Gangreen bijvoorbeeld. Je hebt er maar 1 nodig!quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja ok, maar hoeveel zwaar levensbedreigende handaandoeningen zijn er nu helemaal?
Goeie.quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Gangreen bijvoorbeeld. Je hebt er maar 1 nodig!
Die zag er normaal uitquote:Op zondag 19 oktober 2025 12:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goeie.
@:Arizona, weet je nog welke kleur je hand had in die droom?
Ah kijk, dat is zeer interessant.quote:Op zondag 19 oktober 2025 13:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die zag er normaal uitmaar ik had er chronische pijn aan.
Risico op fantoompijn is er ook nog. Dan ben je nog slechter afquote:Op zondag 19 oktober 2025 13:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gegeven dat die operatie de pijn zou wegnemen ten minste.
@Roger_Epiales het is gelukt! Ze denkt dat we experts zijn! Tijd om een gepeperde rekening te sturenquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:08 schreef Arizona het volgende:
Toch fijn dat er twee experts meedenken over mijn medische situatie in mijn droom!
Ben ermee bezig, wat vindt jij een beetje leuk uurtarief?quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:10 schreef H_T het volgende:
[..]
@:Roger_Epiales het is gelukt! Ze denkt dat we experts zijn! Tijd om een gepeperde rekening te sturen
Twaalf vijftig lijkt me leuk, maar dan uiteraard zonder komma erinquote:Op zondag 19 oktober 2025 16:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben ermee bezig, wat vindt jij een beetje leuk uurtarief?
Zoveel goedkoper zijn de boodschappen in Duitsland ook weer niet.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Twaalf vijftig lijkt me leuk, maar dan uiteraard zonder komma erin
Logt eraan wat je haalt. Wij zitten hier op de grens en er zijn echt dingen die we altijd in Duitsland halenquote:Op zondag 19 oktober 2025 17:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zoveel goedkoper zijn de boodschappen in Duitsland ook weer niet.
Maar @Arizona bespaard echt geen ¤ 1250 * 7 uur daarmee om de heren @Roger_Epiales en @H_T te betalen voor hun advies over haar droom vandaag.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je haalt. Wij zitten hier op de grens en er zijn echt dingen die we altijd in Duitsland halen
In principe is dat niet ons probleemquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar @:Arizona bespaard echt geen ¤ 1250 * 7 uur daarmee om de heren @:Roger_Epiales en @:H_T te betalen voor hun advies over haar droom vandaag.
Ik kan mij hier prima in vinden.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:40 schreef H_T het volgende:
[..]
En hierin ook.quote:
Ik denk niet dat ik daarmee de Maserati-dealer kan overtuigenquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar je kan je hart laten spreken
Bekijk deze YouTube-video
6, 7 euro, niets meer!quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Aan de andere kantquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar je kan je hart laten spreken
Bekijk deze YouTube-video
Drogisterij-artikelen halen wij altijd in Duitsland.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Logt eraan wat je haalt. Wij zitten hier op de grens en er zijn echt dingen die we altijd in Duitsland halen
Zeeuwquote:
O dat is een goed idee, @Luctor.et.Emergo betaalt!quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeeuw![]()
Laten we wat naar elkaar toe bewegen. Jouw bod haal ik van het mijne af en dan kom ik op 1244 euro per uur. Deal?
Als het tarief hetzelfde blijft kan ik daarmee levenquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
O dat is een goed idee, @:luctor.et.emergo betaalt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |