Zolang NQ nog niet gekeken heeft, is er zowel wel als geen taartquote:
Ik zie dat we 31 taarten gaan krijgenquote:Op maandag 20 oktober 2025 07:32 schreef NailQueen het volgende:
Tast toe iedereen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zolang jullie vannacht maar niet aan de spacecake zaten. Dat was even misgegaan met de laxeermiddel. Maar dat is jullie wel toe te vertrouwen
quote:Op maandag 20 oktober 2025 07:32 schreef NailQueen het volgende:
Tast toe iedereen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zolang jullie vannacht maar niet aan de spacecake zaten. Dat was even misgegaan met de laxeermiddel. Maar dat is jullie wel toe te vertrouwen
Ow, nee, die hebben we links laten liggen. Voor wie heb je spacecake met laxeermiddel gemaakt dan?quote:Op maandag 20 oktober 2025 07:32 schreef NailQueen het volgende:
Ja dat ging per ongeluk. Ik had het aangezien voor slagroom. Maar hij is wel aangebroken. De echte taarten zijn nog heelquote:Op maandag 20 oktober 2025 10:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, nee, die hebben we links laten liggen. Voor wie heb je spacecake met laxeermiddel gemaakt dan?
Wat raar. Ik ben benieuwd dan door wie! @Strani en ik hadden door dat het een spacecake was en besloten om die heel te laten. Luctor had vroeger best een heftige wietverslaving en dat wil je niet aanwakkeren.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja dat ging per ongeluk. Ik had het aangezien voor slagroom. Maar hij is wel aangebroken. De echte taarten zijn nog heel
Precies, we wilden Luctor en zijn familie niet wéér in jarenlange ellende storten.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat raar. Ik ben benieuwd dan door wie! @:Strani en ik hadden door dat het een spacecake was en besloten om die heel te laten. Luctor had vroeger best een heftige wietverslaving en dat wil je niet aanwakkeren.
Zo zie je maar, Strani en ik zijn betere mensen dan jij.
Nee dat doe ik jullie niet aan. Deze cake hebben ik apart gezet en met een bordje met Gereserveerd.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, we wilden Luctor en zijn familie niet wéér in jarenlange ellende storten.
Ik vrees dat er enige verwarring is ontstaan en dat de hele SC deze ochtend aan de spacecake met laxeermiddel zit. Behalve wij drieën dan.
Voor wie precies?quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee dat doe ik jullie niet aan. Deze cake hebben ik apart gezet en met een bordje met Gereserveerd.
Dat verklaart meteen waarom wij de enigen zijn die nu in de SC zijn. De rest zit nu op het toilet.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, we wilden Luctor en zijn familie niet wéér in jarenlange ellende storten.
Ik vrees dat er enige verwarring is ontstaan en dat de hele SC deze ochtend aan de spacecake met laxeermiddel zit. Behalve wij drieën dan.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 20 oktober 2025 11:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat verklaart meteen waarom wij de enigen zijn die nu in de SC zijn. De rest zit nu op het toilet.
Blijf uit de buurt van de enge clownsquote:Op maandag 20 oktober 2025 11:20 schreef NailQueen het volgende:
Ik vier vandaag mijn verjaardag in Walibi
Ik vind dat sowieso absurd dat bezorgers pakketten bij de voordeur neerzetten. Dat gebeurt hier echt nooit, je moet elk pakket persoonlijk ontvangen. In dit geval zou ik ook zeker een klacht indienen over het gedrag van de bezorger.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bezorg frustratie kwijt.
De DHl denkt dat je binnen 5 seconden bij de voordeur moet zijn. Hij zet hem gewoon bij de voordeur neer en loopt weg. Ik spreek hem daar op aan dat ik pakketten niet onbeheerd wil bij mijn voordeur met de kans dat het gestolen wordt en nu door regen nat wordt. Dan wordt ineens kwaad op mij. Dan neemt hij een foto van de galerij om te beweren dat het niet nat is. Toen heb de deur dicht gedaan vanwege dat ik niet op de foto wil.
Heb ik ook gedaan. Vorige week haalde mijn pakket zwaar beschadigd uit de bezorg kluis.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso absurd dat bezorgers pakketten bij de voordeur neerzetten. Dat gebeurt hier echt nooit, je moet elk pakket persoonlijk ontvangen. In dit geval zou ik ook zeker een klacht indienen over het gedrag van de bezorger.
Nergens last van. Ik denk dat NailQueen een stukje van die taart gehad heeft en nu - door de drugs - zelf verward is.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:08 schreef Strani het volgende:
Ik merk nog niks. Jij, @:billdauterive ?
Ja heel vreemd. Ik zie dat ze ook chips heeft gekocht voor vanavond maar ik denk niet dat ze die nog nodig gaat hebben vandaag. Zullen we een bakje nemen?quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nergens last van. Ik denk dat NailQueen een stukje van die taart gehad heeft en nu - door de drugs - zelf verward is.
Hoe dan ook, ik zou niet achter haar willen zitten in de achtbaan.
Lekker! Wat voor chips is het?quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja heel vreemd. Ik zie dat ze ook chips heeft gekocht voor vanavond maar ik denk niet dat ze die nog nodig gaat hebben vandaag. Zullen we een bakje nemen?
Ik geloof gewoon paprika, niet van dat Groningse spulquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lekker! Wat voor chips is het?
Laat dan maar. Ik wil van dat Groningse spul!quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon paprika, niet van dat Groningse spul
Gevonden, dat lag om de één of reden verstopt in een kluisje met daarop een post-it met 'Afblijven!!!' erop geschreven. Ik heb het slot doorgeknipt. Ik neem aan dat dat er per ongeluk op zat.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Laat dan maar. Ik wil van dat Groningse spul!
Ik denk dat ze die speciaal voor ons bewaard heeft. Zo lief van NQ!!quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Gevonden, dat lag om de één of reden verstopt in een kluisje met daarop een post-it met 'Afblijven!!!' erop geschreven. Ik heb het slot doorgeknipt. Ik neem aan dat dat er per ongeluk op zat.
Ja héérlijk! Jammer dat ze er zelf niet bij is maar ik vind het een super gezellige verjaardag zoquote:Op maandag 20 oktober 2025 13:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die speciaal voor ons bewaard heeft. Zo lief van NQ!!
Lekker hoor.
Top feestje! Dit moeten we vaker dan een keer per jaar doen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja héérlijk! Jammer dat ze er zelf niet bij is maar ik vind het een super gezellige verjaardag zo
Ik had zuurkoolschotelquote:
Wat zijn dit voor rare vragen?quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Mocht jij dat zelf uitkiezen vandaag?
Niets mis met bami. En dan daarna naar de bereden politie kijken.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:37 schreef BillDauterive het volgende:
Ik moet nog koken, maar het wordt sweet chili chicken met bami.
Zonder! Maar wel met een knapperig kaaslaagjequote:
Nee, gehakt, zuurkool en aardappelpuree uit de ovenquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat met zo'n zakje van maggi?Is dat lekker?
Ik ga er vanuit dat jij vandaag nog wel vaker in de fout zal gaan.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo vragenHet is maar één rare vraag.
Ik zal het ook eens makenquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, gehakt, zuurkool en aardappelpuree uit de oven
met?quote:
Bwuh, beterschapquote:
“Voor mij graag een kroket en een witlofje met”.quote:
WIJ COMPENSEREN JOUW LEGE MAAGquote:
Moet ik er maar niet mee beginnen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:24 schreef Arizona het volgende:
Sorry ik zal niet meer tegen je schreeuwen, je bent ziek.
Niks mis met een kaassausje oid.quote:
Nog minstens twintig keer ja.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat jij vandaag nog wel vaker in de fout zal gaan.
De Rabobank heeft een waardige opvolgerquote:Op maandag 20 oktober 2025 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is de schuld van NailQueen
@NailQueen, ik denk dat we erachter zijn wie er van je spacecake heeft gegeten.quote:
Croky aardgas?quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Laat dan maar. Ik wil van dat Groningse spul!
KLB / Pan bami op mijn hoofd gehadquote:Op maandag 20 oktober 2025 17:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niets mis met bami. En dan daarna naar de bereden politie kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |