Heb ik ook gedaan. Vorige week haalde mijn pakket zwaar beschadigd uit de bezorg kluis.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso absurd dat bezorgers pakketten bij de voordeur neerzetten. Dat gebeurt hier echt nooit, je moet elk pakket persoonlijk ontvangen. In dit geval zou ik ook zeker een klacht indienen over het gedrag van de bezorger.
Nergens last van. Ik denk dat NailQueen een stukje van die taart gehad heeft en nu - door de drugs - zelf verward is.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:08 schreef Strani het volgende:
Ik merk nog niks. Jij, @:billdauterive ?
Ja heel vreemd. Ik zie dat ze ook chips heeft gekocht voor vanavond maar ik denk niet dat ze die nog nodig gaat hebben vandaag. Zullen we een bakje nemen?quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nergens last van. Ik denk dat NailQueen een stukje van die taart gehad heeft en nu - door de drugs - zelf verward is.
Hoe dan ook, ik zou niet achter haar willen zitten in de achtbaan.
Lekker! Wat voor chips is het?quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja heel vreemd. Ik zie dat ze ook chips heeft gekocht voor vanavond maar ik denk niet dat ze die nog nodig gaat hebben vandaag. Zullen we een bakje nemen?
Ik geloof gewoon paprika, niet van dat Groningse spulquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lekker! Wat voor chips is het?
Laat dan maar. Ik wil van dat Groningse spul!quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon paprika, niet van dat Groningse spul
Gevonden, dat lag om de één of reden verstopt in een kluisje met daarop een post-it met 'Afblijven!!!' erop geschreven. Ik heb het slot doorgeknipt. Ik neem aan dat dat er per ongeluk op zat.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Laat dan maar. Ik wil van dat Groningse spul!
Ik denk dat ze die speciaal voor ons bewaard heeft. Zo lief van NQ!!quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Gevonden, dat lag om de één of reden verstopt in een kluisje met daarop een post-it met 'Afblijven!!!' erop geschreven. Ik heb het slot doorgeknipt. Ik neem aan dat dat er per ongeluk op zat.
Ja héérlijk! Jammer dat ze er zelf niet bij is maar ik vind het een super gezellige verjaardag zoquote:Op maandag 20 oktober 2025 13:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die speciaal voor ons bewaard heeft. Zo lief van NQ!!
Lekker hoor.
Top feestje! Dit moeten we vaker dan een keer per jaar doen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja héérlijk! Jammer dat ze er zelf niet bij is maar ik vind het een super gezellige verjaardag zo
Ik had zuurkoolschotelquote:
Wat zijn dit voor rare vragen?quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Mocht jij dat zelf uitkiezen vandaag?
Niets mis met bami. En dan daarna naar de bereden politie kijken.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:37 schreef BillDauterive het volgende:
Ik moet nog koken, maar het wordt sweet chili chicken met bami.
Zonder! Maar wel met een knapperig kaaslaagjequote:
Nee, gehakt, zuurkool en aardappelpuree uit de ovenquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat met zo'n zakje van maggi?Is dat lekker?
Ik ga er vanuit dat jij vandaag nog wel vaker in de fout zal gaan.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo vragenHet is maar één rare vraag.
Ik zal het ook eens makenquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, gehakt, zuurkool en aardappelpuree uit de oven
met?quote:
Bwuh, beterschapquote:
“Voor mij graag een kroket en een witlofje met”.quote:
WIJ COMPENSEREN JOUW LEGE MAAGquote:
Moet ik er maar niet mee beginnen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:24 schreef Arizona het volgende:
Sorry ik zal niet meer tegen je schreeuwen, je bent ziek.
Niks mis met een kaassausje oid.quote:
Nog minstens twintig keer ja.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat jij vandaag nog wel vaker in de fout zal gaan.
De Rabobank heeft een waardige opvolgerquote:Op maandag 20 oktober 2025 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is de schuld van NailQueen
@NailQueen, ik denk dat we erachter zijn wie er van je spacecake heeft gegeten.quote:
Croky aardgas?quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Laat dan maar. Ik wil van dat Groningse spul!
KLB / Pan bami op mijn hoofd gehadquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niets mis met bami. En dan daarna naar de bereden politie kijken.
Voor mijn graag Fromrussiawitlofquote:
Hoe durf je mij zo maar te beledigen op mijn verjaardag?quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is de schuld van NailQueen
Laat dan ook geen spacecake met laxeermiddelen slingeren. Dan krijg je dit soort dingen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe durf je mij zo maar te beledigen op mijn verjaardag?
@ijs_beer! Bruine fruitschaal! Daar knap je vast van opquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:19 schreef NailQueen het volgende:
Walibi was leuk! Speciaal voor jullie heb ik nog een bruine fruitschaal geregeld!
[ afbeelding ]
Ik zie iedereen lekker snacken van de fruitschaal. Niemand die er last van heeft.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Laat dan ook geen spacecake met laxeermiddelen slingeren. Dan krijg je dit soort dingen.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 20 oktober 2025 21:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie iedereen lekker snacken van de fruitschaal. Niemand die er last van heeft.
Wat was je favoriete attractie?quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:19 schreef NailQueen het volgende:
Walibi was leuk! Speciaal voor jullie heb ik nog een bruine fruitschaal geregeld!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In alle achtbanen geweest?quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:19 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Eat My Dust en Drako kan je met een gerust hart overslaanquote:
Bijna allemaal behalve 2 achtbanen. Dat had te maken met dat ik aardig misselijk was geworden van de hele dag spannende attracties. Dus de laatste twee geloofde ik wel. En uiteraard waren er een paar attracties niet open vanwege onderhoud.quote:
Was het eigenlijk ook nog Halloween, of is dat alleen op speciale momenten? 👻quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bijna allemaal behalve 2 achtbanen. Dat had te maken met dat ik aardig misselijk was geworden van de hele dag spannende attracties. Dus de laatste twee geloofde ik wel. En uiteraard waren er een paar attracties niet open vanwege onderhoud.
De fright nights zijn in het weekend. Nu was het wel Halloween versierd en er liepen wat zombies rond.quote:Op maandag 20 oktober 2025 23:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Was het eigenlijk ook nog Halloween, of is dat alleen op speciale momenten? 👻
ja die tellen ook niet echt.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Eat My Dust en Drako kan je met een gerust hart overslaan
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:12 schreef Strani het volgende:
Een hele goede morgen in dit stormlooptopic!
Even rustig aan jongeman.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:12 schreef Strani het volgende:
Een hele goede morgen in dit stormlooptopic!
Thermoskan drie staat klaar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, heb je je zesde bakje koffie nog niet op?
quote:
Niet gelijk gaan vechten op jullie oude dag he.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, heb je je zesde bakje koffie nog niet op?
Niks mis mee, zo blijven we scherpquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Niet gelijk gaan vechten op jullie oude dag he.
Klassiek gevalletje pot verwijt de ketel hier weer eensquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:49 schreef Strani het volgende:
[..]
En jij moet ook eens normaal gaan doen
De ene oudere is de andere oudere niet he. Je weet toch hoe fragiel die twee in elkaar zittenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Klassiek gevalletje pot verwijt de ketel hier weer eens
Ah gossie. Strani is nog boos dat hij de verkeerde chips heeft gegeten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks mis mee, zo blijven we scherp
En jij moet ook eens normaal gaan doen
Ohhh!! Hou me vast, iemand, hou me vast!!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Klassiek gevalletje pot verwijt de ketel hier weer eens
Hehe.wel herkenbaar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:25 schreef NailQueen het volgende:
Mooi voorbeeld dat ik oud begin te voelen. Een dag na mijn verjaardag is mijn nichtje geboren. Ik dacht die is vast 10 of 11 jaar geworden want die is niet zo lang geleden geboren. Maar nee, ze is vandaag 16 geworden. Zij komt uit 2009!
Mooi nummer van Volumia.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohhh!! Hou me vast, iemand, hou me vast!!!![]()
Waarom koop je dan niet de juiste chips?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah gossie. Strani is nog boos dat hij de verkeerde chips heeft gegeten.
Ik vind het al heel gek dat iemand uit 1994 nu gewoon 31 isquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:25 schreef NailQueen het volgende:
Mooi voorbeeld dat ik oud begin te voelen. Een dag na mijn verjaardag is mijn nichtje geboren. Ik dacht die is vast 10 of 11 jaar geworden want die is niet zo lang geleden geboren. Maar nee, ze is vandaag 16 geworden. Zij komt uit 2009!
Ach arme jongen, wil je geknuffeld worden?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohhh!! Hou me vast, iemand, hou me vast!!!![]()
Ja heel graag, eigenlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ach arme jongen, wil je geknuffeld worden?
Ik heb ook geen chips gekocht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom koop je dan niet de juiste chips?
Ja nou vertel mij wat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het al heel gek dat iemand uit 1994 nu gewoon 31 is
Mopje tochquote:
Toen ze daar nog een normale president hadden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:50 schreef Strani het volgende:
Weten jullie nog toen Obama verkozen werd? Mensen die toen geboren zijn worden volgend jaar volwassen
En fatsoenlijke Republikeinenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen ze daar nog een normale president hadden.
Er mogen volgende week mensen stemmen die in 2007 geboren zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iemand die in 2000 is geboren is nog gewoon 12 jaar hoor.
Belachelijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Er mogen volgende week mensen stemmen die in 2007 geboren zijn
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:12 schreef Meke het volgende:
(En dan toch narekenen hè, of ik niet per ongeluk toch 1997 bedoel)
Die hebben dus nooit chips met flippo's gehadquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Er mogen volgende week mensen stemmen die in 2007 geboren zijn
Die weten toch niet genoeg van de maatschappij om daar een gedegen stem over uit te brengenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Die hebben dus nooit chips met flippo's gehad. Ook niet de latere Pokémon-flippo's!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |