Als dat de goedkoopste supermarkt is, ja hoor. Mijn portemonnee koestert geen wrokquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou jij gaan kopen bij de Albert Alva!?
Groot gelijk, goed voor jezelf zorgenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:29 schreef NailQueen het volgende:
Een tijdje geleden had ik vermeld dat ik een kaartje had voor het concert van Dadi Freyr vanavond. Ik heb mijn kaartje helaas moeten annuleren. Dit is al een drukke week en dit werd even te veel van het goede. Dus helaas komt er geen recensie van zijn concert.
Voor zover ik weet niet, ze kopen er ook niet in.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Is picnic niet van AH? Dat dacht ik.
Kan je de recensierechten dan niet met het kaartje meeverkopen zodat we tenminste alsnog een recensie krijgen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:29 schreef NailQueen het volgende:
Een tijdje geleden had ik vermeld dat ik een kaartje had voor het concert van Dadi Freyr vanavond. Ik heb mijn kaartje helaas moeten annuleren. Dit is al een drukke week en dit werd even te veel van het goede. Dus helaas komt er geen recensie van zijn concert.
Dirk-groep dacht ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Is picnic niet van AH? Dat dacht ik.
Ik kan morgenavond wel een korte gratis recensie schrijven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je de recensierechten dan niet met het kaartje meeverkopen zodat we tenminste alsnog een recensie krijgen?
Jij mag ook heen. Er zijn nog kaartjes over!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je de recensierechten dan niet met het kaartje meeverkopen zodat we tenminste alsnog een recensie krijgen?
Picnic is niet eens een supermarktquote:
quote:Online supermarkt Picnic hoeft zich voorlopig niet te houden aan de cao voor levensmiddelen, die voor supermarkten geldt. Dat heeft het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (SZW) besloten na een verzoek van het bedrijf.
Werknemers van Picnic hebben daardoor geen recht op bijvoorbeeld toeslagen als zij op zon- en feestdagen werken, zolang de huidige supermarkt-cao geldt. In 2022 en 2023 hadden zij die rechten wel, erkent Picnic-oprichter Michiel Muller, omdat het bedrijf toen is vergeten een uitzondering aan te vragen.
"Het bedrijfsmodel van online supermarkten is echt anders dan dat van zelfstandige detailhandelaren of franchisenemers", zegt demissionair minister Paul, die de uitzondering heeft verlengd. "Bestellen en bezorgen wordt steeds normaler. Het zou goed zijn als zij weer aan tafel gaan en komen tot een oplossing waarin alle partijen zich kunnen vinden."
https://nos.nl/artikel/25(...)n-aan-supermarkt-cao
Van wat ik zo snel kan vinden is Picnic International B.V. eigenaar van Picnic.quote:
Nee, voor je het weet zit je er tot je oren in en kun je niet meer terugquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Van wat ik zo snel kan vinden is Picnic International B.V. eigenaar van Picnic.
Die zie ik niet direct ergens onder vallen, al zijn ze wel erg nauw met EDEKA.
Maar heel erg veel zin om diep in die organisatie te duiken heb ik verder ook niet.![]()
Precies. Het lijkt in de eerste plaats ook vooral gefinancierd te zijn door een paar figuren met veel geld, dus daar brand ik mijn vingers liever even niet aan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, voor je het weet zit je er tot je oren in en kun je niet meer terugKom je er alleen nog uit in een (sinaasappel-) kist
Piet Heinquote:
Okéquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet, ze kopen er ook niet in.
(dat laatste doen ze geloof ik bij de Duitsers, dus of dat het hele gebeuren nu meteen beter maakt moet ieder maar even voor zichzelf bepalen)
Op zich niet raar gedacht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]
OkéGeen idee waarom ik dacht dat het bij AH hoorde.
Je hebt sowieso de keuze tussen eten kopen of geen eten kopen. Die vrijheid heb je altijd!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Op zich niet raar gedacht.
Ahold is best groot en als er iets is wat grote bedrijven graag doen dan is het wel doen alsof ze veel kleine bedrijfjes zijn om de illusie te wekken dat er concurrentie is en mensen iets te kiezen hebben.
Nu nog wel, zal niet lang duren voor iemand een abonnement op niet eten verzint of zo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt sowieso de keuze tussen eten kopen of geen eten kopen. Die vrijheid heb je altijd!
Als een honkietonkiepianissie?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, voor je het weet zit je er tot je oren in en kun je niet meer terugKom je er alleen nog uit in een (sinaasappel-) kist
Dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:57 schreef BillDauterive het volgende:
Wat stom, ik ben fan van Montaigne en af en toe kijk ik eens op haar discord of ze tourplannen heeft. Blijkt dat ze het voorprogramma van Dadi Freyr doet en vandaag in Nederland is.
Tja... als ik dat wist, had ik haar graag willen zien
Inmiddels 5 - 2quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:36 schreef sportfreak het volgende:
3-1 PSV en rood Napoli.
Zou het dan gaan gebeuren, een Nederlandse club die een wedstrijd in de Champions League wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |