Ik zit toevallig sinds 2 weken weer in een boterham-met-appelstroop fasequote:Op zondag 28 september 2025 19:07 schreef Troel het volgende:
Ik vind het wel lekker om een boterham met pindakaas (zonder boter of halvarineshit) te combineren met een boterham met appelstroop (ook zonde rboter of halvarineshit).
Dat je in het zelfde rijtje wil staan als Novak, lijkt me al reden genoeg om het niet te willen.quote:Op zondag 28 september 2025 19:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, zou je dat erg vinden?Meke is ook vegetarisch, net als Novak Djokovic (al eet hij soms vis, las ik)
serieus?quote:Op zondag 28 september 2025 19:44 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk nu de slimste mens terug. Als ik het goed begrijp is Selmar een user hier op het FOK forum?
Ja, klopt! Hij geeft ook altijd uitleg bij Hunted en maakt daar het programma net wat leuker door.quote:Op zondag 28 september 2025 19:44 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk nu de slimste mens terug. Als ik het goed begrijp is Selmar een user hier op het FOK forum?
Ja, dat klopt.quote:Op zondag 28 september 2025 19:44 schreef NailQueen het volgende:
Leukquote:
Zuurkool is 1 (wel met toevoeging van ui en spek dan) en rauwe andijvie is 2quote:
Ik vond het een gemiste kans dat bij de bootjes Freek Vonk niet de voice over had gedaan. "MOET JE KIJKEN! DIEREN! OVERAL DIEREN! HOLY MOLY!"quote:Op zondag 28 september 2025 20:11 schreef H_T het volgende:
[..]
LeukVoor de achtbaan hoef je de race niet te maken (de helft was nog dicht ook) maar de verblijven zijn echt wel mooi en de safaririt is leuk
Het bootje was leuker geweest als er meer dieren in de buurt waren geweest, maar die pech kan je hebben. Ze hadden ook wat dieren die ik niet (veel) eerder in dierentuinen heb gezien, zoals wasberen en bevers.
Ik denk niet dat ik snel nog een keer ga, want het is best een eind en er zijn aardig wat andere dierentuinen dichterbij waar ik al langer niet geweest ben en wel weer eens heen wil, zoals Burgers. Maar als ik er toch in de buurt ben of het is alweer even geleden zou ik zo nog een keer gaan
Selmar?quote:Op zondag 28 september 2025 19:44 schreef NailQueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Google is your friend. Wat tof. Ik wist niet dat hij ook hier rondzwierf. Ik ken hem van wat anders en heb hem wel vaker IRL gezien. Toffe gozerHij heeft ook een leuke broer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op zondag 28 september 2025 20:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Zuurkool is 1 (wel met toevoeging van ui en spek dan) en rauwe andijvie is 2
Dat was leuk geweest, maar er waren niet overal dieren dus dat zou een leugen zijn geweestquote:Op zondag 28 september 2025 20:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vond het een gemiste kans dat bij de bootjes Freek Vonk niet de voice over had gedaan. "MOET JE KIJKEN! DIEREN! OVERAL DIEREN! HOLY MOLY!"
Ha, die dieren heb jij gewoon niet gezien.quote:Op zondag 28 september 2025 21:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat was leuk geweest, maar er waren niet overal dieren dus dat zou een leugen zijn geweest
Als we Luctor met z'n allen gewoon negeren gaat het weekend nooit voorbijquote:Op zondag 28 september 2025 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het weekend is weer voorbij. Tijd voor bed.
quote:Op zondag 28 september 2025 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Als we Luctor met z'n allen gewoon negeren gaat het weekend nooit voorbij
Altijdquote:Op maandag 29 september 2025 06:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]En werkt dat voor jullie?
quote:Op maandag 29 september 2025 06:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]En werkt dat voor jullie?
Heb je zijn drone uit de lucht geschoten?quote:Op maandag 29 september 2025 14:55 schreef NailQueen het volgende:
En opeens was Sergey Lazarev hier. Thunder and lighting it's getting exciting.
Lekker! Word je in ieder geval wakker van.quote:Op maandag 29 september 2025 14:55 schreef NailQueen het volgende:
En opeens was Sergey Lazarev hier. Thunder and lighting it's getting exciting.
Ja hij schreeuwde het uit.quote:Op maandag 29 september 2025 15:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb je zijn drone uit de lucht geschoten?
Goed nieuwsquote:Op maandag 29 september 2025 17:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb voor eerst sinds lange tijd een stukje gefietst
Hier nog bijna niks gevallen. Af en toe even stevige wind en een paar druppels maar dat is het wel. Maar iets ten noorden van hier is het wel flink losgegaan met overstromingen en alles.quote:Op maandag 29 september 2025 16:54 schreef Arizona het volgende:
@:strani hoe is het met de regen daar?
Met jus? Ah het kan dus wel.quote:Op maandag 29 september 2025 19:01 schreef Fred_B het volgende:
Ik had vandaag andijviestamppot MET JUS en een Oud-Hollandsche gehaktbal. Veel B-b-beter wordt het niet hoor
Dus 100%NL moet eigenlijk 95%NL ofzo heten?quote:Op maandag 29 september 2025 21:45 schreef NailQueen het volgende:
Oja ik luisterde vanmiddag eventjes naar 100% NL en daar draaiden ze Espresso Macchiato
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |