SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
Die moest je daardoor wel verdraaien. Maar dan krijg je er wel wat voor terugquote:
Het was het bijna waard! Sterker nog, als hij morgen geen pijn meer doet, was het het helemaal waard!quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die moest je daardoor wel verdraaien. Maar dan krijg je er wel wat voor terug
We reserveren de volgende TT wel voor je: 'Waar we de knieën van Billie negeren'quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Ja. Ik heb ook pijnlijke knieën, maar die worden gewoon genegeerd
Ja wie niet op deze leeftijd!quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Ja. Ik heb ook pijnlijke knieën, maar die worden gewoon genegeerd
Daar houd ik je aanquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
We reserveren de volgende TT wel voor je: 'Waar we de knieën van Billie negeren'
Nou, het heeft een reden! Ik was een paar dagen terug naar Doloris in Utrecht gegaan. Dat was leuk, maar het was iets meer kruipen dan ik verwacht hadquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja wie niet op deze leeftijd!
Maar Ari is Ari
Is die dubbele dan bewust?quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:37 schreef Redefine het volgende:
Net een treinticket geboekt om eind november naar Keulen te gaan voor de kerstmarkt. Dan dan samen met broer, schoonzus en mijn nichtjes dat weekend daar![]()
Dat is een typo. Maar denk dat je beter je druk kan maken om verkeerd lidwoord gebruik, woorden die stelselmatig worden vergeten of andere kromme zinnen als je echt naar taalfouten wilt kijkenquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:12 schreef H_T het volgende:
Toch even vragen:
[..]
Is die dubbele dan bewust?
Daar ben ik ook een keer geweestquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, het heeft een reden! Ik was een paar dagen terug naar Doloris in Utrecht gegaan. Dat was leuk, maar het was iets meer kruipen dan ik verwacht had
En Ari is inderdaad Ari
Ik dacht meer aan een eventueel verband met mijn klacht over zin in inquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een typo. Maar denk dat je beter je druk kan maken om verkeerd lidwoord gebruik, woorden die stelselmatig worden vergeten of andere kromme zinnen als je echt naar taalfouten wilt kijken
Dan dan maar te hopen dat er geen reclamemakers meelezen anders krijgen we die ellende straks ook nog dagelijks op de radioquote:Op maandag 13 oktober 2025 22:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een eventueel verband met mijn klacht over zin in in
Ja, ik had hetzelfde.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar ben ik ook een keer geweestBest leuk inderdaad, maar uiteindelijk vond ik dat ik wel genoeg gekropen en geklauterd had en ben ik naar de uitgang gegaan terwijl ik wist dat ik nog niet alles gezien had
Daarom staat hij ook bovenaan in het klassement.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij kan niet naar bed zonder dit hier te hebben gepost hè?
Nee, anders verwachten mensen dat ik nog ga reageren.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij kan niet naar bed zonder dit hier te hebben gepost hè?
Precies. Iedere dag Goedemorgen en welterusten. Zijn toch weer 60/62 posts per maand.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daarom staat hij ook bovenaan in het klassement.
Doe er nog een goedemiddag en goedenavond bij en de nummer 1 positie is al bijna binnen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies. Iedere dag Goedemorgen en welterusten. Zijn toch weer 60/62 posts per maand.
En elke zondag het slechte nieuws vertellen dat het weekend weer voorbij is. Alles voor de eerste plek.quote:Op maandag 13 oktober 2025 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies. Iedere dag Goedemorgen en welterusten. Zijn toch weer 60/62 posts per maand.
Post voor Zaagmans op woensdag en dat zijn er weer een paar in de maandquote:Op maandag 13 oktober 2025 23:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En elke zondag het slechte nieuws vertellen dat het weekend weer voorbij is. Alles voor de eerste plek.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 00:50 schreef H_T het volgende:
Post vooral mensen! Dat geeft anderen ook weer iets om op te reageren. Ook al is het iets simpels als wat je die avond gaat etenVoeg er iets aan toe qua mening of zo en er is zomaar weer iets om aan te haken
We mogen? Dus het hoeft niet?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 06:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen maar weer. We mogen weer aan de slag.
* Zet koffie en thee klaar
Nee, dat is maar net wat je hebt afgesproken.quote:
De Babbelbox vraagt zich af: wanneer heeft u voor het laatst een brief verstuurd?quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 07:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat is maar net wat je hebt afgesproken.
Ik twee maanden geleden nog. Naar de Belastingdienst.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:37 schreef H_T het volgende:
[..]
De Babbelbox vraagt zich af: wanneer heeft u voor het laatst een brief verstuurd?
Voor mij is het een tijd geleden, maar ik moet binnenkort een brief sturen aan mijn pensioenfonds. Zodra ik weer weet waar ik de enveloppen heb gelaten
Eerst Aké die speeltijd krijgt en nu Soundos die een prijs krijgt. #prayforBilliequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bill zal wel blij zijn dat Soundos een prijs heeft gewonnen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:11 schreef NailQueen het volgende:
Laat ik deze ochtend eens met de deur in huis vallen.
Ik heb morgen een afspraak bij een tattooshop
Soundosquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bill zal wel blij zijn dat Soundos een prijs heeft gewonnen.
Een cabaretprijs.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
SoundosIs het een positieve prijs? Dan is het terecht dat ze gewonnen heeft.
Ah wat leuk, een Ed Sheeran tattoo neem ik aan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:11 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Wat voor tattoo ga je nemen?
Twee kattenpootjes op mijn arm. Voor de katten die ik heb gehad.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ah wat leuk, een Ed Sheeran tattoo neem ik aan?
Leuk!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Twee kattenpootjes op mijn arm. Voor de katten die ik heb gehad.
Ik vind het wel spannend maar ik laat het maar op mij afkomen. Ik laat de tattoo pas zetten als het echt goed voelt.
Dat is gewoon een plakplaatje toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Leuk!je kunt ook eerst zo'n temporary tattoo nemen die een week blijft zitten, kun je wennen aan t idee.
Ik heb toevallig zojuist een condoleancekaart verstuurd. Digitaal, via Greetz, want ik had geen kaarten en geen postzegels meer. En dan had ik daarna weer naar huis gemoeten om hem te schrijven en daarna weer op expeditie richting een brievenbusquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:37 schreef H_T het volgende:
[..]
De Babbelbox vraagt zich af: wanneer heeft u voor het laatst een brief verstuurd?
Voor mij is het een tijd geleden, maar ik moet binnenkort een brief sturen aan mijn pensioenfonds. Zodra ik weer weet waar ik de enveloppen heb gelaten
Dat is een mooie tijdloze tattooquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel spannend maar ik laat het maar op mij afkomen. Ik laat de tattoo pas zetten als het echt goed voelt.
Geef nou maar toe dat jij een verhongerde tamagotchi op je rug hebt laten tattoeëren tijdens je goth-fase.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is een mooie tijdloze tattoo![]()
Ik denk nog weleens aan de nineties, toen Looney Toons zo in waren. Al die mensen die toen Tweety of Tasmanian Devil als tattoo hebben laten zetten…
(Ik ken er een aantal).
Jeetje. Een echte brief met tekst...ik denk een kwart eeuw geledenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, ik ben tattoo-vrij en ik was meer van de gabber dan de goth!quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat jij een verhongerde tamagotchi op je rug hebt laten tattoeëren tijdens je goth-fase.
Oh johquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ik ben tattoo-vrij en ik was meer van de gabber dan de goth!
Nee je opperste huidlaag verkleurt en het ziet er daardoor behoorlijk echt uit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is gewoon een plakplaatje toch?
Ik vond die neptattoos bij de Donald Duckkauwgum altijd zo leukquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee je opperste huidlaag verkleurt en het ziet er daardoor behoorlijk echt uit.
En dat kan gewoon bij de tatoeëerder?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee je opperste huidlaag verkleurt en het ziet er daardoor behoorlijk echt uit.
Snap ik, het wordt opeens écht als je het erover hebtquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:11 schreef NailQueen het volgende:
Nu ik het zo verteld heb krijg ik toch spanning voor morgen. Alsof ik nu pas besef wat ik ga doen. Ik dacht ook vorig week dat het nog wel even duurde maar toen kwam er achter dat al deze woensdag is
Lekker hoor. Morgenmiddag ben je alweer van die spanning af.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:11 schreef NailQueen het volgende:
Nu ik het zo verteld heb krijg ik toch spanning voor morgen. Alsof ik nu pas besef wat ik ga doen. Ik dacht ook vorig week dat het nog wel even duurde maar toen kwam er achter dat al deze woensdag is
Muzieknoot.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:53 schreef Arizona het volgende:
Wat zouden jullie nemen, als jullie een tattoo zouden laten zetten?
Weet je wat dat kost tegenwoordigquote:
Euphoria. Want die is beter.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:53 schreef Arizona het volgende:
Oh ja jij was juist wel positief over Soundos.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
SoundosIs het een positieve prijs? Dan is het terecht dat ze gewonnen heeft.
Een Zeeuwse vlag.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:53 schreef Arizona het volgende:
Ja, als enige in Nederland.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh ja jij was juist wel positief over Soundos.
Ik heb ook geen hekel aan Soundos, dus nee niet heel Nederland en Spanje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, als enige in Nederland.
Ik had bij jou eerder 'Het weekend is weer voorbij. ' had verwacht.quote:
Of een bedquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 15:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had bij jou eerder 'Het weekend is weer voorbij. ' had verwacht.
En bij jou Ed.quote:
Een egel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:53 schreef Arizona het volgende:
Een coupe vers mokka-ijs.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:53 schreef Arizona het volgende:
Ik kan me niet herinneren ooit echt een brief gestuurd te hebben, hooguit een kaartje van vakantie of met kerst.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Carrièreswitch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 09:11 schreef NailQueen het volgende:
Ja, mijn idee was het ook niet, H_T wil dat graag.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost tegenwoordig
Oh ja, daar heb ik er ook wat van verstuurd de afgelopen jaren (maar dan via Hallmark)quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb toevallig zojuist een condoleancekaart verstuurd. Digitaal, via Greetz, want ik had geen kaarten en geen postzegels meer. En dan had ik daarna weer naar huis gemoeten om hem te schrijven en daarna weer op expeditie richting een brievenbus
Hart met een dolk erdoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 12:53 schreef Arizona het volgende:
Het is ook niet alleen wat het kost, maar ook hoeveel moeite het kost, in vergelijking met digitale communicatiequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, mijn idee was het ook niet, H_T wil dat graag.
Die lijkt te denken dat het goed is voor dit forum als we de kas van PostNL gaan zitten spekken met zijn allen.
Ik denk dat die uit mijn UI nooit mooi wordt als tattooquote:
Wel een heel lief idee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 10:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Niet Allora?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wel een heel lief idee.
Maar had toch gegokt op dezeals je eerste tattoo
Als het smaakvol is gedaan kan het mooi zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:48 schreef Fred_B het volgende:
(Ben ik de enige die helemaal niets met tattoo’s heeft?)
Dit is dus niet het geheime account van Douwe Bob.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:48 schreef Fred_B het volgende:
Oh juist wel, door dat zo te zeggen, zodat we denken dat hij het niet is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is dus niet het geheime account van Douwe Bob.
Nee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:48 schreef Fred_B het volgende:
Nee ik heb er ook weinig mee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:48 schreef Fred_B het volgende:
Ik kan mij voorstellen dat het wel een hartverzakking was ja. Maar gelukkig klopte het wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:22 schreef Strani het volgende:
Hartverzakking net.
Ik was bezig met een Power BI-rapport dat ik zelf een aantal maanden geleden heb gemaakt. En heel even dacht ik dat de waarde voor 'schone data' eigenlijk die voor 'niet schone data' was, waardoor ik dan al maanden precies verkeerd om zou hebben gerapporteerd, met alle gevolgen vandien.
Nou blijkt dat voor de maand augustus de beide waarden door puur toeval precies hetzelfde waren. En dat zorgde voor de verwarring bij mij.
@:arizona jij snapt vast wat voor stress dit kan veroorzaken.
quote:
Onze generatie van oudere mensen is nog van de tijd dat modieuze mannen een paardenstaart of oorbel hadden. Beide hebben in elk geval het voordeel dat je er vrij makkelijk weer van afkomt.quote:
Hopelijk was het hetero-rapport wel een homogeen geheel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:22 schreef Strani het volgende:
Hartverzakking net.
Ik was bezig met een Power BI-rapport dat ik zelf een aantal maanden geleden heb gemaakt. En heel even dacht ik dat de waarde voor 'schone data' eigenlijk die voor 'niet schone data' was, waardoor ik dan al maanden precies verkeerd om zou hebben gerapporteerd, met alle gevolgen vandien.
Nou blijkt dat voor de maand augustus de beide waarden door puur toeval precies hetzelfde waren. En dat zorgde voor de verwarring bij mij.
Sticker sleevesquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als het smaakvol is gedaan kan het mooi zijn.
Maar als je ziet wat bijvoorbeeld Jelka van Houten of Jacqueline Govaerts op hun armen hebben staan.
Dan zeg ik ook nee.
Oja, vreselijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:22 schreef Strani het volgende:
Hartverzakking net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oja, vreselijk![]()
Je gaat door allerlei fasen. Verwarring. Ongeloof. Ontkenning. En dan de Opluchting
Haha ja preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn moeder is 63 en heeft 3 tattoosquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Onze generatie van oudere mensen is nog van de tijd dat modieuze mannen een paardenstaart of oorbel hadden. Beide hebben in elk geval het voordeel dat je er vrij makkelijk weer van afkomt.
Meke is ook heel positief over Soundos. En Vlaanderen. En we weten van Vlamingen dat ze goede smaak hebben, zolang ze geen Antwerp fan zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, als enige in Nederland.
Ik heb er ook niets mee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:48 schreef Fred_B het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |