Hoe durf je mij zo maar te beledigen op mijn verjaardag?quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is de schuld van NailQueen
Laat dan ook geen spacecake met laxeermiddelen slingeren. Dan krijg je dit soort dingen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe durf je mij zo maar te beledigen op mijn verjaardag?
@ijs_beer! Bruine fruitschaal! Daar knap je vast van opquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:19 schreef NailQueen het volgende:
Walibi was leuk! Speciaal voor jullie heb ik nog een bruine fruitschaal geregeld!
[ afbeelding ]
Ik zie iedereen lekker snacken van de fruitschaal. Niemand die er last van heeft.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Laat dan ook geen spacecake met laxeermiddelen slingeren. Dan krijg je dit soort dingen.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 20 oktober 2025 21:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie iedereen lekker snacken van de fruitschaal. Niemand die er last van heeft.
Wat was je favoriete attractie?quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:19 schreef NailQueen het volgende:
Walibi was leuk! Speciaal voor jullie heb ik nog een bruine fruitschaal geregeld!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In alle achtbanen geweest?quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:19 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Eat My Dust en Drako kan je met een gerust hart overslaanquote:
Bijna allemaal behalve 2 achtbanen. Dat had te maken met dat ik aardig misselijk was geworden van de hele dag spannende attracties. Dus de laatste twee geloofde ik wel. En uiteraard waren er een paar attracties niet open vanwege onderhoud.quote:
Was het eigenlijk ook nog Halloween, of is dat alleen op speciale momenten? 👻quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bijna allemaal behalve 2 achtbanen. Dat had te maken met dat ik aardig misselijk was geworden van de hele dag spannende attracties. Dus de laatste twee geloofde ik wel. En uiteraard waren er een paar attracties niet open vanwege onderhoud.
De fright nights zijn in het weekend. Nu was het wel Halloween versierd en er liepen wat zombies rond.quote:Op maandag 20 oktober 2025 23:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Was het eigenlijk ook nog Halloween, of is dat alleen op speciale momenten? 👻
ja die tellen ook niet echt.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Eat My Dust en Drako kan je met een gerust hart overslaan
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:12 schreef Strani het volgende:
Een hele goede morgen in dit stormlooptopic!
Even rustig aan jongeman.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:12 schreef Strani het volgende:
Een hele goede morgen in dit stormlooptopic!
Thermoskan drie staat klaar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, heb je je zesde bakje koffie nog niet op?
quote:
Niet gelijk gaan vechten op jullie oude dag he.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, heb je je zesde bakje koffie nog niet op?
Niks mis mee, zo blijven we scherpquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Niet gelijk gaan vechten op jullie oude dag he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |