Ik heb tegenwoordig een hangende klok, die verzet je niet.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:52 schreef Redefine het volgende:
Is iedereen overigens al aan het trainen om volgende week de loodzware klokken weer te verplaatsen?
Heb je daar ook een klokring bij?quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een hangende klok, die verzet je niet.
Maar die moet je dat wel verhangen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat Luctor zegt. Dan moet je die verhangen, wat veel meer werk is. Plus dat je zeven of vijf maanden gaten in de muur hebt waar je tegenaan kijktquote:Op zondag 19 oktober 2025 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar die moet je dat wel verhangen.
Misschien kan je het verhangen met een schilderij.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Wat Luctor zegt. Dan moet je die verhangen, wat veel meer werk is. Plus dat je zeven of vijf maanden gaten in de muur hebt waar je tegenaan kijkt
Maar dan moet je dus twee dingen gaan verhangenquote:Op zondag 19 oktober 2025 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien kan je het verhangen met een schilderij.
Ja, dat klopt wel, maar dan hoef je niet een half jaar tegen een gat te kijken.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus twee dingen gaan verhangen
Ja, maar dat is dan weer een oplossing voor een probleem wat er niet is met staande klokkenquote:Op zondag 19 oktober 2025 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel, maar dan hoef je niet een half jaar tegen een gat te kijken.
Is dat de serie met Jan Roos, Dennis Schouten en Johan Pieters? Dat was ook zo slechtquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:32 schreef Meke het volgende:
[..]
ik ben nu proppers in albu aan het kijken, mijn hersencellen verschrompelen per seconde, no worries
Precies! Jij begrijpt mijquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:51 schreef Troel het volgende:
[..]
[..]
Precies. Paar blikjes red bull erbij
quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:05 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag heb ik trouwens dit op:
[ afbeelding ]
Dat klinkt totaal niet lekker.quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:05 schreef BillDauterive het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij nooit een eierbal op?quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat klinkt totaal niet lekker.
Nee.quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb jij nooit een eierbal op?
Was je bij NailQueen op bezoek?quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:05 schreef BillDauterive het volgende:
[ afbeelding ]
Komt vast wel een keerquote:
Dat zou best kunnen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 22:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Komt vast wel een keer
Ik weet zeker dat als ik je die chips zou geven zonder dat jij de smaak wist, dat je ze dan lekker zou vinden.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:21 schreef NailQueen het volgende:
Ik kom trouwens even vertellen dat ik vanmiddag eindelijk de Aaierbal chips geprobeerd heb.
Ja, daarom vroeg ik hetquote:Op zondag 19 oktober 2025 23:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]![]()
Wat leuk! Ik moet nog teruglezen, maar heb dus ook Aaierbalchips gehad vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |