Het is hartstikke vroeg in de ochtend, waarom ga je nu naar bed?quote:
De ochtend begint om 6:00 uur.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 00:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is hartstikke vroeg in de ochtend, waarom ga je nu naar bed?
Zoiets doe je toch gewoonlijk 's avonds?
Wij nemen geen verantwoordelijkheid voor Amerikanen die Mexico 'Spaans' noemenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Decadent Spanish Hot Chocolate Recipe
(met Chipotle Olive Oil)
Welke smaken heb je allemaal gemaakt?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:11 schreef Strani het volgende:
Was gisterenavond bij een geweldige jam session. Aan het einde van de avond stonden er bijna meer musici op het podium dan wat er nog over was aan toeschouwers maar ze waren zó goed. Ik voelde me bevoorrecht dat ik dat mocht zien in zo'n intieme setting
Van alles want het was echt een creatief proces. Iemand maakte bijvoorbeeld aardbeienjam gemengd met olijfolie en chipotlequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke smaken heb je allemaal gemaakt?
Ok, interessante combi.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Van alles want het was echt een creatief proces. Iemand maakte bijvoorbeeld aardbeienjam gemengd met olijfolie en chipotle
American pov: Maar waarom streken jullie dan Mexicaans als je niet hetzelfde bent?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij nemen geen verantwoordelijkheid voor Amerikanen die Mexico 'Spaans' noemen
Waarom spreken Amerikanen Engels, als ze geen Engelsen zijn?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
American pov: Maar waarom streken jullie dan Mexicaans als je niet hetzelfde bent?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
American pov: Maar waarom streken jullie dan Mexicaans als je niet hetzelfde bent?
Omdat ze nog steeds moeite hebben buiten hun eigen continent te denken. Ik ben bang dat een niet onaanzienlijk deel van hun daadwerkelijk denkt dat Spanje als land niet bestaat of dat het tussen de andere Spaans sprekende landen ligt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dit is inderdaad wel echt enorm ergerlijk. Nooit gesnapt waarom men daar alles wat uit Spaans-sprekende landen noemt ook Spaans noemt. Maar vooral als het om Mexico gaat.
Ik vrees het ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Omdat ze nog steeds moeite hebben buiten hun eigen continent te denken. Ik ben bang dat een niet onaanzienlijk deel van hun daadwerkelijk denkt dat Spanje als land niet bestaat of dat het tussen de andere Spaans sprekende landen ligt.
Daarbij hebben ze jullie natuurlijk keihard en super heroïsch verslagen in de Spanish–American War, dus is het ook helemaal niet raar om aan te nemen dat jullie niet meer bestaan. (nog steeds allemaal even uit hun pov)quote:
Nee, dat zie je verkeerd. Engelsen spreken Amerikaans met een raar accent.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom spreken Amerikanen Engels, als ze geen Engelsen zijn?
wie waren er eerder?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Engelsen spreken Amerikaans met een raar accent.
Dus ik neem aan dat jij straks geen buren meer hebt?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:08 schreef NailQueen het volgende:
De buren hebben een tuinfeest. Baila de Gasolina komt nu voorbij en dat ene liedje van Jan Smit waar ik Strani niet mee mag pesten.
Volgens de Amerikanen?quote:
Ja, waarschijnlijk ook weer zo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens de Amerikanen?![]()
Aangezien zat van hun daadwerkelijk denken dat Jezus in Amerika rondliep zullen ze ook vast wel te porren zijn voor het idee dat zij eerder bestonden dan het land waar ze vandaan komen.
Dat was inderdaad niet zo'n geweldig moment in de Spaanse geschiedenisquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarbij hebben ze jullie natuurlijk keihard en super heroïsch verslagen in de Spanish–American War, dus is het ook helemaal niet raar om aan te nemen dat jullie niet meer bestaan. (nog steeds allemaal even uit hun pov)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |