Het splitscreen Oostenrijk-Israëlquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan niet echt een goed tv moment bedenken
Kon je man de uitleg waarderen of was hij eigenlijk met iets heel anders bezig?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:34 schreef Yesse het volgende:
74% van de stemmen. Ik legde mijn man net uit waarom VI zou winnen: als er niks goeds is geweest dan overwint het stemvee.
Ze hebben een grotere percentage dan Even tot hier. En die hadden echt geen concurrentie in 2022.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:34 schreef Yesse het volgende:
74% van de stemmen. Ik legde mijn man net uit waarom VI zou winnen: als er niks goeds is geweest dan overwint het stemvee.
Ik ben wel wakker maar heb er dan ook geen seconde van gezienquote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:08 schreef Strani het volgende:
Ja oké ik snap ook wel dat jullie direct tijdens de aftiteling naar bed zijn gegaan. Er moeten gewoon weer gearbeid worden.
Ik kan seconde 4037 erg aanraden, als je nog de kans krijgt. De andere seconden kan je wel overslaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben wel wakker maar heb er dan ook geen seconde van gezien
Soundos?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:35 schreef Strani het volgende:
Hallo, wel waarschuwen voor Joling maar voor Soundos in beeld bij de winst van Eva geen alarm?
Ja ik heb haar drie keer gezienquote:
Klinkt als een mooie avond!quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik heb haar drie keer gezien
Eén keer moest ze erg lachen om 'je pikkie laten zien'. Dus ja...
Ja maar die hebben minder stemvee publiekquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze hebben een grotere percentage dan Even tot hier. En die hadden echt geen concurrentie in 2022.
Precies en ze weten allemaal dat ik terug van vakantie ben, dus...quote:Op donderdag 16 oktober 2025 23:08 schreef Strani het volgende:
Ja oké ik snap ook wel dat jullie direct tijdens de aftiteling naar bed zijn gegaan. Er moeten gewoon weer gearbeid worden.
Zo, kan wel wat rustiger op de vrijdag zeg!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 04:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies en ze weten allemaal dat ik terug van vakantie ben, dus...
[ afbeelding ]
Aan het werk mensen, dat geslaap kan wel wachten.
Dan kun je net zo goed aan het werk gaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weekend
![]()
Werd wel gewoon om 6 uur wakker.
Ik werd een beetje verdrietig toen ik Loretta Schrijver en Dieuwertje Blok zag. Het is nog steeds wennen dat zij er niet meer zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:41 schreef Strani het volgende:
Sorry voor het achterlopen maar mooie In Memoriam. Mooi fragment ook uitgekozen voor Joke Bruijs en Gerard Cox.
Kan ICT geen backup terughalen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:22 schreef Arizona het volgende:
Ik heb een fout gemaakt op mijn werk, ik heb iets heel belangrijks weggegooid.![]()
Ik dacht alleen uit mijn eigen lijst, maar ik heb het voor iedereen weggegooid. Ik wist niet eens dat ik zoveel macht had
![]()
Nu zijn er twee mensen die al heel druk zijn, druk bezig om het te fixen. Ik voel me zo lullig.
Het is niet mijn week op werkgebied….
Ik denk niet dat ICT veel kan doen als je het koffiezetapparaat uit het raam gooit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ICT geen backup terughalen?
Dat was niet de oplossing, maar het is inmiddels opgelost en we hebben nu nog een betere versie van het ding dan eerst, dus eigenlijk was ik supergoed bezig. Uiteraard!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ICT geen backup terughalen?
Ja, lijkt me het beste.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat was niet de oplossing, maar het is inmiddels opgelost en we hebben nu nog een betere versie van het ding dan eerst, dus eigenlijk was ik supergoed bezig. Uiteraard!
Nou ik heb er wel wat grijze haren bij. Nu wat rondstaren tot het weekend begint, over iets meer dan een uur. Mijn collega’s zijn het met mij eens dat ik overal af moet blijven nu!
Geluk bij een ongeluk, maar oohh die stress kan ik me wel voorstellen, jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat was niet de oplossing, maar het is inmiddels opgelost en we hebben nu nog een betere versie van het ding dan eerst, dus eigenlijk was ik supergoed bezig. Uiteraard!
Nou ik heb er wel wat grijze haren bij. Nu wat rondstaren tot het weekend begint, over iets meer dan een uur. Mijn collega’s zijn het met mij eens dat ik overal af moet blijven nu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |