![rfp0qef.jpg]()
Welkom in de ESF-SC
De Slowchat van ESF, sinds 2017 hét topic voor al uw (non-)ESF-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de tante van de buurvrouw van je teckel, dat Martin
Österdahl Green en Gerard Joling kwallen zijn, Herman Finkers de beste cabaretier is, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, dat het (g)een Ed Sheeran-vrije dag is, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, dat je midden in de nacht een feestje geeft, hoe erg (niet) dronken je bent, waarom Redefine jou nerveus maakt, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, hoeveel meltdowns alles je bezorgd heeft, je laatste ervaring met afgelopen ESF, dat je zenuwachtig bent omdat je kind op vakantie gaat, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een airfryer, waar pizza met ananas gewoon mag (

), dat jij een canvas met kerstboomprint stiekem ook nooit gezien hebt, dat je je vóór het ontbijt al volpropt, dat je de verkeerde jas hebt meegenomen uit het café, wanneer je de kerstverlichting uit het vet haalt, en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vader/moeder/(groot)ouder/dag.
Haalt u hier uw tickets voor Doezepwa-utopia.
En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.) Bekijk deze YouTube-video
![cheer-crazy.gif]()
![Pw8cZk6.png]()
![DZOnCsT.png]()
![HyF4la3.gif]()

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Life is what happens to you while you're busy making other plans
Wat heeft Luctor nou weer uitgevreten?
Ik kom trouwens even vertellen dat ik vanmiddag eindelijk de Aaierbal chips geprobeerd heb.
Arizona
Zeg maar Arißona
quote:
En hoe waren ze?
quote:
En dankzij het feit dat ik een droom had hè!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
quote:
Ik ben ook benieuwd.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
usagi414
Subete ga ongakudesu
quote:
De drogisterij-artikelen, wasmiddel, kattenvoer moet je echt kopen als ze hier in de aanbieding zijn.
En dan het liefst zodat je een kleine voorraad hebt. Maar niet iedereen kan dat doen.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
Redefine
Ignorance is bliss
quote:
Ik zelf niet. Maar mijn broer wel voor mijn nichtjes. Een van mijn nichtjes is over een paar weken jarig, dus wel al wat goede cadeaus gezien.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Redefine
Ignorance is bliss
quote:
Eigenlijk werd het binnen tien uur na ingang zelfs al overtreden, maar toen werd dat nog weggemoffeld onder 'oh nee het was niet om 12 uur, maar een andere tijd'
Hopelijk valt het mee, maar ik vrees het ergste. En verrassend is het niet omdat je met een terroristische organisatie als Hamas geen afspraken kunt maken en de Israëlische regering net zo onbetrouwbaar en triggerhappy is.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Troel
scherp en bot
quote:
quote:
Precies. Paar blikjes red bull erbij
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
quote:
Ik moet nog even bedenken waar ik ze wil zetten.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Redefine
Ignorance is bliss
quote:
In de schuur, de kelder, het balkon of in de tuin, want je hebt ze toch pas weer eind maart nodig.
Of gewoon van links naast de bank naar rechts van de bank.