Neequote:Op zaterdag 27 september 2025 20:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je bent niet stiekem naar Limburg verhuisd ?
Ik heb er zelf geen problemen mee. Als jij dat lekker vind moet je het vooral nemen. Maar het is algemeen bekend dat de echte Italianen dit niet op hun menukaart willenquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb net een heerlijke pizza hawaii op![]()
Durf je eigen pad te kiezen!
quote:
Niemand was aan het fietsen dus?quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik volg het vrouwenwielrennen best wel, maar van deze vrouw had ik echt nog nooit gehoord. De rest van de top-10 ken ik allemaal, maar de winnares niet. Het was een bijzondere koers, waarin niemand deed wat je verwacht.
Nou, mooi dat dat nog hervat werd. Wat een spanning bij die uittrap.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gestaakt, tien seconden voor tijd.
Ja, echt he. Had dan gelijk afgefloten.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nou, mooi dat dat nog hervat werd. Wat een spanning bij die uittrap.
Ja maar écht hardcore is het als je er ook mee ontbijt. Koud.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:04 schreef NailQueen het volgende:
Ik eet nu heel het weekend pizza. Gisteren had ik zelf een pizza belegd, vanavond had ik pizza en daarvan heb ik nog wat stukken meegenomen voor morgen
Twee voor de prijs van één pizza bestellen, eentje als avondeten en eentje in de koelkast als ontbijtquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar écht hardcore is het als je er ook mee ontbijt. Koud.
Zo is Nederland groot geworden!quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Twee voor de prijs van één pizza bestellen, eentje als avondeten en eentje in de koelkast als ontbijtDoet me denken aan mijn studententijd
Oh dat lukt wel hoorquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar écht hardcore is het als je er ook mee ontbijt. Koud.
Gaat het goed met je?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goed idee. Het is al laat!
Haha. Ik ben donderdag niet fit thuisgekomen en voel me nog steeds niet lekker. Eergisteren ging ik al rond 22 uur op bed, gisteren 23 uur, nu al weer wat later. Eigenlijk wilde ik al om 21 uur op bed, maar ja, dat is wel heul vroegquote:
Oh ja dan snap ik het. Nou, welterusten dan maar! En jij ook @Luctor.et.Emergoquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha. Ik ben donderdag niet fit thuisgekomen en voel me nog steeds niet lekker. Eergisteren ging ik al rond 22 uur op bed, gisteren 23 uur, nu al weer wat later. Eigenlijk wilde ik al om 21 uur op bed, maar ja, dat is wel heul vroeg
Hohoho stop. Wie ben jij en wat heb je met Billie gedaan? Waarom heb je Billie achtergelaten in Hongarije?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goed idee. Het is al laat!
Is Billie een eend?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hohoho stop. Wie ben jij en wat heb je met Billie gedaan? Waarom heb je Billie achtergelaten in Hongarije?
Geen kuiltje met jus?quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat een vrouw die boerenkool zonder jus eet geen extra aanmoediging heeft om haar eigen pad te kiezen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |