan niet naar bed zonder dit hier te hebben gepost hè?
Precies. Iedere dag Goedemorgen en welterusten. Zijn toch weer 60/62 posts per maand.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daarom staat hij ook bovenaan in het klassement.
Doe er nog een goedemiddag en goedenavond bij en de nummer 1 positie is al bijna binnen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies. Iedere dag Goedemorgen en welterusten. Zijn toch weer 60/62 posts per maand.
En elke zondag het slechte nieuws vertellen dat het weekend weer voorbij is. Alles voor de eerste plek.quote:Op maandag 13 oktober 2025 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies. Iedere dag Goedemorgen en welterusten. Zijn toch weer 60/62 posts per maand.
Post voor Zaagmans op woensdag en dat zijn er weer een paar in de maandquote:Op maandag 13 oktober 2025 23:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En elke zondag het slechte nieuws vertellen dat het weekend weer voorbij is. Alles voor de eerste plek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |