SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
En dan flink aan de jenever?quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Party in Schiedam, van links naar rechts met Snollebollekes
Nou ik heb ze vaker gezien, in Nijmegen, maar publiek hier was wat tammer. Minder de carnavals ervaring.quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Met de Snollebollekes denk ik eerder dat Egeltje een bierdouche heeft gehad.
Nee, Deventer is veeel verder weg.quote:
Nee, klopt, Omsk schijnt wel een leuke stad te zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2025 08:19 schreef Arizona het volgende:
Deventer is geen Omsk hè![]()
Mijjn bedrijfsuitje was best ok, vooral de e-chopper puzzeltocht vond ik leuk
Van Amsterdam naar Deventer is het veel verder dan van Denveter naar Amsterdamquote:Op zaterdag 27 september 2025 08:19 schreef Arizona het volgende:
Deventer is geen Omsk hè![]()
Mijjn bedrijfsuitje was best ok, vooral de e-chopper puzzeltocht vond ik leuk
Nou dat ze hun gore muil maar houden, dan komen we er samen wel uitquote:Op zaterdag 27 september 2025 15:25 schreef NailQueen het volgende:
Het is vandaag blijkbaar burendag.
Als je klappen wil kejje d'r ook gewoon om vrage, linkmiegel!quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat ze hun gore muil maar houden, dan komen we er samen wel uit
Sorryquote:Op zaterdag 27 september 2025 16:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je klappen wil kejje d'r ook gewoon om vrage, linkmiegel!
Ja u heeft volledig gelijk natuurlijk mevrouwquote:Op zaterdag 27 september 2025 16:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waar zijn je manieren?
Zeg ALSTUBLIEFT!
Er staan hier veel springkussens. Moet ik me zorgen maken?quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat ze hun gore muil maar houden, dan komen we er samen wel uit
Waardeloos, het Nederlandse vrouwenwielrennenquote:Op zaterdag 27 september 2025 16:13 schreef BillDauterive het volgende:
Hup Nederland. Haal Nief en Laboes in!
Wat gaan jullie eten?quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:30 schreef NailQueen het volgende:
Gelukkig ga ik zo uiteten met een vriendin en kan ik deze gekte even ontsnappen
Italiaans restaurant waar ze geen pizza hawaii en carbonara met room reserveren. Dan weet je gelijk van te voren dat je een goede te maken hebtquote:
Dat klinkt in elk geval inderdaad goed!quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Italiaans restaurant waar ze geen pizza hawaii en carbonara met room reserveren. Dan weet je gelijk van te voren dat je een goede te maken hebtMaar goed, ik ben er nog nooit geweest dus misschien dat beter uitziet dan het is
Ik ga eigenlijk nooit uiteten met vrienden maar we hebben elkaar al een tijdje niet gesproken. En onder het genot van een hapje en drankje krijg je de leukste gesprekken
Zonde, maar als je iets objectiever kijkt, dan is het wel een interessant podiumquote:Op zaterdag 27 september 2025 16:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Waardeloos, het Nederlandse vrouwenwielrennen
Vallieres, wie kent haar niet.quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zonde, maar als je iets objectiever kijkt, dan is het wel een interessant podium
Fixed voor vandaag.quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Waardeloos, het Nederlandse, Italiaanse en Franse vrouwenwielrennen
Ja objectief zeker. Maar ik vind objectiviteit niet zo gepast tijdens een WK Billyquote:Op zaterdag 27 september 2025 16:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zonde, maar als je iets objectiever kijkt, dan is het wel een interessant podium
Ik heb net een heerlijke pizza hawaii opquote:Op zaterdag 27 september 2025 16:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Italiaans restaurant waar ze geen pizza hawaii en carbonara met room reserveren. Dan weet je gelijk van te voren dat je een goede te maken hebtMaar goed, ik ben er nog nooit geweest dus misschien dat beter uitziet dan het is
Ik ga eigenlijk nooit uiteten met vrienden maar we hebben elkaar al een tijdje niet gesproken. En onder het genot van een hapje en drankje krijg je de leukste gesprekken
Ik volg het vrouwenwielrennen best wel, maar van deze vrouw had ik echt nog nooit gehoord. De rest van de top-10 ken ik allemaal, maar de winnares niet. Het was een bijzondere koers, waarin niemand deed wat je verwacht.quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vallieres, wie kent haar niet.
Ik denk dat een vrouw die boerenkool zonder jus eet geen extra aanmoediging heeft om haar eigen pad te kiezen!quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb net een heerlijke pizza hawaii op![]()
Durf je eigen pad te kiezen!
Mooi. Het kan me bijzonder weinig schelen dat jij dat vindt, Strani.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja objectief zeker. Maar ik vind objectiviteit niet zo gepast tijdens een WK Billy
Oké hier heb ik wel respect voor.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mooi. Het kan me bijzonder weinig schelen dat jij dat vindt, Strani.
Daar kwam ik ook achter toen ik naar de auto liep en de halve straat afgezet bleek voor een springkussen en meer van die zooi.quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:25 schreef NailQueen het volgende:
Het is vandaag blijkbaar burendag.
Zo erg lijkt me dit. Buren zijn mensen waarvan het fijn is als je er op goede voet mee kunt leven door ze zo weinig mogelijk te zien of te horen. Vind ik dan.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook achter toen ik naar de auto liep en de halve straat afgezet bleek voor een springkussen en meer van die zooi.
Gelukkig stond ik net buiten het afgezette stuk geparkeerd.
Mijn directe buren spreek ik nog wel af en toe, maar ik hoef echt niet met de hele straat om de tafel voor koffie en een koekje (zeker niet als alles en iedereen de kinderen meeneemt)quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo erg lijkt me dit. Buren zijn mensen waarvan het fijn is als je er op goede voet mee kunt leven door ze zo weinig mogelijk te zien of te horen. Vind ik dan.
Ik volg het vrouwenwielrennen ook wel ja, maar zij zegt mij helemaal niks. Alle favorieten zaten helemaal kapot.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik volg het vrouwenwielrennen best wel, maar van deze vrouw had ik echt nog nooit gehoord. De rest van de top-10 ken ik allemaal, maar de winnares niet. Het was een bijzondere koers, waarin niemand deed wat je verwacht.
Dus het is dag buren op burendag?quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ga straks lekker even naar een heel andere gemeente om daar wat te gaan drinken met mensen die niet mijn buren zijn.
Ik zou beginnen met het topic terug te lezen. En dan weet je ook wat je kan doorspoelen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:44 schreef BillDauterive het volgende:
Hoe was Intervision eigenlijk? Is het het waard om terug te kijken?
Ik ben niet van het doorspoelen met dat soort dingen, dus het is of helemaal of nietquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met het topic terug te lezen. En dan weet je ook wat je kan doorspoelen.
Er waren wat goede nummers en wat vreemde plot wendingen.
Ik heb mij meer vermaakt met de commentaren in het het topic dan met de show zelf.
In dat geval doe dan maar allesquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben niet van het doorspoelen met dat soort dingen, dus het is of helemaal of nietEn ja, ik ben ook een beetje bang dat het zonder het topic niet heel interessant gaat zijn. 1 november staat al in mijn agenda. Het regiosongfestival is heel slecht, maar met jullie erbij weer heel goed.
Oh ja, dat is ook zoquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat een vrouw die boerenkool zonder jus eet geen extra aanmoediging heeft om haar eigen pad te kiezen!
Wij hebben ook wel (goed) contact met onze directe buren. Maar bijv. het buurtfeest skippen we altijd. We zijn er de eerste jaren wel geweest, maar tussen allemaal laddderzatte mensen in een carnavalspak limbodansen of in een hawaiblouse karaoken waren toch niet helemaal ons dingquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn directe buren spreek ik nog wel af en toe, maar ik hoef echt niet met de hele straat om de tafel voor koffie en een koekje (zeker niet als alles en iedereen de kinderen meeneemt)
Je bent niet stiekem naar Limburg verhuisd ?quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben ook wel (goed) contact met onze directe buren. Maar bijv. het buurtfeest skippen we altijd. We zijn er de eerste jaren wel geweest, maar tussen allemaal laddderzatte mensen in een carnavalspak limbodansen of in een hawaiblouse karaoken waren toch niet helemaal ons ding
Neequote:Op zaterdag 27 september 2025 20:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je bent niet stiekem naar Limburg verhuisd ?
Ik heb er zelf geen problemen mee. Als jij dat lekker vind moet je het vooral nemen. Maar het is algemeen bekend dat de echte Italianen dit niet op hun menukaart willenquote:Op zaterdag 27 september 2025 17:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb net een heerlijke pizza hawaii op![]()
Durf je eigen pad te kiezen!
quote:
Niemand was aan het fietsen dus?quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik volg het vrouwenwielrennen best wel, maar van deze vrouw had ik echt nog nooit gehoord. De rest van de top-10 ken ik allemaal, maar de winnares niet. Het was een bijzondere koers, waarin niemand deed wat je verwacht.
Nou, mooi dat dat nog hervat werd. Wat een spanning bij die uittrap.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gestaakt, tien seconden voor tijd.
Ja, echt he. Had dan gelijk afgefloten.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nou, mooi dat dat nog hervat werd. Wat een spanning bij die uittrap.
Ja maar écht hardcore is het als je er ook mee ontbijt. Koud.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:04 schreef NailQueen het volgende:
Ik eet nu heel het weekend pizza. Gisteren had ik zelf een pizza belegd, vanavond had ik pizza en daarvan heb ik nog wat stukken meegenomen voor morgen
Twee voor de prijs van één pizza bestellen, eentje als avondeten en eentje in de koelkast als ontbijtquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar écht hardcore is het als je er ook mee ontbijt. Koud.
Zo is Nederland groot geworden!quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Twee voor de prijs van één pizza bestellen, eentje als avondeten en eentje in de koelkast als ontbijtDoet me denken aan mijn studententijd
Oh dat lukt wel hoorquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar écht hardcore is het als je er ook mee ontbijt. Koud.
Gaat het goed met je?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goed idee. Het is al laat!
Haha. Ik ben donderdag niet fit thuisgekomen en voel me nog steeds niet lekker. Eergisteren ging ik al rond 22 uur op bed, gisteren 23 uur, nu al weer wat later. Eigenlijk wilde ik al om 21 uur op bed, maar ja, dat is wel heul vroegquote:
Oh ja dan snap ik het. Nou, welterusten dan maar! En jij ook @Luctor.et.Emergoquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha. Ik ben donderdag niet fit thuisgekomen en voel me nog steeds niet lekker. Eergisteren ging ik al rond 22 uur op bed, gisteren 23 uur, nu al weer wat later. Eigenlijk wilde ik al om 21 uur op bed, maar ja, dat is wel heul vroeg
Hohoho stop. Wie ben jij en wat heb je met Billie gedaan? Waarom heb je Billie achtergelaten in Hongarije?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goed idee. Het is al laat!
Is Billie een eend?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hohoho stop. Wie ben jij en wat heb je met Billie gedaan? Waarom heb je Billie achtergelaten in Hongarije?
Geen kuiltje met jus?quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat een vrouw die boerenkool zonder jus eet geen extra aanmoediging heeft om haar eigen pad te kiezen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |