Ryder Cup? En wat deden ze dan?quote:Op zondag 28 september 2025 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Slechte verliezers die Amerikanen bij het golf .
Ja. Joelen als Europese speler moest slaan. Caddy van Amerikanen ging de green op terwijl Europeaan moest putten.quote:
Ah wat stom. Nou snap ik dat de Ryder Cup wat meer chauvinisme uitnodigt maar alles met mate, zou je zeggen.quote:Op zondag 28 september 2025 17:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Joelen als Europese speler moest slaan. Caddy van Amerikanen ging de green op terwijl Europeaan moest putten.
30 van de 165 hebben uiteindelijk de finish gehaald.quote:Op zondag 28 september 2025 12:26 schreef Fred_B het volgende:
Het halve peloton op het WK is aan de schijterij trouwens.
Pas maar op hoor, ik zie mezelf er wel voor aan om dit aanbod aan te nemenquote:Op zondag 28 september 2025 14:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Neem jezelf ook mee, gezellig! Gaan we samen feesten in Alicante. Ik ken daar wel wat plekjes die jij leuk zou vinden wellicht.
ik heb nog nooit hachee gemaaktquote:Op zondag 28 september 2025 17:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jaaa Bill![]()
En doe dan de jus voor hachee, met een uitje![]()
Nou ja, je moet natuurlijk doen wat je zelf wil
Broodjes hamburger en shoarma kunnen tegenwoordig ook zonder vlees.quote:Op zondag 28 september 2025 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ik heb nog nooit hachee gemaakt
Toen ik vanmiddag buiten liep, rook het heerlijk naar draadjesvlees en had ik er meteen zin in.
Ja, daar krijg je wel lekkere jus van
Ik probeer iets te vaak vleesmijdend te zijn en denk: "ow, kan dit ook zonder vlees?" waardoor ik - als ik vlees eet -eigenlijk alleen broodjes hamburger of shoarma eet. Dan mis je dus wel de jus...
Shoarma misschien wel, maar daar krijg ik zo'n opgeblazen gevoel van.quote:Op zondag 28 september 2025 18:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Broodjes hamburger en shoarma kunnen tegenwoordig ook zonder vlees.
Vandaag wel! Ik warm een maaltijd uit de vriezer op, waarvan ik niet meer precies weet wat voor Indiaasse maaltijd het was, maar wel dat ik de kip met appel vervangen heb, omdat dat in een of ander vaag recept stond. De vorige keer smaakte het goed, dus zal dat nu ook wel weer zo zijn.quote:Op zondag 28 september 2025 18:50 schreef Strani het volgende:
Mensen, Billie is vanaf vandaag vegetarisch.
quote:Op zondag 28 september 2025 18:50 schreef Strani het volgende:
Mensen, Billie is vanaf vandaag vegetarisch.
Fries ook, mijn vader eet het ook op die manier. Bruine bonen met spek en stroop!quote:Op zondag 28 september 2025 14:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vroeger bij mijn ouders deden we stroop over de bruine bonen. Later kwam ik er achter dat het iets typisch Gronings/Drents is
Wie ben jij en wat heb je met Meke gedaanquote:Op zondag 28 september 2025 13:35 schreef Meke het volgende:
Willekeurige vraag, hoe staan jullie tegenover curry op de boerenkool, slasaus door de bami of stroop over de hutspot?
Oei, zou je dat erg vinden?quote:
Ik zit toevallig sinds 2 weken weer in een boterham-met-appelstroop fasequote:Op zondag 28 september 2025 19:07 schreef Troel het volgende:
Ik vind het wel lekker om een boterham met pindakaas (zonder boter of halvarineshit) te combineren met een boterham met appelstroop (ook zonde rboter of halvarineshit).
Dat je in het zelfde rijtje wil staan als Novak, lijkt me al reden genoeg om het niet te willen.quote:Op zondag 28 september 2025 19:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, zou je dat erg vinden?Meke is ook vegetarisch, net als Novak Djokovic (al eet hij soms vis, las ik)
serieus?quote:Op zondag 28 september 2025 19:44 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk nu de slimste mens terug. Als ik het goed begrijp is Selmar een user hier op het FOK forum?
Ja, klopt! Hij geeft ook altijd uitleg bij Hunted en maakt daar het programma net wat leuker door.quote:Op zondag 28 september 2025 19:44 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk nu de slimste mens terug. Als ik het goed begrijp is Selmar een user hier op het FOK forum?
Ja, dat klopt.quote:Op zondag 28 september 2025 19:44 schreef NailQueen het volgende:
Leukquote:
Zuurkool is 1 (wel met toevoeging van ui en spek dan) en rauwe andijvie is 2quote:
Ik vond het een gemiste kans dat bij de bootjes Freek Vonk niet de voice over had gedaan. "MOET JE KIJKEN! DIEREN! OVERAL DIEREN! HOLY MOLY!"quote:Op zondag 28 september 2025 20:11 schreef H_T het volgende:
[..]
LeukVoor de achtbaan hoef je de race niet te maken (de helft was nog dicht ook) maar de verblijven zijn echt wel mooi en de safaririt is leuk
Het bootje was leuker geweest als er meer dieren in de buurt waren geweest, maar die pech kan je hebben. Ze hadden ook wat dieren die ik niet (veel) eerder in dierentuinen heb gezien, zoals wasberen en bevers.
Ik denk niet dat ik snel nog een keer ga, want het is best een eind en er zijn aardig wat andere dierentuinen dichterbij waar ik al langer niet geweest ben en wel weer eens heen wil, zoals Burgers. Maar als ik er toch in de buurt ben of het is alweer even geleden zou ik zo nog een keer gaan
Selmar?quote:Op zondag 28 september 2025 19:44 schreef NailQueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Google is your friend. Wat tof. Ik wist niet dat hij ook hier rondzwierf. Ik ken hem van wat anders en heb hem wel vaker IRL gezien. Toffe gozerHij heeft ook een leuke broer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |