Jeetjequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat was niet de oplossing, maar het is inmiddels opgelost en we hebben nu nog een betere versie van het ding dan eerst, dus eigenlijk was ik supergoed bezig. Uiteraard!
Nou ik heb er wel wat grijze haren bij. Nu wat rondstaren tot het weekend begint, over iets meer dan een uur. Mijn collega’s zijn het met mij eens dat ik overal af moet blijven nu!
Oefquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:22 schreef Arizona het volgende:
Ik heb een fout gemaakt op mijn werk, ik heb iets heel belangrijks weggegooid.![]()
Ik dacht alleen uit mijn eigen lijst, maar ik heb het voor iedereen weggegooid. Ik wist niet eens dat ik zoveel macht had
![]()
Nu zijn er twee mensen die al heel druk zijn, druk bezig om het te fixen. Ik voel me zo lullig.
Het is niet mijn week op werkgebied….
Blijf je ook uit de buurt van de FOK! servers. Anders is de site straks weer down.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat was niet de oplossing, maar het is inmiddels opgelost en we hebben nu nog een betere versie van het ding dan eerst, dus eigenlijk was ik supergoed bezig. Uiteraard!
Nou ik heb er wel wat grijze haren bij. Nu wat rondstaren tot het weekend begint, over iets meer dan een uur. Mijn collega’s zijn het met mij eens dat ik overal af moet blijven nu!
Ja maar dan hebben we daarna wel betere servers.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blijf je ook uit de buurt van de FOK! servers. Anders is de site straks weer down.
Goed puntquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan hebben we daarna wel betere servers.
Maar ik kan zulke dingen niet plannen, die overkomen mij gewoonquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goed punt@:Arizona gooi jij de servers zo weg.
Wellicht hebben we die nu al, want tijdje terug deed FOK! het slecht.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan hebben we daarna wel betere servers.
Ja net zoals die collega die je een schop gaf en liet struikelen. Dat overkwam je gewoon.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar ik kan zulke dingen niet plannen, die overkomen mij gewoon
Maar het is sindsdien wel klaar met dat geknaag. Ik bedoel maar...quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 13:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja net zoals die collega die je een schop gaf en liet struikelen. Dat overkwam je gewoon.
Zonder tanden kun je ook niet meer knagen nee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar het is sindsdien wel klaar met dat geknaag. Ik bedoel maar...
Of een lekkere beker warme chocolademelk met slagroomquote:
Ja nee het is alleen koffie of thee hier. Of een espresso machiatto.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Of een lekkere beker warme chocolademelk met slagroom. Heeft @:Arizona wel nodig na haar spannende dag
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:27 schreef BillDauterive het volgende:
Warme chocolademelk? Waar? Lekker.
Hete chocolademelk?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
We kunnen ook wat sterkers nemen, het weekend is immers begonnen.
Ik zet dit op mijn boodschappenlijstjequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 14:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Of een lekkere beker warme chocolademelk met slagroom. Heeft @:Arizona wel nodig na haar spannende dag
Een muntthee gaat er hier wel in, lekkerquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 15:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja nee het is alleen koffie of thee hier. Of een espresso machiatto.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ESF1Gamer op 17-10-2025 17:21:05 ]Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
AH heeft de chocomelk in de reclame. Ik vind dark chocomel af en toe wel heel lekker en heb eergisteren een pak gehaald.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zet dit op mijn boodschappenlijstjeLekker voor het weekend.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Bijvoorbeeld, al dan niet met een scheutje van iets anders erin.quote:
Een scheutje olijfolie erbij lijkt mij niet zo'n goed idee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, al dan niet met een scheutje van iets anders erin.
Dat weet je niet totdat je het geprobeerd hebtquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een scheutje olijfolie erbij lijkt mij niet zo'n goed idee.
Recipe-19-Hot chocolate with Honey and Olive Oilquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een scheutje olijfolie erbij lijkt mij niet zo'n goed idee.
een scheutje lauwe chocolademelk erbij?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, al dan niet met een scheutje van iets anders erin.
Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
een scheutje lauwe chocolademelk erbij?
@Strani verklaar je naderquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Recipe-19-Hot chocolate with Honey and Olive Oil
Hot chocolate with olive oil
Decadent Spanish Hot Chocolate Recipe
(met Chipotle Olive Oil)
Ook niet met chocoladelikeur?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
chocolademelk met rum (of andere sterke drank) vind ik niet lekker
Is dat niet hoe het moet dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Of gewoon chocoladelikeur opwarmen en zeggen dat het chocolademelk is.
Dat klinkt niet lekker. Ik heb zelfs al liever geen slagroom bij de warme chocolademelkquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook niet met chocoladelikeur?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat klinkt niet lekker. Ik heb zelfs al liever geen slagroom bij de warme chocolademelk
Dus de Ned Flanders hot chocolate is niks voor jou?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat klinkt niet lekker. Ik heb zelfs al liever geen slagroom bij de warme chocolademelk
De enige manier om het goed te doen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat niet hoe het moet dan?
Geef maar aan Luctor.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus de Ned Flanders hot chocolate is niks voor jou?
[ afbeelding ]
tiramisuquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:23 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zit net te kijken wat de Vomar volgende week in de reclame heeft en mijn oog valt op de pizza's van Dr. Oetker en dan vooral deze:
[ afbeelding ]
Deze wil ik eigenlijk wel proeven
Wat is dat voor een abominatie?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:23 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zit net te kijken wat de Vomar volgende week in de reclame heeft en mijn oog valt op de pizza's van Dr. Oetker en dan vooral deze:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Waar zit de fabriek van Dr. Oetker eigenlijk, asking for a friend?
quote:een moderne productielocatie voor pizza's in Wittlich, Duitsland.
Wel een stukje rijden, maar het zou het wel waard zijn denk ik.quote:
Valt op zich nog mee. Het had ook ergens in Oost-Duitsland kunnen staan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel een stukje rijden, maar het zou het wel waard zijn denk ik.
De onthulling van Astrid Holleeder schiet me ook te binnen. Misschien in het overzicht van volgend jaar. Het nieuwe tv seizoen begint ook in september.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:31 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De terugkeer van Arnie bij het afscheid van Laura in GTST schoot mij als eerste binnen.
Vrij recent natuurlijk, maar hoort zeker in de top 10.
Is dat de foodblog van @Straniquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Recipe-19-Hot chocolate with Honey and Olive Oil
Hot chocolate with olive oil
Decadent Spanish Hot Chocolate Recipe
(met Chipotle Olive Oil)
Hmm. Je bent dus geen kloon van Koen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
chocolademelk met rum (of andere sterke drank) vind ik niet lekker
The horrorquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:23 schreef BillDauterive het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Zijn het Italiaanse weken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:23 schreef BillDauterive het volgende:
[ afbeelding ]
Goed idee, Allora!quote:
F1 Sprint kwalificatie.quote:
Ze racen dit weekend in het land van Trumpquote:
Ja, had het ook liever wat vroeger gehad.quote:
Duitsland?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze racen dit weekend in het land van Trump
Vast niet Vrijwillig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze racen dit weekend in het land van Trump
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |