Nu wordt de nieuwe single van Mart Hoogkamer gedraaid. In de naam van Jezus.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Wéér een generatie Nederlanders verpest
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:08 schreef Strani het volgende:
Als Verstappen nou geen kampioen wordt weet ik het ook niet meer.
Haha nicequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
X/Twitter berichten toevoegen werkt niet meer. Dan maar zo
https://x.com/JoostNederpelt/status/1979501741210030465
Dat is toch die man die A in zijn programma heeft staan en B heeft ingestuurd om door te rekenen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is hoog tijd dat een nieuwe sterke man orde op zaken komt stellen en een nieuwe wind laat waaien.
[ afbeelding ]
(Ja, ik ben zelf ook nog niet helemaal overtuigd)
Ik denk dat veel mensen wel problemen hadden gehad met KUFC25 ja.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik begin nu ook beter te begrijpen dat de partij die ik met @:usagi414 @:cyan9 en @:koen66 wilde beginnen niet van de grond kwam
Ja, en die meer partijen heeft gehad dan Aad de Mos afkoopsommen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is toch die man die A in zijn programma heeft staan en B heeft ingestuurd om door te rekenen?
Jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is toch die man die A in zijn programma heeft staan en B heeft ingestuurd om door te rekenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dat is net zo`n kansloos balletje als dat Pedro Sanchez onze nieuwe premier gaat worden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:40 schreef Strani het volgende:
Ik wil tóch nog eens een balletje opgooien over een eventuele schorsing voor @:redefine
Die stemming was omgezet in een goed gesprek tijdens onze jaarvergadering toch?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:40 schreef Strani het volgende:
Ik wil tóch nog eens een balletje opgooien over een eventuele schorsing voor @:redefine
Maakt hij tegenwoordig gospel?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nu wordt de nieuwe single van Mart Hoogkamer gedraaid. In de naam van Jezus.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:20 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maakt hij tegenwoordig gospel?
Maar dan ben jij nog maar de enige met zo'n laag niveauquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:40 schreef Strani het volgende:
Jawel maar je ziet dat de gemaakte afspraken gewoon opnieuw worden geschonden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die stemming was omgezet in een goed gesprek tijdens onze jaarvergadering toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook daarvoor geldt, als ik er niet ben valt teveel op dat jij constant de afspraken negeertquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar je ziet dat de gemaakte afspraken gewoon opnieuw worden geschonden.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:24 schreef Arizona het volgende:
Ik wil NM wel schorsen voor vanavond. Hij riep net uit het niets: “ik ga chatgpt vragen hoeveel kilo ongepelde walnoten je nodig hebt voor een halve kilo gepelde walnoten”
Hoe is jullie zaterdagavond?
En nu krijgt die net zolang geen water totdat het waterverbruik van die vraag is gecompenseerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik wil NM wel schorsen voor vanavond. Hij riep net uit het niets: “ik ga chatgpt vragen hoeveel kilo ongepelde walnoten je nodig hebt voor een halve kilo gepelde walnoten”
Max gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ajax achter![]()
Dat somt het wel goed samen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ah iedereen presteert dus op het te verwachten niveau.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Max gewonnen![]()
Ajax achter![]()
Dat somt het wel goed samen.
ik ben nu proppers in albu aan het kijken, mijn hersencellen verschrompelen per seconde, no worriesquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan ben jij nog maar de enige met zo'n laag niveau
Ja, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah iedereen presteert dus op het te verwachten niveau.
tquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:32 schreef Meke het volgende:
[..]
ik ben nu proppers in albu aan het kijken, mijn hersencellen verschrompelen per seconde, no worries
Daar zitten zelfs @Strani en ik boven ja.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:32 schreef Meke het volgende:
[..]
ik ben nu proppers in albu aan het kijken, mijn hersencellen verschrompelen per seconde, no worries
Hoeveel dat zou wegen hadden we kunnen weten als NM de juiste vraag had gesteld, maar nu weten we nog niksquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
t
Tot het formaat van een ongepelde walnoot, vermoed ik
Plus dat achterstaan tegen AZ ook weer niet heel gek is.quote:
2 tot 3 gram per helftquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoeveel dat zou wegen hadden we kunnen weten als NM de juiste vraag had gesteld, maar nu weten we nog niks
Dan zullen we nu wel een twee keer de helft discussie gaan krijgenquote:
Ik heb dat wel eens gezien bij Rijk Hofman.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Tot de 0-1 vond ik az ook maar vrij matig. Maar ja, nu is het wel beslist.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Plus dat achterstaan tegen AZ ook weer niet heel gek is.
Komt wel dichtbij zoquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gezien bij Rijk Hofman.
Ja, ik denk dat we het tijdens onze volgende vergadering in maart nog maar eens moeten bespreken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar je ziet dat de gemaakte afspraken gewoon opnieuw worden geschonden.
Tegen die tijd zal er wel een staakt het grappen zijn tussen @Strani en mij, dus dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat we het tijdens onze volgende vergadering in maart nog maar eens moeten bespreken.
Ajax moet wel even een puntje pakken. Anders stellen ze straks nog een trainer aan die er iets van kan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Plus dat achterstaan tegen AZ ook weer niet heel gek is.
En ook spelers die er iets van kunnen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ajax moet wel even een puntje pakken. Anders stellen ze straks nog een trainer aan die er iets van kan.
Precies, dan leren we hier ook eens wat een interbellum is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tegen die tijd zal er wel een staakt het grappen zijn tussen @:Strani en mij, dus dat komt wel goed.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ajax moet wel even een puntje pakken. Anders stellen ze straks nog een trainer aan die er iets van kan.
Nou niet teveel vragen he.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ook spelers die er iets van kunnen?
Er is toch wel meer uit te halen dan dit. Zet een fatsoenlijke trainer neer die het tactisch goed neerzet, en je kan best van AZ verliezen, maar in elk geval kan je dan bouwen aan het team en verbeteren over de tijd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ook spelers die er iets van kunnen?
Toch even wat rust tussendoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, dan leren we hier ook eens wat een interbellum is.
Nou ja, deze keeper kan er ook niks van.quote:
Jaros was verder dit seizoen toch wel ok?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou ja, deze keeper kan er ook niks van.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jaros was verder dit seizoen toch wel ok?
Nou kijk ik te weinig wedstrijden, dus zal de fouten wel gemist hebbenquote:
Huh ik dacht dat jij allang een eenzijdig staakt-het-grappen had ingesteld? Of wat was dit dan, wat je de laatste dagen hebt laten zien?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tegen die tijd zal er wel een staakt het grappen zijn tussen @:Strani en mij, dus dat komt wel goed.
Ik blijf in herhaling vallen. Maar dat was dus om ervoor te zorgen dat jouw lage niveau minder zou opvallenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Huh ik dacht dat jij allang een eenzijdig staakt-het-grappen had ingesteld? Of wat was dit dan, wat je de laatste dagen hebt laten zien?
Dan onderschat je de anderen in dit topic wel echt heel erg hoor, als je dacht dat dat ze dan niet meer op zou vallen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik blijf in herhaling vallen. Maar dat was dus om ervoor te zorgen dat jouw lage niveau minder zou opvallen
Mocht hij binnenkort een halve kilo gepelde walnoten nodig hebben zou ik hem toch aanraden wat meer dan die 1,1 kilo ongepelde walnoten te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Klopt. Maar ik wilde je toch niet alleen laten staan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan onderschat je de anderen in dit topic wel echt heel erg hoor, als je dacht dat dat ze dan niet meer op zou vallen.
Goed idee, ik doe er ook een.quote:
Diequote:Op zondag 19 oktober 2025 01:26 schreef Strani het volgende:
Over ruim 22 uur mogen we eindelijk de taart opeten. Ik zit er nou al een tijdje naar te kijken
Nee het is gewoon dat ik 'm heel graag wil opeten maar het mag nog nietquote:Op zondag 19 oktober 2025 01:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Diedoet een beetje denken dat de taart ietwat mislukt is?
Je zou natuurlijk heel ondeugend een vingertje kunnen proeven.quote:Op zondag 19 oktober 2025 01:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee het is gewoon dat ik 'm heel graag wil opeten maar het mag nog niet
quote:Op zondag 19 oktober 2025 01:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee het is gewoon dat ik 'm heel graag wil opeten maar het mag nog niet
Ja betrapt! Ga jullie eens heel snel bij die koelkast weg!quote:Op zondag 19 oktober 2025 01:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk heel ondeugend een vingertje kunnen proeven.
Neem ik er ook een, die gaten maken we daarna wel dicht met een stukje appel, of wat extra slagroom.
Neil is altijd vrij nuchter, niet echt geschikt om een 'spaced out' ervaring over te brengen imo.quote:Op zondag 19 oktober 2025 08:58 schreef Redefine het volgende:
Geen Neil deGrasse Tyson. Valt me van je tegen @:Roger_Epiales
De mijne begon moeizaam, ik kwam niet goed in slaap omdat ik ijskoude voeten had. Maar nadat ik dikkere bedsokken had aangetrokken, heb ik best goed geslapenquote:Op zondag 19 oktober 2025 09:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Hebben jullie een leuke nacht gehad?
Dat laatste lijkt me wel beter dan dat ze zouden zeggen 'Nou, dan doen we het maar zonder narcose."quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
De mijne begon moeizaam, ik kwam niet goed in slaap omdat ik ijskoude voeten had. Maar nadat ik dikkere bedsokken had aangetrokken, heb ik best goed geslapen. Ik had wel een stomme droom, ik droomde dat ik aan mijn rechterhand geopereerd moest worden, maar ze kregen me maar niet onder narcose, hoeveel ze ook gaven
en toen moest ik heel slaperig maar zonder operatie weer naar huis.
Maar had je wel sokken aan toen je naar huis moest?quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
De mijne begon moeizaam, ik kwam niet goed in slaap omdat ik ijskoude voeten had. Maar nadat ik dikkere bedsokken had aangetrokken, heb ik best goed geslapen. Ik had wel een stomme droom, ik droomde dat ik aan mijn rechterhand geopereerd moest worden, maar ze kregen me maar niet onder narcose, hoeveel ze ook gaven
en toen moest ik heel slaperig maar zonder operatie weer naar huis.
Hangt van het soort operatie af. Als je dood gaat zonder is het een ander verhaalquote:Op zondag 19 oktober 2025 11:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me wel beter dan dat ze zouden zeggen 'Nou, dan doen we het maar zonder narcose."
Ja ok, maar hoeveel zwaar levensbedreigende handaandoeningen zijn er nu helemaal?quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Hangt van het soort operatie af. Als je dood gaat zonder is het een ander verhaal
Gangreen bijvoorbeeld. Je hebt er maar 1 nodig!quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ok, maar hoeveel zwaar levensbedreigende handaandoeningen zijn er nu helemaal?
Goeie.quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Gangreen bijvoorbeeld. Je hebt er maar 1 nodig!
Die zag er normaal uitquote:Op zondag 19 oktober 2025 12:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goeie.
@:Arizona, weet je nog welke kleur je hand had in die droom?
Ah kijk, dat is zeer interessant.quote:Op zondag 19 oktober 2025 13:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die zag er normaal uitmaar ik had er chronische pijn aan.
Risico op fantoompijn is er ook nog. Dan ben je nog slechter afquote:Op zondag 19 oktober 2025 13:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gegeven dat die operatie de pijn zou wegnemen ten minste.
@Roger_Epiales het is gelukt! Ze denkt dat we experts zijn! Tijd om een gepeperde rekening te sturenquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:08 schreef Arizona het volgende:
Toch fijn dat er twee experts meedenken over mijn medische situatie in mijn droom!
Ben ermee bezig, wat vindt jij een beetje leuk uurtarief?quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:10 schreef H_T het volgende:
[..]
@:Roger_Epiales het is gelukt! Ze denkt dat we experts zijn! Tijd om een gepeperde rekening te sturen
Twaalf vijftig lijkt me leuk, maar dan uiteraard zonder komma erinquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben ermee bezig, wat vindt jij een beetje leuk uurtarief?
Zoveel goedkoper zijn de boodschappen in Duitsland ook weer niet.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Twaalf vijftig lijkt me leuk, maar dan uiteraard zonder komma erin
Logt eraan wat je haalt. Wij zitten hier op de grens en er zijn echt dingen die we altijd in Duitsland halenquote:Op zondag 19 oktober 2025 17:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zoveel goedkoper zijn de boodschappen in Duitsland ook weer niet.
Maar @Arizona bespaard echt geen ¤ 1250 * 7 uur daarmee om de heren @Roger_Epiales en @H_T te betalen voor hun advies over haar droom vandaag.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je haalt. Wij zitten hier op de grens en er zijn echt dingen die we altijd in Duitsland halen
In principe is dat niet ons probleemquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar @:Arizona bespaard echt geen ¤ 1250 * 7 uur daarmee om de heren @:Roger_Epiales en @:H_T te betalen voor hun advies over haar droom vandaag.
Ik kan mij hier prima in vinden.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:40 schreef H_T het volgende:
[..]
En hierin ook.quote:
Ik denk niet dat ik daarmee de Maserati-dealer kan overtuigenquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar je kan je hart laten spreken
Bekijk deze YouTube-video
6, 7 euro, niets meer!quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Aan de andere kantquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar je kan je hart laten spreken
Bekijk deze YouTube-video
Drogisterij-artikelen halen wij altijd in Duitsland.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Logt eraan wat je haalt. Wij zitten hier op de grens en er zijn echt dingen die we altijd in Duitsland halen
Zeeuwquote:
O dat is een goed idee, @Luctor.et.Emergo betaalt!quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeeuw![]()
Laten we wat naar elkaar toe bewegen. Jouw bod haal ik van het mijne af en dan kom ik op 1244 euro per uur. Deal?
Als het tarief hetzelfde blijft kan ik daarmee levenquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
O dat is een goed idee, @:luctor.et.emergo betaalt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |