Hoe durf je mij zo maar te beledigen op mijn verjaardag?quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is de schuld van NailQueen
Laat dan ook geen spacecake met laxeermiddelen slingeren. Dan krijg je dit soort dingen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe durf je mij zo maar te beledigen op mijn verjaardag?
@ijs_beer! Bruine fruitschaal! Daar knap je vast van opquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:19 schreef NailQueen het volgende:
Walibi was leuk! Speciaal voor jullie heb ik nog een bruine fruitschaal geregeld!
[ afbeelding ]
Ik zie iedereen lekker snacken van de fruitschaal. Niemand die er last van heeft.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Laat dan ook geen spacecake met laxeermiddelen slingeren. Dan krijg je dit soort dingen.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 20 oktober 2025 21:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie iedereen lekker snacken van de fruitschaal. Niemand die er last van heeft.
Wat was je favoriete attractie?quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:19 schreef NailQueen het volgende:
Walibi was leuk! Speciaal voor jullie heb ik nog een bruine fruitschaal geregeld!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In alle achtbanen geweest?quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:19 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Eat My Dust en Drako kan je met een gerust hart overslaanquote:
Bijna allemaal behalve 2 achtbanen. Dat had te maken met dat ik aardig misselijk was geworden van de hele dag spannende attracties. Dus de laatste twee geloofde ik wel. En uiteraard waren er een paar attracties niet open vanwege onderhoud.quote:
Was het eigenlijk ook nog Halloween, of is dat alleen op speciale momenten? 👻quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bijna allemaal behalve 2 achtbanen. Dat had te maken met dat ik aardig misselijk was geworden van de hele dag spannende attracties. Dus de laatste twee geloofde ik wel. En uiteraard waren er een paar attracties niet open vanwege onderhoud.
De fright nights zijn in het weekend. Nu was het wel Halloween versierd en er liepen wat zombies rond.quote:Op maandag 20 oktober 2025 23:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Was het eigenlijk ook nog Halloween, of is dat alleen op speciale momenten? 👻
ja die tellen ook niet echt.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Eat My Dust en Drako kan je met een gerust hart overslaan
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:12 schreef Strani het volgende:
Een hele goede morgen in dit stormlooptopic!
Even rustig aan jongeman.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:12 schreef Strani het volgende:
Een hele goede morgen in dit stormlooptopic!
Thermoskan drie staat klaar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, heb je je zesde bakje koffie nog niet op?
quote:
Niet gelijk gaan vechten op jullie oude dag he.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, heb je je zesde bakje koffie nog niet op?
Niks mis mee, zo blijven we scherpquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Niet gelijk gaan vechten op jullie oude dag he.
Klassiek gevalletje pot verwijt de ketel hier weer eensquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:49 schreef Strani het volgende:
[..]
En jij moet ook eens normaal gaan doen
De ene oudere is de andere oudere niet he. Je weet toch hoe fragiel die twee in elkaar zittenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Klassiek gevalletje pot verwijt de ketel hier weer eens
Ah gossie. Strani is nog boos dat hij de verkeerde chips heeft gegeten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks mis mee, zo blijven we scherp
En jij moet ook eens normaal gaan doen
Ohhh!! Hou me vast, iemand, hou me vast!!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Klassiek gevalletje pot verwijt de ketel hier weer eens
Hehe.wel herkenbaar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:25 schreef NailQueen het volgende:
Mooi voorbeeld dat ik oud begin te voelen. Een dag na mijn verjaardag is mijn nichtje geboren. Ik dacht die is vast 10 of 11 jaar geworden want die is niet zo lang geleden geboren. Maar nee, ze is vandaag 16 geworden. Zij komt uit 2009!
Mooi nummer van Volumia.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohhh!! Hou me vast, iemand, hou me vast!!!![]()
Waarom koop je dan niet de juiste chips?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah gossie. Strani is nog boos dat hij de verkeerde chips heeft gegeten.
Ik vind het al heel gek dat iemand uit 1994 nu gewoon 31 isquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:25 schreef NailQueen het volgende:
Mooi voorbeeld dat ik oud begin te voelen. Een dag na mijn verjaardag is mijn nichtje geboren. Ik dacht die is vast 10 of 11 jaar geworden want die is niet zo lang geleden geboren. Maar nee, ze is vandaag 16 geworden. Zij komt uit 2009!
Ach arme jongen, wil je geknuffeld worden?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohhh!! Hou me vast, iemand, hou me vast!!!![]()
Ja heel graag, eigenlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ach arme jongen, wil je geknuffeld worden?
Ik heb ook geen chips gekocht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom koop je dan niet de juiste chips?
Ja nou vertel mij wat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het al heel gek dat iemand uit 1994 nu gewoon 31 is
Mopje tochquote:
Toen ze daar nog een normale president hadden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:50 schreef Strani het volgende:
Weten jullie nog toen Obama verkozen werd? Mensen die toen geboren zijn worden volgend jaar volwassen
En fatsoenlijke Republikeinenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen ze daar nog een normale president hadden.
Er mogen volgende week mensen stemmen die in 2007 geboren zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iemand die in 2000 is geboren is nog gewoon 12 jaar hoor.
Belachelijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Er mogen volgende week mensen stemmen die in 2007 geboren zijn
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:12 schreef Meke het volgende:
(En dan toch narekenen hè, of ik niet per ongeluk toch 1997 bedoel)
Die hebben dus nooit chips met flippo's gehadquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Er mogen volgende week mensen stemmen die in 2007 geboren zijn
Die weten toch niet genoeg van de maatschappij om daar een gedegen stem over uit te brengenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Die hebben dus nooit chips met flippo's gehad. Ook niet de latere Pokémon-flippo's!
Waarom niet gewoon druifjes of ern mandarijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:38 schreef H_T het volgende:
Ik ga vanmiddag een appel knagen op het werk
Haha een mandarijn knaagt nogal lastig hè, gekke Ariquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon druifjes of ern mandarijn
Baas.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:38 schreef H_T het volgende:
Ik ga vanmiddag een appel knagen op het werk
Maar eigenlijk vind ik het wel onnatuurlijk gedrag van H_T, tijgers zijn helemaal geen knaagdieren!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha een mandarijn knaagt nogal lastig hè, gekke Ari
Dat ze mogen stemmen is op zich niet verkeerd, maar dan moeten ze wel op het juiste stemmen. En daar gaat het meestal fout.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat mensen mogen stemmen is natuurlijk sowieso belachelijk.
Daarom, en zolang het vaker fout gaat dan goed denk ik dat we er verstandig aan er gewoon mee te stoppen. Ook geen dictatuur hoor, gewoon helemaal niks.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ze mogen stemmen is op zich niet verkeerd, maar dan moeten ze wel op het juiste stemmen. En daar gaat het meestal fout.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha een mandarijn knaagt nogal lastig hè, gekke Ari
quote:
Die knagen voor geen meter! Veel te weinig geluidquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon druifjes of ern mandarijn
Nee dus daarom doet ik dat bijna nooit dus vond ik nu dat het wel de moeite van het te vermelden waard was!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar eigenlijk vind ik het wel onnatuurlijk gedrag van H_T, tijgers zijn helemaal geen knaagdieren!
Een mandarijn heeft weer meer invloed op de geur in het pand.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Die knagen voor geen meter! Veel te weinig geluid
Als je graag veel invloed wil hebben op de geur in het pand, dan zijn er betere dingen te verzinnen dan een mandarijn eten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een mandarijn heeft weer meer invloed op de geur in het pand.
Maar met mandarijnen komen mensen altijd veel te makkelijk weg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je graag veel invloed wil hebben op de geur in het pand, dan zijn er betere dingen te verzinnen dan een mandarijn eten.
Ik heb van menig broodje osseworst niet optimaal kunnen genieten omdat een collega een sinaasappel vildequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
picnic?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:51 schreef Strani het volgende:
Ik vind het nu wel heen schrijnend dat ik voor morgenochtend geen mandarijnen meer in huis hebIk had naar de supermarkt kunnen gaan maar daar had ik geen zin in.
Schandalig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Albert Heijn hier levert
Stelletje Pietluttenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze hebben het hier niet zo op die achternaam (ook niet op deze manier gespeld).
Mandarijnen ruiken wel zalig vind ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb er nog zesquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:51 schreef Strani het volgende:
Ik vind het nu wel heen schrijnend dat ik voor morgenochtend geen mandarijnen meer in huis hebIk had naar de supermarkt kunnen gaan maar daar had ik geen zin in.
Albert Heijn ≠ picnic?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Albert Heijn hier levert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |