Die weten toch niet genoeg van de maatschappij om daar een gedegen stem over uit te brengenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Die hebben dus nooit chips met flippo's gehad. Ook niet de latere Pokémon-flippo's!
Waarom niet gewoon druifjes of ern mandarijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:38 schreef H_T het volgende:
Ik ga vanmiddag een appel knagen op het werk
Haha een mandarijn knaagt nogal lastig hè, gekke Ariquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon druifjes of ern mandarijn
Baas.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:38 schreef H_T het volgende:
Ik ga vanmiddag een appel knagen op het werk
Maar eigenlijk vind ik het wel onnatuurlijk gedrag van H_T, tijgers zijn helemaal geen knaagdieren!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha een mandarijn knaagt nogal lastig hè, gekke Ari
Dat ze mogen stemmen is op zich niet verkeerd, maar dan moeten ze wel op het juiste stemmen. En daar gaat het meestal fout.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat mensen mogen stemmen is natuurlijk sowieso belachelijk.
Daarom, en zolang het vaker fout gaat dan goed denk ik dat we er verstandig aan er gewoon mee te stoppen. Ook geen dictatuur hoor, gewoon helemaal niks.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ze mogen stemmen is op zich niet verkeerd, maar dan moeten ze wel op het juiste stemmen. En daar gaat het meestal fout.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha een mandarijn knaagt nogal lastig hè, gekke Ari
quote:
Die knagen voor geen meter! Veel te weinig geluidquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon druifjes of ern mandarijn
Nee dus daarom doet ik dat bijna nooit dus vond ik nu dat het wel de moeite van het te vermelden waard was!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar eigenlijk vind ik het wel onnatuurlijk gedrag van H_T, tijgers zijn helemaal geen knaagdieren!
Een mandarijn heeft weer meer invloed op de geur in het pand.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Die knagen voor geen meter! Veel te weinig geluid
Als je graag veel invloed wil hebben op de geur in het pand, dan zijn er betere dingen te verzinnen dan een mandarijn eten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een mandarijn heeft weer meer invloed op de geur in het pand.
Maar met mandarijnen komen mensen altijd veel te makkelijk weg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je graag veel invloed wil hebben op de geur in het pand, dan zijn er betere dingen te verzinnen dan een mandarijn eten.
Ik heb van menig broodje osseworst niet optimaal kunnen genieten omdat een collega een sinaasappel vildequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
picnic?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:51 schreef Strani het volgende:
Ik vind het nu wel heen schrijnend dat ik voor morgenochtend geen mandarijnen meer in huis hebIk had naar de supermarkt kunnen gaan maar daar had ik geen zin in.
Schandalig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Albert Heijn hier levert
Stelletje Pietluttenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze hebben het hier niet zo op die achternaam (ook niet op deze manier gespeld).
Mandarijnen ruiken wel zalig vind ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb er nog zesquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:51 schreef Strani het volgende:
Ik vind het nu wel heen schrijnend dat ik voor morgenochtend geen mandarijnen meer in huis hebIk had naar de supermarkt kunnen gaan maar daar had ik geen zin in.
Albert Heijn ≠ picnic?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Albert Heijn hier levert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |