Baila de gasolina is net zo erg trouwens. En nog erger is het als je Nederlanders hier die bijna geen woord Spaans spreken maar hier al wel jaren wonen, luid hoort meezingen op deze ellende.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:08 schreef NailQueen het volgende:
De buren hebben een tuinfeest. Baila de Gasolina komt nu voorbij en dat ene liedje van Jan Smit waar ik Strani niet mee mag pesten.
Heeft Spanje wel eens oorlogen gewonnen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarbij hebben ze jullie natuurlijk keihard en super heroïsch verslagen in de Spanish–American War, dus is het ook helemaal niet raar om aan te nemen dat jullie niet meer bestaan. (nog steeds allemaal even uit hun pov)
Het is gelukkig een kinderfeest. Dan is het juist mooi dat ze op zulke jonge leeftijd al vreemde talen leren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Baila de gasolina is net zo erg trouwens. En nog erger is het als je Nederlanders hier die bijna geen woord Spaans spreken maar hier al wel jaren wonen, luid hoort meezingen op deze ellende.
De Aztecen willen even met je bellen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft Spanje wel eens oorlogen gewonnen?
Wéér een generatie Nederlanders verpestquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is gelukkig een kinderfeest. Dan is het juist mooi dat ze op zulke jonge leeftijd al vreemde talen leren.
De oorlog van 1936-1939 is glansrijk door Spanjaarden gewonnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft Spanje wel eens oorlogen gewonnen?
Dat was eerder genocide.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:18 schreef Strani het volgende:
[..]
De Aztecen willen even met je bellen.
Dat ligt wat gecompliceerder in dit geval. Het was een daadwerkelijke oorlog, met aan Spaanse kant ook meerdere inheemse stammen die al zeer vijandig stonden tegenover het Azteekse rijk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was eerder genocide.
Oh wat leuk!! Veel plezierquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:25 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag organiseer ik een queerevent (transzwemmen) en we zitten vol. Erg leuk, maar ook wel een beetje stressvol, zeker omdat veel mensen nu nog met vragen komen. Ik heb er best veel zin in, maar kijk er ook naar uit dat het weer achter de rug is
Veel plezier (en succesquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:25 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag organiseer ik een queerevent (transzwemmen) en we zitten vol. Erg leuk, maar ook wel een beetje stressvol, zeker omdat veel mensen nu nog met vragen komen. Ik heb er best veel zin in, maar kijk er ook naar uit dat het weer achter de rug is
Oe, wat ga je maken en wanneer gaan we hem opeten?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:20 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben trouwens niet uitgenodigd maar dat vind ik niet erg hoor. Ik bak vanmiddag mijn eigen verjaardagstaart
De glutenvrije appeltaart staat nu in de oven! Ik kan nu even zitten na 1,5 uur in de keuken staanquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oe, wat ga je maken en wanneer gaan we hem opeten?
Is dat dan transsport?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:25 schreef BillDauterive het volgende:
Het Hof van Eden was dan ook gewoon in Jackson County, Missouriquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 13:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens de Amerikanen?![]()
Aangezien zat van hun daadwerkelijk denken dat Jezus in Amerika rondliep zullen ze ook vast wel te porren zijn voor het idee dat zij eerder bestonden dan het land waar ze vandaan komen.
Op basis van onder andere hiervan heb ik echt de indruk dat Nederland op instorten staatquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:58 schreef H_T het volgende:
Ik heb mijn Postcodeloterij vegabon gebruikt bij de Albert Heijn, inclusief de gebruikelijke ergernis over dat je zo'n ding wel mag gebruiken voor sambal oelek maar niet voor sambal badjak en dat soort onzin, waardoor je te veel moet opletten waar dat ding wel en niet geldig voor is. Zou een stuk makkelijker zijn als je dat ding kon inruilen voor een sixpack vegetarisch bier, een fles vegawijn en twee zakken vegazoutjes
Het is hoog tijd dat een nieuwe sterke man orde op zaken komt stellen en een nieuwe wind laat waaien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Op basis van onder andere hiervan heb ik echt de indruk dat Nederland op instorten staat
De eerste keren dat ik zo'n ding kreeg heb ik er ook precies niks mee gedaanquote:
Nou ja dat we het moeten doen staat al in de partij naam, dus dat gaat helemaal goed komen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is hoog tijd dat een nieuwe sterke man orde op zaken komt stellen en een nieuwe wind laat waaien.
[ afbeelding ]
(Ja, ik ben zelf ook nog niet helemaal overtuigd)
Ik vond het ook allemaal maar ingewikkeldquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:58 schreef H_T het volgende:
Ik heb mijn Postcodeloterij vegabon gebruikt bij de Albert Heijn, inclusief de gebruikelijke ergernis over dat je zo'n ding wel mag gebruiken voor sambal oelek maar niet voor sambal badjak en dat soort onzin, waardoor je te veel moet opletten waar dat ding wel en niet geldig voor is. Zou een stuk makkelijker zijn als je dat ding kon inruilen voor een sixpack vegetarisch bier, een fles vegawijn en twee zakken vegazoutjes
Ja, ik begin nu ook beter te begrijpen dat de partij die ik met @usagi414 @Cyan9 en @Koen66 wilde beginnen niet van de grond kwamquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja dat we het moeten doen staat al in de partij naam, dus dat gaat helemaal goed komen.
Een nog een geluk dat hun voornemen niet Xandra en Zacharias waren anders was het XZ21 geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |