SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
En dan flink aan de jenever?quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Party in Schiedam, van links naar rechts met Snollebollekes
Nou ik heb ze vaker gezien, in Nijmegen, maar publiek hier was wat tammer. Minder de carnavals ervaring.quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Met de Snollebollekes denk ik eerder dat Egeltje een bierdouche heeft gehad.
Nee, Deventer is veeel verder weg.quote:
Nee, klopt, Omsk schijnt wel een leuke stad te zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:19 schreef Arizona het volgende:
Deventer is geen Omsk hè![]()
Mijjn bedrijfsuitje was best ok, vooral de e-chopper puzzeltocht vond ik leuk
Van Amsterdam naar Deventer is het veel verder dan van Denveter naar Amsterdamquote:Op zaterdag 27 september 2025 08:19 schreef Arizona het volgende:
Deventer is geen Omsk hè![]()
Mijjn bedrijfsuitje was best ok, vooral de e-chopper puzzeltocht vond ik leuk
Nou dat ze hun gore muil maar houden, dan komen we er samen wel uitquote:Op zaterdag 27 september 2025 15:25 schreef NailQueen het volgende:
Het is vandaag blijkbaar burendag.
Als je klappen wil kejje d'r ook gewoon om vrage, linkmiegel!quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat ze hun gore muil maar houden, dan komen we er samen wel uit
Sorryquote:Op zaterdag 27 september 2025 16:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je klappen wil kejje d'r ook gewoon om vrage, linkmiegel!
Ja u heeft volledig gelijk natuurlijk mevrouwquote:Op zaterdag 27 september 2025 16:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waar zijn je manieren?
Zeg ALSTUBLIEFT!
Er staan hier veel springkussens. Moet ik me zorgen maken?quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat ze hun gore muil maar houden, dan komen we er samen wel uit
Waardeloos, het Nederlandse vrouwenwielrennenquote:Op zaterdag 27 september 2025 16:13 schreef BillDauterive het volgende:
Hup Nederland. Haal Nief en Laboes in!
Wat gaan jullie eten?quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:30 schreef NailQueen het volgende:
Gelukkig ga ik zo uiteten met een vriendin en kan ik deze gekte even ontsnappen
Italiaans restaurant waar ze geen pizza hawaii en carbonara met room reserveren. Dan weet je gelijk van te voren dat je een goede te maken hebtquote:
Dat klinkt in elk geval inderdaad goed!quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Italiaans restaurant waar ze geen pizza hawaii en carbonara met room reserveren. Dan weet je gelijk van te voren dat je een goede te maken hebtMaar goed, ik ben er nog nooit geweest dus misschien dat beter uitziet dan het is
Ik ga eigenlijk nooit uiteten met vrienden maar we hebben elkaar al een tijdje niet gesproken. En onder het genot van een hapje en drankje krijg je de leukste gesprekken
Zonde, maar als je iets objectiever kijkt, dan is het wel een interessant podiumquote:Op zaterdag 27 september 2025 16:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Waardeloos, het Nederlandse vrouwenwielrennen
Vallieres, wie kent haar niet.quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zonde, maar als je iets objectiever kijkt, dan is het wel een interessant podium
Fixed voor vandaag.quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Waardeloos, het Nederlandse, Italiaanse en Franse vrouwenwielrennen
Ja objectief zeker. Maar ik vind objectiviteit niet zo gepast tijdens een WK Billyquote:Op zaterdag 27 september 2025 16:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zonde, maar als je iets objectiever kijkt, dan is het wel een interessant podium
Ik heb net een heerlijke pizza hawaii opquote:Op zaterdag 27 september 2025 16:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Italiaans restaurant waar ze geen pizza hawaii en carbonara met room reserveren. Dan weet je gelijk van te voren dat je een goede te maken hebtMaar goed, ik ben er nog nooit geweest dus misschien dat beter uitziet dan het is
Ik ga eigenlijk nooit uiteten met vrienden maar we hebben elkaar al een tijdje niet gesproken. En onder het genot van een hapje en drankje krijg je de leukste gesprekken
Ik volg het vrouwenwielrennen best wel, maar van deze vrouw had ik echt nog nooit gehoord. De rest van de top-10 ken ik allemaal, maar de winnares niet. Het was een bijzondere koers, waarin niemand deed wat je verwacht.quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vallieres, wie kent haar niet.
Ik denk dat een vrouw die boerenkool zonder jus eet geen extra aanmoediging heeft om haar eigen pad te kiezen!quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb net een heerlijke pizza hawaii op![]()
Durf je eigen pad te kiezen!
Mooi. Het kan me bijzonder weinig schelen dat jij dat vindt, Strani.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja objectief zeker. Maar ik vind objectiviteit niet zo gepast tijdens een WK Billy
Oké hier heb ik wel respect voor.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mooi. Het kan me bijzonder weinig schelen dat jij dat vindt, Strani.
Daar kwam ik ook achter toen ik naar de auto liep en de halve straat afgezet bleek voor een springkussen en meer van die zooi.quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:25 schreef NailQueen het volgende:
Het is vandaag blijkbaar burendag.
Zo erg lijkt me dit. Buren zijn mensen waarvan het fijn is als je er op goede voet mee kunt leven door ze zo weinig mogelijk te zien of te horen. Vind ik dan.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook achter toen ik naar de auto liep en de halve straat afgezet bleek voor een springkussen en meer van die zooi.
Gelukkig stond ik net buiten het afgezette stuk geparkeerd.
Mijn directe buren spreek ik nog wel af en toe, maar ik hoef echt niet met de hele straat om de tafel voor koffie en een koekje (zeker niet als alles en iedereen de kinderen meeneemt)quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo erg lijkt me dit. Buren zijn mensen waarvan het fijn is als je er op goede voet mee kunt leven door ze zo weinig mogelijk te zien of te horen. Vind ik dan.
Ik volg het vrouwenwielrennen ook wel ja, maar zij zegt mij helemaal niks. Alle favorieten zaten helemaal kapot.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik volg het vrouwenwielrennen best wel, maar van deze vrouw had ik echt nog nooit gehoord. De rest van de top-10 ken ik allemaal, maar de winnares niet. Het was een bijzondere koers, waarin niemand deed wat je verwacht.
Dus het is dag buren op burendag?quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ga straks lekker even naar een heel andere gemeente om daar wat te gaan drinken met mensen die niet mijn buren zijn.
Ik zou beginnen met het topic terug te lezen. En dan weet je ook wat je kan doorspoelen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:44 schreef BillDauterive het volgende:
Hoe was Intervision eigenlijk? Is het het waard om terug te kijken?
Ik ben niet van het doorspoelen met dat soort dingen, dus het is of helemaal of nietquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met het topic terug te lezen. En dan weet je ook wat je kan doorspoelen.
Er waren wat goede nummers en wat vreemde plot wendingen.
Ik heb mij meer vermaakt met de commentaren in het het topic dan met de show zelf.
In dat geval doe dan maar allesquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben niet van het doorspoelen met dat soort dingen, dus het is of helemaal of nietEn ja, ik ben ook een beetje bang dat het zonder het topic niet heel interessant gaat zijn. 1 november staat al in mijn agenda. Het regiosongfestival is heel slecht, maar met jullie erbij weer heel goed.
Oh ja, dat is ook zoquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat een vrouw die boerenkool zonder jus eet geen extra aanmoediging heeft om haar eigen pad te kiezen!
Wij hebben ook wel (goed) contact met onze directe buren. Maar bijv. het buurtfeest skippen we altijd. We zijn er de eerste jaren wel geweest, maar tussen allemaal laddderzatte mensen in een carnavalspak limbodansen of in een hawaiblouse karaoken waren toch niet helemaal ons dingquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn directe buren spreek ik nog wel af en toe, maar ik hoef echt niet met de hele straat om de tafel voor koffie en een koekje (zeker niet als alles en iedereen de kinderen meeneemt)
Je bent niet stiekem naar Limburg verhuisd ?quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben ook wel (goed) contact met onze directe buren. Maar bijv. het buurtfeest skippen we altijd. We zijn er de eerste jaren wel geweest, maar tussen allemaal laddderzatte mensen in een carnavalspak limbodansen of in een hawaiblouse karaoken waren toch niet helemaal ons ding
Neequote:Op zaterdag 27 september 2025 20:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je bent niet stiekem naar Limburg verhuisd ?
Ik heb er zelf geen problemen mee. Als jij dat lekker vind moet je het vooral nemen. Maar het is algemeen bekend dat de echte Italianen dit niet op hun menukaart willenquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb net een heerlijke pizza hawaii op![]()
Durf je eigen pad te kiezen!
quote:
Niemand was aan het fietsen dus?quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik volg het vrouwenwielrennen best wel, maar van deze vrouw had ik echt nog nooit gehoord. De rest van de top-10 ken ik allemaal, maar de winnares niet. Het was een bijzondere koers, waarin niemand deed wat je verwacht.
Nou, mooi dat dat nog hervat werd. Wat een spanning bij die uittrap.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gestaakt, tien seconden voor tijd.
Ja, echt he. Had dan gelijk afgefloten.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nou, mooi dat dat nog hervat werd. Wat een spanning bij die uittrap.
Ja maar écht hardcore is het als je er ook mee ontbijt. Koud.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:04 schreef NailQueen het volgende:
Ik eet nu heel het weekend pizza. Gisteren had ik zelf een pizza belegd, vanavond had ik pizza en daarvan heb ik nog wat stukken meegenomen voor morgen
Twee voor de prijs van één pizza bestellen, eentje als avondeten en eentje in de koelkast als ontbijtquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar écht hardcore is het als je er ook mee ontbijt. Koud.
Zo is Nederland groot geworden!quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Twee voor de prijs van één pizza bestellen, eentje als avondeten en eentje in de koelkast als ontbijtDoet me denken aan mijn studententijd
Oh dat lukt wel hoorquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar écht hardcore is het als je er ook mee ontbijt. Koud.
Gaat het goed met je?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goed idee. Het is al laat!
Haha. Ik ben donderdag niet fit thuisgekomen en voel me nog steeds niet lekker. Eergisteren ging ik al rond 22 uur op bed, gisteren 23 uur, nu al weer wat later. Eigenlijk wilde ik al om 21 uur op bed, maar ja, dat is wel heul vroegquote:
Oh ja dan snap ik het. Nou, welterusten dan maar! En jij ook @Luctor.et.Emergoquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha. Ik ben donderdag niet fit thuisgekomen en voel me nog steeds niet lekker. Eergisteren ging ik al rond 22 uur op bed, gisteren 23 uur, nu al weer wat later. Eigenlijk wilde ik al om 21 uur op bed, maar ja, dat is wel heul vroeg
Hohoho stop. Wie ben jij en wat heb je met Billie gedaan? Waarom heb je Billie achtergelaten in Hongarije?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goed idee. Het is al laat!
Is Billie een eend?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hohoho stop. Wie ben jij en wat heb je met Billie gedaan? Waarom heb je Billie achtergelaten in Hongarije?
Geen kuiltje met jus?quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat een vrouw die boerenkool zonder jus eet geen extra aanmoediging heeft om haar eigen pad te kiezen!
Nu weet ik het echt zeker Fredquote:Op zondag 28 september 2025 10:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nederland gaat steeds verder achteruit.
Ow, dat is lang geleden. Ik was bijna bang dat je me oud brood zou voeren. Dat hoeft niet hoor.quote:
Ja,is al heel lang geleden dat we dat gespeeld hebben.quote:Op zondag 28 september 2025 10:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dat is lang geleden. Ik was bijna bang dat je me oud brood zou voeren. Dat hoeft niet hoor.
Ik mis het spel wel een beetje!
Maar ik had eigenlijk wel verwacht dat je de referentie zou snappen.quote:
Sorry dat ik tegenval.quote:Op zondag 28 september 2025 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik had eigenlijk wel verwacht dat je de referentie zou snappen.
Ik kan een stukje van @ESF1Gamer's speculaas cheesecake jatten en aan je geven. Als jij haar afleidt, dan merkt ze het vast toch niet.quote:Op zondag 28 september 2025 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar moet ik even over nadenken.
quote:Op zondag 28 september 2025 11:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kan een stukje van @:ESF1Gamer's speculaas cheesecake jatten en aan je geven. Als jij haar afleidt, dan merkt ze het vast toch niet.
En waar ik altijd had verwacht dat het verval in het zuiden zou beginnen, komt het juist uit het voormalig sterk geachte noordenquote:Op zondag 28 september 2025 10:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nederland gaat steeds verder achteruit.
Dit voelt voor ons ook als een dolkstoot in de rug. Terwijl wij op het internationale slagveld de boerenkool met een kuiltje voor de jus op de kaart proberen te zetten, lachen ze ons daar in het noorden gewoon uit.quote:Op zondag 28 september 2025 11:43 schreef Strani het volgende:
[..]
En waar ik altijd had verwacht dat het verval in het zuiden zou beginnen, komt het juist uit het voormalig sterk geachte noorden
De dixi daar heeft moeilijke tijdenquote:Op zondag 28 september 2025 12:26 schreef Fred_B het volgende:
Het halve peloton op het WK is aan de schijterij trouwens.
Ik hoorde gisteren iets over een virus? Of is de lokale Starbucks toch niet zo goed bevallen?quote:Op zondag 28 september 2025 12:26 schreef Fred_B het volgende:
Tropisch klimaat en eindeloos eten en drinken zal wel niet bevorderlijk zijn voor een rustige darmflora.quote:Op zondag 28 september 2025 12:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren iets over een virus? Of is de lokale Starbucks toch niet zo goed bevallen?
Absoluut. Als het kuiltje in de jus al zo achteloos wordt opgegeven, waar vechten we dan nog voor?quote:
Maar ook helemaal geen jus? Gewoon droge boerenkool?quote:Op zondag 28 september 2025 13:24 schreef BillDauterive het volgende:
Ik doe ook geen kuiltje jus in mijn boerenkool.
Stroop op de hutspot klinkt eigenlijk best als iets wat ik zou willen proberen. Maar dan wel appelstroop.quote:Op zondag 28 september 2025 13:35 schreef Meke het volgende:
Willekeurige vraag, hoe staan jullie tegenover curry op de boerenkool, slasaus door de bami of stroop over de hutspot?
Zeker geen droge boerenkool dankzij de azijn.quote:Op zondag 28 september 2025 13:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar ook helemaal geen jus? Gewoon droge boerenkool?
Naar welke plaats moet ik zwaaien?quote:Op zondag 28 september 2025 11:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Oh dan ben je in de buurt vandaag
quote:Op zondag 28 september 2025 13:24 schreef BillDauterive het volgende:
Ik doe ook geen kuiltje jus in mijn boerenkool.
Als ze over een paar honderd jaar opgravingen doen, zullen ze nog weleens boven water komen zeker?quote:Op zondag 28 september 2025 13:32 schreef Strani het volgende:
Ik heb ooit eens boerenkool zonder kuiltje met jus gegeten bij familie. Ik heb daar dan ook geen contact meer mee.
Vroeger bij mijn ouders deden we stroop over de bruine bonen. Later kwam ik er achter dat het iets typisch Gronings/Drents isquote:Op zondag 28 september 2025 13:35 schreef Meke het volgende:
Willekeurige vraag, hoe staan jullie tegenover curry op de boerenkool, slasaus door de bami of stroop over de hutspot?
Het is ook best lekker, gewoon pannekoekenstroopquote:Op zondag 28 september 2025 13:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Stroop op de hutspot klinkt eigenlijk best als iets wat ik zou willen proberen. Maar dan wel appelstroop.
Ja, die stroop over stamppot (wortel/pastinaak) komt bij ons ook van m'n vaders kant met Groningse rootsquote:Op zondag 28 september 2025 14:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vroeger bij mijn ouders deden we stroop over de bruine bonen. Later kwam ik er achter dat het iets typisch Gronings/Drents is
Oké, ik ben benieuwd!quote:Op zondag 28 september 2025 13:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker geen droge boerenkool dankzij de azijn.
Naja, het stomme is dus dat dit een van de gerechten is waarvan ik vind dat ik het niet lekker bereid en eigenlijk pas door deze discussie doorheb dat het (mogelijk) komt omdat er geen jus in zitDe volgende keer doe ik er dus wel jus bij.
Haha dat denk ik niet Fred, dat denk ik nietquote:Op zondag 28 september 2025 14:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als ze over een paar honderd jaar opgravingen doen, zullen ze nog weleens boven water komen zeker?
Neem jezelf ook mee, gezellig! Gaan we samen feesten in Alicante. Ik ken daar wel wat plekjes die jij leuk zou vinden wellicht.quote:Op zondag 28 september 2025 14:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Moet ik een prakje opsturen?
Je zal ‘m maar schoon moeten makenquote:
Het kuiltje moet gewoon op de lijst met cultureel erfgoed!quote:Op zondag 28 september 2025 13:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Absoluut. Als het kuiltje in de jus al zo achteloos wordt opgegeven, waar vechten we dan nog voor?
Welke wel?quote:Op zondag 28 september 2025 13:54 schreef H_T het volgende:
Boerenkool is sowieso niet mijn nummer 1 of 2 stamppot, ook niet met kuiltje jus
Jaaa Billquote:Op zondag 28 september 2025 13:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker geen droge boerenkool dankzij de azijn.
Naja, het stomme is dus dat dit een van de gerechten is waarvan ik vind dat ik het niet lekker bereid en eigenlijk pas door deze discussie doorheb dat het (mogelijk) komt omdat er geen jus in zitDe volgende keer doe ik er dus wel jus bij.
Ryder Cup? En wat deden ze dan?quote:Op zondag 28 september 2025 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Slechte verliezers die Amerikanen bij het golf .
Ja. Joelen als Europese speler moest slaan. Caddy van Amerikanen ging de green op terwijl Europeaan moest putten.quote:
Ah wat stom. Nou snap ik dat de Ryder Cup wat meer chauvinisme uitnodigt maar alles met mate, zou je zeggen.quote:Op zondag 28 september 2025 17:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Joelen als Europese speler moest slaan. Caddy van Amerikanen ging de green op terwijl Europeaan moest putten.
30 van de 165 hebben uiteindelijk de finish gehaald.quote:Op zondag 28 september 2025 12:26 schreef Fred_B het volgende:
Pas maar op hoor, ik zie mezelf er wel voor aan om dit aanbod aan te nemenquote:Op zondag 28 september 2025 14:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Neem jezelf ook mee, gezellig! Gaan we samen feesten in Alicante. Ik ken daar wel wat plekjes die jij leuk zou vinden wellicht.
ik heb nog nooit hachee gemaaktquote:Op zondag 28 september 2025 17:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jaaa Bill![]()
En doe dan de jus voor hachee, met een uitje![]()
Nou ja, je moet natuurlijk doen wat je zelf wil
Broodjes hamburger en shoarma kunnen tegenwoordig ook zonder vlees.quote:Op zondag 28 september 2025 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ik heb nog nooit hachee gemaakt
Toen ik vanmiddag buiten liep, rook het heerlijk naar draadjesvlees en had ik er meteen zin in.
Ja, daar krijg je wel lekkere jus van
Ik probeer iets te vaak vleesmijdend te zijn en denk: "ow, kan dit ook zonder vlees?" waardoor ik - als ik vlees eet -eigenlijk alleen broodjes hamburger of shoarma eet. Dan mis je dus wel de jus...
Shoarma misschien wel, maar daar krijg ik zo'n opgeblazen gevoel van.quote:Op zondag 28 september 2025 18:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Broodjes hamburger en shoarma kunnen tegenwoordig ook zonder vlees.
Vandaag wel! Ik warm een maaltijd uit de vriezer op, waarvan ik niet meer precies weet wat voor Indiaasse maaltijd het was, maar wel dat ik de kip met appel vervangen heb, omdat dat in een of ander vaag recept stond. De vorige keer smaakte het goed, dus zal dat nu ook wel weer zo zijn.quote:Op zondag 28 september 2025 18:50 schreef Strani het volgende:
Mensen, Billie is vanaf vandaag vegetarisch.
quote:Op zondag 28 september 2025 18:50 schreef Strani het volgende:
Mensen, Billie is vanaf vandaag vegetarisch.
Fries ook, mijn vader eet het ook op die manier. Bruine bonen met spek en stroop!quote:Op zondag 28 september 2025 14:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vroeger bij mijn ouders deden we stroop over de bruine bonen. Later kwam ik er achter dat het iets typisch Gronings/Drents is
Wie ben jij en wat heb je met Meke gedaanquote:Op zondag 28 september 2025 13:35 schreef Meke het volgende:
Oei, zou je dat erg vinden?quote:
Ik zit toevallig sinds 2 weken weer in een boterham-met-appelstroop fasequote:Op zondag 28 september 2025 19:07 schreef Troel het volgende:
Ik vind het wel lekker om een boterham met pindakaas (zonder boter of halvarineshit) te combineren met een boterham met appelstroop (ook zonde rboter of halvarineshit).
Dat je in het zelfde rijtje wil staan als Novak, lijkt me al reden genoeg om het niet te willen.quote:Op zondag 28 september 2025 19:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, zou je dat erg vinden?Meke is ook vegetarisch, net als Novak Djokovic (al eet hij soms vis, las ik)
serieus?quote:Op zondag 28 september 2025 19:44 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk nu de slimste mens terug. Als ik het goed begrijp is Selmar een user hier op het FOK forum?
Ja, klopt! Hij geeft ook altijd uitleg bij Hunted en maakt daar het programma net wat leuker door.quote:Op zondag 28 september 2025 19:44 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk nu de slimste mens terug. Als ik het goed begrijp is Selmar een user hier op het FOK forum?
Ja, dat klopt.quote:Op zondag 28 september 2025 19:44 schreef NailQueen het volgende:
Leukquote:
Zuurkool is 1 (wel met toevoeging van ui en spek dan) en rauwe andijvie is 2quote:
Ik vond het een gemiste kans dat bij de bootjes Freek Vonk niet de voice over had gedaan. "MOET JE KIJKEN! DIEREN! OVERAL DIEREN! HOLY MOLY!"quote:Op zondag 28 september 2025 20:11 schreef H_T het volgende:
[..]
LeukVoor de achtbaan hoef je de race niet te maken (de helft was nog dicht ook) maar de verblijven zijn echt wel mooi en de safaririt is leuk
Het bootje was leuker geweest als er meer dieren in de buurt waren geweest, maar die pech kan je hebben. Ze hadden ook wat dieren die ik niet (veel) eerder in dierentuinen heb gezien, zoals wasberen en bevers.
Ik denk niet dat ik snel nog een keer ga, want het is best een eind en er zijn aardig wat andere dierentuinen dichterbij waar ik al langer niet geweest ben en wel weer eens heen wil, zoals Burgers. Maar als ik er toch in de buurt ben of het is alweer even geleden zou ik zo nog een keer gaan
Selmar?quote:Op zondag 28 september 2025 19:44 schreef NailQueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Google is your friend. Wat tof. Ik wist niet dat hij ook hier rondzwierf. Ik ken hem van wat anders en heb hem wel vaker IRL gezien. Toffe gozerHij heeft ook een leuke broer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op zondag 28 september 2025 20:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Zuurkool is 1 (wel met toevoeging van ui en spek dan) en rauwe andijvie is 2
Dat was leuk geweest, maar er waren niet overal dieren dus dat zou een leugen zijn geweestquote:Op zondag 28 september 2025 20:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vond het een gemiste kans dat bij de bootjes Freek Vonk niet de voice over had gedaan. "MOET JE KIJKEN! DIEREN! OVERAL DIEREN! HOLY MOLY!"
Ha, die dieren heb jij gewoon niet gezien.quote:Op zondag 28 september 2025 21:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat was leuk geweest, maar er waren niet overal dieren dus dat zou een leugen zijn geweest
Als we Luctor met z'n allen gewoon negeren gaat het weekend nooit voorbijquote:Op zondag 28 september 2025 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het weekend is weer voorbij. Tijd voor bed.
quote:Op zondag 28 september 2025 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Als we Luctor met z'n allen gewoon negeren gaat het weekend nooit voorbij
Altijdquote:Op maandag 29 september 2025 06:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]En werkt dat voor jullie?
quote:Op maandag 29 september 2025 06:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]En werkt dat voor jullie?
Heb je zijn drone uit de lucht geschoten?quote:Op maandag 29 september 2025 14:55 schreef NailQueen het volgende:
En opeens was Sergey Lazarev hier. Thunder and lighting it's getting exciting.
Lekker! Word je in ieder geval wakker van.quote:Op maandag 29 september 2025 14:55 schreef NailQueen het volgende:
En opeens was Sergey Lazarev hier. Thunder and lighting it's getting exciting.
Ja hij schreeuwde het uit.quote:Op maandag 29 september 2025 15:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb je zijn drone uit de lucht geschoten?
Goed nieuwsquote:Op maandag 29 september 2025 17:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb voor eerst sinds lange tijd een stukje gefietst
Hier nog bijna niks gevallen. Af en toe even stevige wind en een paar druppels maar dat is het wel. Maar iets ten noorden van hier is het wel flink losgegaan met overstromingen en alles.quote:Op maandag 29 september 2025 16:54 schreef Arizona het volgende:
@:strani hoe is het met de regen daar?
Met jus? Ah het kan dus wel.quote:Op maandag 29 september 2025 19:01 schreef Fred_B het volgende:
Ik had vandaag andijviestamppot MET JUS en een Oud-Hollandsche gehaktbal. Veel B-b-beter wordt het niet hoor
Dus 100%NL moet eigenlijk 95%NL ofzo heten?quote:Op maandag 29 september 2025 21:45 schreef NailQueen het volgende:
Oja ik luisterde vanmiddag eventjes naar 100% NL en daar draaiden ze Espresso Macchiato
Heb daar wel eens vaker Engelse liedjes voorbij horen komen.quote:Op maandag 29 september 2025 21:49 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dus 100%NL moet eigenlijk 95%NL ofzo heten?
Soms wel 100% soms niet 100%NL.fm.quote:Op maandag 29 september 2025 21:49 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de Nederlandse cover 'Koffie met een koekje'...quote:Op maandag 29 september 2025 21:49 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Van Nederlandse artiesten past het dan ook nog bij de zenderquote:Op maandag 29 september 2025 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb daar wel eens vaker Engelse liedjes voorbij horen komen.
Dat is wel balen, als je eigenlijk op Engelbewaarder zit te wachten.quote:Op maandag 29 september 2025 21:45 schreef NailQueen het volgende:
Oja ik luisterde vanmiddag eventjes naar 100% NL en daar draaiden ze Espresso Macchiato
Misschien kan VOF de Kunst een vervolghit schrijven.quote:Op maandag 29 september 2025 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de Nederlandse cover 'Koffie met een koekje'...
Het bestaan van mensen die zitten te wachten op Engelbewaarder ontkennen we met klemquote:Op maandag 29 september 2025 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel balen, als je eigenlijk op Engelbewaarder zit te wachten.
Ja, dat weet ik niet.quote:Op maandag 29 september 2025 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van Nederlandse artiesten past het dan ook nog bij de zender
Ik vrees dat ik die luxe niet heb in een dorp waar toch wel vrij veel typische kroegnederlanders wonenquote:Op maandag 29 september 2025 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het bestaan van mensen die zitten te wachten op Engelbewaarder ontkennen we met klem
Ah '100%, maar misschien toch niet of wel.fm'quote:
Hm, dat is dan helaas wel een minnetje achter jouw dorpquote:Op maandag 29 september 2025 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik die luxe niet heb in een dorp waar toch wel vrij veel typische kroegnederlanders wonen
Dat is het ook. En de criminelen. Hoewel er ook veel overlap is tussen die twee groepenquote:Op maandag 29 september 2025 22:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hm, dat is dan helaas wel een minnetje achter jouw dorp
Maar we weten dat jij dagelijks in al die kroegen hangtquote:Op maandag 29 september 2025 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is het ook. En de criminelen. Hoewel er ook veel overlap is tussen die twee groepen
Maar als je een normaal leven leidt en niet naar die kroegen gaat merk je er overigens weinig van hoor.
quote:Op maandag 29 september 2025 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar we weten dat jij dagelijks in al die kroegen hangt
Ja dat was jammer. Maar gelukkig werd al snel deze zomerhit gedraaidquote:Op maandag 29 september 2025 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel balen, als je eigenlijk op Engelbewaarder zit te wachten.
Oké, hou me tegen iemand, hou me tegenquote:Op maandag 29 september 2025 22:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja dat was jammer. Maar gelukkig werd al snel deze zomerhit gedraaid![]()
Bekijk deze YouTube-video
Nee joh niet gaan tegenstribbelen. Gewoon meedansen!quote:Op maandag 29 september 2025 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, hou me tegen iemand, hou me tegen![]()
quote:Op maandag 29 september 2025 16:54 schreef Arizona het volgende:
De eerste werkdag zit er weer op mensen!
Als jij zo graag los wil gaan met feesten op Jan Smit dan houden wij je niet tegen hoor.quote:Op maandag 29 september 2025 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, hou me tegen iemand, hou me tegen![]()
Het lijkt nu weer te werkenquote:Op dinsdag 30 september 2025 11:51 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie dat het forum weer een kleine storing heeft. Moet ik de discord weer afstoffen?
Toch even discord afgestoft maar daar zijn jullie niet. En hier is het veel te rustig. Alleen Strani zit hier stiekem te dansen op Jan Smitquote:
Tsja ik ben niet echt wat interessants aan het doen vandaag, dus heb ik niet veel te melden. En als er dan ook niets is om op te reageren kan het wel eens wat stiller worden jaquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Toch even discord afgestoft maar daar zijn jullie niet. En hier is het veel te rustig. Alleen Strani zit hier stiekem te dansen op Jan Smit
Volgende week speelt het Nederlands Elftal weer.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Toch even discord afgestoft maar daar zijn jullie niet. En hier is het veel te rustig. Alleen Strani zit hier stiekem te dansen op Jan Smit
Misschien heeft Strani wel voor de storing gezorgd. Zodat niemand hem kon zien.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te kijken he. Het is geen verplichtingquote:Op dinsdag 30 september 2025 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond weer genieten van Ajax.
Ik geloof het wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:32 schreef NailQueen het volgende:
Willen we het nog hebben over die Andrew Tate gast van First Dates of geloven we het verder wel?
Ik verdien meer dan mn man, zal m vanavond eens vragen hoe hij zich daarbij voelt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:32 schreef NailQueen het volgende:
Willen we het nog hebben over die Andrew Tate gast van First Dates of geloven we het verder wel?
Hij was toch ook bij Humberto Tan. Was dat nog iets?quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:32 schreef NailQueen het volgende:
Het was bij Beau. Dat het idee hadden om hem uit te nodigen snap je wel waarom de kijkcijfers zo laag zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij was toch ook bij Humberto Tan. Was dat nog iets?
Niet gezien. Wel gisteren bij Kees van der Spek een vrouw (best knap ook) die is belazerd door een Zweedse kerel die wmb nogal psychopatische trekjes had. En waar sluit die vrouw mee af, na de confrontatie? "Maar hij blijft wel knap."quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het was bij Beau. Dat het idee hadden om hem uit te nodigen snap je wel waarom de kijkcijfers zo laag zijn.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet gezien. Wel gisteren bij Kees van der Spek een vrouw (best knap ook) die is belazerd door een Zweedse kerel die wmb nogal psychopatische trekjes had. En waar sluit die vrouw mee af, na de confrontatie? "Maar hij blijft wel knap."
Ik moest gewoon keihard werken vandaag en inderdaad, het moment dat ik even keek, kreeg ik een foutmelding bij het openenquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Tsja ik ben niet echt wat interessants aan het doen vandaag, dus heb ik niet veel te melden. En als er dan ook niets is om op te reageren kan het wel eens wat stiller worden ja
Ik heb het niet gezien. Maar op basis van deze post: screenen ze die mensen niet, niemand zit toch op zo’n figuur te wachten?quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:32 schreef NailQueen het volgende:
Dat is eerder het tegenovergestelde. Die hebben doelbewust hem uitgenodigd omdat ze wisten dat het kijkcijfers en veel reacties zou opleveren. Waarbij ze ook nog eens bewust hem tegenover iemand hebben gezet die totaal niet meegaat in zijn 'visie'.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien. Maar op basis van deze post: screenen ze die mensen niet, niemand zit toch op zo’n figuur te wachten?
Intens treurige gast. Zijn visie over de man/vrouw verhouding was bijzonder triest. Hoe hij tegen haar praatte al helemaal. Nog los van dat het zo'n gastje is die denkt dat die beter is dan anderen omdat die blijkbaar veel geld verdient. Maar eigenlijk bijzonder weinig voorstelt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:32 schreef NailQueen het volgende:
Dat zie je wel vaker in zulke realityprogrammas. De mensen uitpikken die goede tv maken en/of reacties uitlokken. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit naar B&B/Winter vol liefde gekeken maar ik weet precies wie Mama Monique isquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien. Maar op basis van deze post: screenen ze die mensen niet, niemand zit toch op zo’n figuur te wachten?
Lekker begin alvastquote:Op dinsdag 30 september 2025 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond weer genieten van Ajax.
Ja, inderdaad.quote:
Hij is in de leer geweest van Jan Jongbloed zo te zien.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.![]()
Laros weet dat ie mag duiken of mag ie zijn kleding niet vies maken?
Egeltje gaat deze post liken.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:14 schreef sportfreak het volgende:
Daar is de tweede al.
Het is natuurlijk niet netjes om te juichen voor een doelpunt van de buitenlandse club maar als Feyenoord-supporter vind ik het stiekem toch mooi dat het uitgerekend Paixao is die hier twee keer scoort.
Dit gaat wel gênant worden op deze manier.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:14 schreef sportfreak het volgende:
Daar is de tweede al.
Het is natuurlijk niet netjes om te juichen voor een doelpunt van de buitenlandse club maar als Feyenoord-supporter vind ik het stiekem toch mooi dat het uitgerekend Paixao is die hier twee keer scoort.
Ik ga in de rust naar bed. Ik lees morgen dan wel wat de afstraffing is geworden.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:26 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi. De livestream gaat ook meteen uit
Oh ja, dat heb ik ook nooit gekeken maar die ken ik inderdaad ookquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker in zulke realityprogrammas. De mensen uitpikken die goede tv maken en/of reacties uitlokken. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit naar B&B/Winter vol liefde gekeken maar ik weet precies wie Mama Monique is
Gewoon nu nog terugtrekken vanwege de situatie in Israël.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:06 schreef Strani het volgende:
Het is misschien toch maar beter voor het Nederlandse voetbal als we niet meer mee doen aan internationale toernooien.
Uithuilen, die jongens even een goed bord boerenkool met een kuiltje jus voorzetten en opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:06 schreef Strani het volgende:
Het is misschien toch maar beter voor het Nederlandse voetbal als we niet meer mee doen aan internationale toernooien.
mwahquote:
Nou, hij vond t wel prima.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik verdien meer dan mn man, zal m vanavond eens vragen hoe hij zich daarbij voelt.
Zolang we maar weten dat hij meer ambitie heeft dan jij, zitten jullie nog wel goed.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik verdien meer dan mn man, zal m vanavond eens vragen hoe hij zich daarbij voelt.
Owja, ik heb geen ambitie natuurlijk, maar heb per ongeluk ineens veel salaris gekregen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zolang we maar weten dat hij meer ambitie heeft dan jij, zitten jullie nog wel goed.
Nee, vrij vandaagquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Owja, ik heb geen ambitie natuurlijk, maar heb per ongeluk ineens veel salaris gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij de stekker van de server weer in het stopcontact gedaan?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Toen ik eerder even keek was FOK! weer down, vandaar wellicht.
Ja, jouw FOK wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Toen ik eerder even keek was FOK! weer down, vandaar wellicht.
Ook mooiquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:24 schreef Arizona het volgende:
Ik ben trouwens weer / nog steeds niet helemaal fit. Ben licht snotterig, had vanmorgen weer weer buikpijn en ik ben nog steeds best moe. Ik had gewandeld en daarna had ik zulke zware benen, terwijl ik maar 40 minuutjes gelopen heb. Daarom heb ik ervoor gekozen om maar niet ook nog naar de sportschool te gaan, maar mijn nieuwste lego in elkaar te zetten. Een autootje: de bezorgauto van de kerstman.
Voel je je verder wel weer beter? En je vrouw ook?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ook mooi![]()
Ik ben ook nog vrij hoesterig. Een productieve hoest ook, dus blijkbaar is mijn lichaam nog steeds allerlei rommel aan het afvoeren.
Verder gaat het met beiden beter, nog niet helemaal topfit, maar net als jij goed genoeg voor zittend werk (quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voel je je verder wel weer beter? En je vrouw ook?
Ik ben bij lange na niet ziek genoeg om me ziek te melden, maar ook niet fit genoeg om alles te doen wat ik eigenlijk wil. Al een week lang nu. Heel irritant![]()
Ja, dat autootje is een geinig ding. Met een elf erbij. Ik was er vrij snel mee klaar, maar was een leuk tussendoortje. Bol had vorige week wat lego in de aanbieding; toen heb ik dit autootje en de arrenslee besteld. Leuk voor bij mijn Lego-kerstdorp
Deze, maar was vorige week dus een stuk goedkoperquote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Verder gaat het met beiden beter, nog niet helemaal topfit, maar net als jij goed genoeg voor zittend werk ()
Welke Legoset is het eigenlijk? Of is die onderdeel van een andere set?
Een beetje. Vietnam staat misschien op t programma.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:29 schreef Arizona het volgende:
Zijn jullie ook al bezig met nieuwe vakantieplannen? Voor binnenkort of volgend jaar?
Mijn baas vroeg er ook al naar omdat een collega nu al de camping voor volgend jaar moet reserveren. Ik kom net terug van vakantiequote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:29 schreef Arizona het volgende:
Zijn jullie ook al bezig met nieuwe vakantieplannen? Voor binnenkort of volgend jaar?
Gaaf! Ik hoor steeds meer mensen die daar naartoe gaan / zijn geweest. De mensen die al geweest zijn, zijn superenthousiastquote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:51 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Een beetje. Vietnam staat misschien op t programma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., hopelijk genieten van wat winterzon.
En verder zouden we graag net als dit jaar in mei of juni weer naar de Provence en/of Cote d'Azur willen, we vonden het zo mooi en er is nog genoeg te zien daar.
Wij hadden vorig jaar om deze tijd ook Zuid-Frankrijk al geboekt, 8 maanden voor vertrekquote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn baas vroeg er ook al naar omdat een collega nu al de camping voor volgend jaar moet reserveren. Ik kom net terug van vakantie
Wij waren op vakantie al bezig met de vakantie van volgend jaarquote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:29 schreef Arizona het volgende:
That's the spiritquote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Wij waren op vakantie al bezig met de vakantie van volgend jaarMaar gaan waarschijnlijk pas in het najaar dus echt nog een jaar wachten
Voornamelijk wanneer ik vrij neem nog dit jaar om wat dagen op te maken, niet om weg te gaan. Daar is geen budget meer voor.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:29 schreef Arizona het volgende:
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gaaf! Ik hoor steeds meer mensen die daar naartoe gaan / zijn geweest. De mensen die al geweest zijn, zijn superenthousiast![]()
Wij gaan zeer waarschijnlijk de eerste week van januari naar een Canarisch EilandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., hopelijk genieten van wat winterzon.
En verder zouden we graag net als dit jaar in mei of juni weer naar de Provence en/of Cote d'Azur willen, we vonden het zo mooi en er is nog genoeg te zien daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Ja, wij hadden in juli al geboekt voor mei 2026.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:29 schreef Arizona het volgende:
Oja, naarquote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, wij hadden in juli al geboekt voor mei 2026.
Nadat ik terug kwam in mei al gelijk. Maar nog niets geboekt verder, dus alleen nog vage plannen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:29 schreef Arizona het volgende:
Nog niet heel concreet (ik heb genoeg tijd in buitenlanden doorgebracht de afgelopen wekenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:29 schreef Arizona het volgende:
Ah, je gaat toch wel weer? Ik dacht dat het dit jaar een trip met ups en downs was.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Nog niet heel concreet (ik heb genoeg tijd in buitenlanden doorgebracht de afgelopen weken) maar er is een goede kans dat ik volgend jaar weer op een trip ga met de achtbaanclub
Huhuhuhquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, je gaat toch wel weer? Ik dacht dat het dit jaar een trip met ups en downs was.
Geen idee.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:05 schreef H_T het volgende:
Ik heb de Stemwijzer ingevuld en krijg aan het eind de melding dat er meer stellingen nodig zijn omdat enkele partijen heel dicht bij elkaar liggen. Dat zijn:
Piratenpartij
50Plus
De Linie
Vrij Verbond
Wat de hel zijn die laatste twee?
Ik heb ook veel tips gezien om checkjestem.nl te gebruiken. Sommige partijen, voornamelijk de PVV, stemmen vaak averechts dan wat ze in hun verkiezingsprogramma beloven.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:20 schreef H_T het volgende:
Piratenpartij uiteindelijk het hoogste percentage, met 67%. Bij een volgende keer kan het weer heel anders zijn, bijvoorbeeld doordat ik dan anders denk over het minimumjeugdloon waar ik niet echt een duidelijke mening over heb
Wel goed hoor, en jij?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oja, naarMallorca
![]()
Hoe is het verder met je?
Jij bent een 50+ piraat?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:05 schreef H_T het volgende:
Ik heb de Stemwijzer ingevuld en krijg aan het eind de melding dat er meer stellingen nodig zijn omdat enkele partijen heel dicht bij elkaar liggen. Dat zijn:
Piratenpartij
50Plus
De Linie
Vrij Verbond
Welke achtbanen worden het deze keer? Zambia en Zimbabwe?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Nog niet heel concreet (ik heb genoeg tijd in buitenlanden doorgebracht de afgelopen weken) maar er is een goede kans dat ik volgend jaar weer op een trip ga met de achtbaanclub
De Linie is een soort afsplitsing van de BBB. Die scoorde bij mij ook heel hoogquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:05 schreef H_T het volgende:
Piratenpartij
50Plus
De Linie
Vrij Verbond
Finland maakt een goede kansquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Welke achtbanen worden het deze keer? Zambia en Zimbabwe?
Volt Volt 76%quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb ook veel tips gezien om checkjestem.nl te gebruiken.
VVD, SGP en Ja21 bungelden bij mij onderaan. Best scorende normale partij was CDA.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Linie is een soort afsplitsing van de BBB. Die scoorde bij mij ook heel hoog![]()
VVD was 1 bij de normale partijen, voor de onvermijdelijke SGP en JA21.
Met andere woorden, als ontevreden VVD’er heb je alleen maar malloten als alternatieven.
quote:
De aankleding kan beter, maar de grootste achtbaan is verder hoopgevendquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Finland maakt een goede kansMaar ik wacht sowieso eerst wat meer details af
De Yay partij ken ik nietquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:43 schreef Guanabana het volgende:
Oja, de Stemwijzer. Heb 'm even gedaan, en de partij waar ik toch al op wilde stemmen kwam ook overtuigend op nummer 1, dus yay.
Jaquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De aankleding kan beter, maar de grootste achtbaan is verder hoopgevend![]()
[ afbeelding ]
Oh ja even kijken wat de onderste partijen zijn.Van laagste naar minst laagquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:43 schreef H_T het volgende:
[..]
VVD, SGP en Ja21 bungelden bij mij onderaan. Best scorende normale partij was CDA.
En inderdaad, aan malloten geen gebrek![]()
Hmmm, dan kom je daar straks, en durf je er ter plekke niet inquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:52 schreef H_T het volgende:
[..]
JaDie moet wel leuk zijn. Maar als het met de achtbaanclub is zit een bezoek aan Mato Mainio er ook dik in
Dubbele namen van partijen dat zou onze @Strani uit het land van Gomez - Gomez vast wel kunnen waarderen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volt Volt 76%
D66 D66 72%
GroenLinks-PvdA GroenLinks-PvdA 72%
Partij voor de Dieren Partij voor de Dieren 72%
CDA CDA 69%
ChristenUnie ChristenUnie 69%
Top. 5 degelijke partijen en CDA.
Destijds in Energylandia heb ik Circus Coaster wel overgeslagen. Die monsterafdaling links op de foto liet ik graag aan mij voorbij gaanquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, dan kom je daar straks, en durf je er ter plekke niet in![]()
[ afbeelding ]
Ik heb niet recent naar hun programma gekeken, maar het zou niks verbazen als die nog wat verder richting de rechterkant zijn opgeschoven als de opportunistische partij die het altijd al geweest is.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij mij viel het ook wel op dat 50PLUS enorm is afgegleden. Andere jaren scoorde die altijd hoog, maar nu pas op plek 13.
Overigens komt het tegenovergestelde ook nog weleens voor, dat zulke kinderachtbaantjes verhoudingsgewijs nog best snel gaan. Zo vond ik de achtbaan in Plopsa Indoor in Hasselt nog best een snel ding, voor iets wat weggestopt is in een grot in een hoek.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Destijds in Energylandia heb ik Circus Coaster wel overgeslagen. Die monsterafdaling links op de foto liet ik graag aan mij voorbij gaan
In Spanje was ik verbaasd door hoezeer de Paw Patrol-achtbaan me in elkaar wilde beukenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Overigens komt het tegenovergestelde ook nog weleens voor, dat zulke kinderachtbaantjes verhoudingsgewijs nog best snel gaan. Zo vond ik de achtbaan in Plopsa Indoor in Hasselt nog best een snel ding, voor iets wat weggestopt is in een grot in een hoek.
BBB Holaaadieeeequote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Linie is een soort afsplitsing van de BBB. Die scoorde bij mij ook heel hoog![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |