Ik hoorde het gisteren ja, schokkend nieuws natuurlijk. Ik heb er in een ver verleden een paar keer een tijdje naar gegeken. Eerst in de vroege jaren 90 en daarna nog eens een jaartje of zo in de vroege jaren 0.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:30 schreef NailQueen het volgende:
Wakker worden met het nieuws dat Laura stopt in GTST. Ik heb het al jaren niet meer zien maar ik weet dat zij er al sinds het begin bij zit
Oeiquote:Op donderdag 25 september 2025 10:47 schreef Arizona het volgende:
Ik voel me niet lekker. Heb het ijskoud, ben moe en licht misselijk.
Ik heb er dus maar een thuiswerkdag van gemaakt.
Hopelijk zet het niet verder door, morgen heb ik een bedrijfsuitje en dit weekend een verjaardagsfeestje van mijn neefje.
Ja, dat krijg je er van als je bitterballen met appelmoes eetquote:Op donderdag 25 september 2025 10:47 schreef Arizona het volgende:
Ik voel me niet lekker. Heb het ijskoud, ben moe en licht misselijk.
Ik heb er dus maar een thuiswerkdag van gemaakt.
Hopelijk zet het niet verder door, morgen heb ik een bedrijfsuitje en dit weekend een verjaardagsfeestje van mijn neefje.
Ik verzet me hier tegen. Mayonaise is de bazensaus die met zo'n beetje alles gebruikt kan worden.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:59 schreef H_T het volgende:
[..]
vind ik bitterbal met mayo wat kinderachtig
Mocht je dat alsnog wel doen, dan lijkt het me goed als we eerst de politie inlichten zodat de ME preventief aanwezig kan zijn.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:14 schreef NailQueen het volgende:
Als men al los gaat op Boerenkool zonder jus ga ik maar niet zeggen wat voor saus ik gisteren op de ham/kaas croissant en kaasbroodje heb gesmeerd
Dat mag, maar ik verander mijn mening nietquote:Op donderdag 25 september 2025 13:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik verzet me hier tegen. Mayonaise is de bazensaus die met zo'n beetje alles gebruikt kan worden.
Ik stel voor dat de brandweer ook preventief de belendende percelen nathoudt.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Mocht je dat alsnog wel doen, dan lijkt het me goed als we eerst de politie inlichten zodat de ME preventief aanwezig kan zijn.
Mijn eerste gedachte was aardbeienjam, maar dat is niet echt saus natuurlijkquote:Op donderdag 25 september 2025 13:14 schreef NailQueen het volgende:
Als men al los gaat op Boerenkool zonder jus ga ik maar niet zeggen wat voor saus ik gisteren op de ham/kaas croissant en kaasbroodje heb gesmeerd
#teamStraniquote:Op donderdag 25 september 2025 13:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik verzet me hier tegen. Mayonaise is de bazensaus die met zo'n beetje alles gebruikt kan worden.
Nou dan vind ik met de trein naar Londen gaan kinderachtigquote:Op donderdag 25 september 2025 13:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik verander mijn mening niet
Wat héérlijk dat jij en ik eens bij elkaar in één team zittenquote:Op donderdag 25 september 2025 13:39 schreef Meke het volgende:
[..]
#teamStrani
Het allerlekkerste bij bitterballen vind ik dijonaise
We zullen jullie voortaan de Mia en Dijonnaise van ESF noemen.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat héérlijk dat jij en ik eens bij elkaar in één team zitten
Kijk, zó kun je ook met elkaar omgaanquote:Op donderdag 25 september 2025 14:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dan vind ik met de trein naar Londen gaan kinderachtig
Ik steun @Strani hierin.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:10 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 september 2025 13:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was aardbeienjam, maar dat is niet echt saus natuurlijk
SPOILER: lezen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 september 2025 16:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]Als dat alles is.SPOILER: lezen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op donderdag 25 september 2025 16:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]Oh dat vind ik erg meevallen. Op een schaal van 1 tot geen jus bij de boerenkool is dit een 2 of 3.SPOILER: lezen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou persoonlijk al vrijwel alle soorten fruit afschrijven als goede combi met mayo, dus alleen al daarmee wordt "met zo'n beetje alles" al aardig onbereikbaar imo.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel zonde. Waarbij het apart is dat die niet naar de meer logische 15 graden gaat als default setting.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:21 schreef BillDauterive het volgende:
Thuis van 5 dagen Boedapest. Ik ben blij dat ik thuis ben. Want ik heb jullie natuurlijk allemaal gemist
Een klein minpuntje bij thuiskomst was dat de batterij van mijn thermostaat op "Low battery" stond. Als dat gebeurt, dan gaat ie automatisch naar de fabrieksinstellingen (19,5 graden) en dus heeft ie mogelijk een aantal dagen het huis verwarmd, zonder dat er iemand thuis was.
Blij dat je hier bent.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:21 schreef BillDauterive het volgende:
Thuis van 5 dagen Boedapest. Ik ben blij dat ik thuis ben. Want ik heb jullie natuurlijk allemaal gemist
Een klein minpuntje bij thuiskomst was dat de batterij van mijn thermostaat op "Low battery" stond. Als dat gebeurt, dan gaat ie automatisch naar de fabrieksinstellingen (19,5 graden) en dus heeft ie mogelijk een aantal dagen het huis verwarmd, zonder dat er iemand thuis was.
Chinees merk. Misschien gebruiken ze daar een andere temperatuurschaalquote:Op donderdag 25 september 2025 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel zonde. Waarbij het apart is dat die niet naar de meer logische 15 graden gaat als default setting.
Hoe was Boedapest?
Voor iemand uit een stad waar men patat oorlog met ketchup/curry eet vind ik dit toch verrassend conservatief.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk al vrijwel alle soorten fruit afschrijven als goede combi met mayo, dus alleen al daarmee wordt "met zo'n beetje alles" al aardig onbereikbaar imo.
Dit is toch een wat karig antwoord op ESF1Gamer's 'Ode aan Billy's Verjaardag'-topic...quote:Op donderdag 25 september 2025 21:55 schreef BillDauterive het volgende:
En owja. Gefeliciteerd @:ESF1GamerIk heb dinsdag nog wel aan je gedacht.
Als dit een test is of iemand je hele verhaaltje leest is het geslaagd en anders ben ik heeeeel benieuwd wat je hiermee bedoeltquote:Op donderdag 25 september 2025 21:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
. En die trein met de kinderarbeid was ook wel leuk, zonde alleen dat dat zo uit de buurt ligt.
Hopelijk krijgen we hier snel antwoord op.quote:Op donderdag 25 september 2025 23:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Als dit een test is of iemand je hele verhaaltje leest is het geslaagd en anders ben ik heeeeel benieuwd wat je hiermee bedoelt
Welkom terug!quote:Op donderdag 25 september 2025 20:21 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op donderdag 25 september 2025 23:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Als dit een test is of iemand je hele verhaaltje leest is het geslaagd en anders ben ik heeeeel benieuwd wat je hiermee bedoelt
Aangezien Billie voorlopig nog wel ligt te ronken: De Kindertrein (Gyermekvasút)quote:Op donderdag 25 september 2025 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we hier snel antwoord op.
Het parlementsgebouw is prachtig ja. Zeker in het donker als die net van goud lijkt. Ben je ook nog de heuvels op geweest naar het Visserbastion, kaasteel en de Matthias kerk? Dat is ook een mooi gedeelte.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Chinees merk. Misschien gebruiken ze daar een andere temperatuurschaal
Mooie stad. Het parlementsgebouw is een van de meest indrukwekkende gebouwen die ik ooit gezien heb. We hebben 's avonds denk ik een kwartier stil gezeten aan de overkant van de Donau om dat gebouw te aanschouwen.
Tegelijkertijd vonden we het minder dan Belgrado en Vilnius/Riga. Het was er erg toeristisch en op een of andere manier stonden de Hongaren me niet zo aan. Alsof ze, net als Amsterdammers, genoeg hebben van toerisme en gewoon niet hun best doen om vriendelijk over te komen. In een brouwerijtje had ik wel weer een leuk gesprek met een barmeid. En die trein met de kinderarbeid was ook wel leuk, zonde alleen dat dat zo uit de buurt ligt.
De Hongaarse keuken is niet echt mijn keuken. Ik heb een intolerantie tegen paprika en dus durf ik de populairste gerechten daar niet te bestellen. Ik heb wel chimney cake gegeten (lekker) en ook een langós besteld, maar dat laatste heb ik laten staan. Het gebeurt niet vaak dat ik eten niet opeet, maar ieuw, dat was niet lekker.
Voor de rest ben ik nu heel moe, dus ga ik maar naar bed. Morgen moet de auto gekeurd worden, dus moet ik er om half 8 uit. Niet heel handig getimed
Aha.quote:Op vrijdag 26 september 2025 00:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Aangezien Billie voorlopig nog wel ligt te ronken: De Kindertrein (Gyermekvasút)
Idem. Nog niet fit helaas. Wel onderweg naar het bedrijfsfeestje nu. Wel blij dat ik niet heb gekozen voor een overnachting, na het diner weer lekker naar huisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:04 schreef egeltje1985 het volgende:
Pff, ik ben uitgeput. Gisteren teamuitje gehad.Deventer is voor iedereen ver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Jaa klopt. Dat stuk vanuit Amersfoort naar Apeldoorn is altijd al zo lang. Halverwege valt je internet ook uit.quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deventer is voor iedereen ver.
Ik gok dat iemand dit al voor je heeft opgezocht.quote:Op donderdag 25 september 2025 23:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, precies! Ik vond het zo grappig om te zien. En al die kinderen waren ook nog heel enthousiast en zwaaiden naar het treintje.quote:Op vrijdag 26 september 2025 00:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Aangezien Billie voorlopig nog wel ligt te ronken: De Kindertrein (Gyermekvasút)
Ja, zeker! Prachtige gebouwen, alleen hadden we dat misschien beter niet op de warmste dag moeten doenquote:Op vrijdag 26 september 2025 00:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het parlementsgebouw is prachtig ja. Zeker in het donker als die net van goud lijkt. Ben je ook nog de heuvels op geweest naar het Visserbastion, kaasteel en de Matthias kerk? Dat is ook een mooi gedeelte.
En ja zonder paprika wordt Hongaars eten al wat lastiger
Lekker! De Black Heart? Wat vond je ervan?quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:22 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive ik open net een Brewdog stout
Ja, ESF1Gamer heeft weer wat lekkers gemaaktquote:
Owjeequote:Op donderdag 25 september 2025 10:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
En wat is je mening over mensen die bitterballen met appelmoes eten?
quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:04 schreef egeltje1985 het volgende:
Pff, ik ben uitgeput. Gisteren teamuitje gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Strani op 26-09-2025 14:37:26 ]
Niet voor mensen die in Deventer wonenquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deventer is voor iedereen ver.
Blik is alweer wegquote:Op vrijdag 26 september 2025 13:35 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, weer bijgelezen. Netjes dat @:Fred_B de verjaardag van ESF1Gamer nog onthouden had
[..]
Lekker! De Black Heart? Wat vond je ervan?
Volgens mij is het een beetje de Britse variant van Guinness. Niets mis mee inderdaad!quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Blik is alweer wegMaar ik denk van wel
Wel lekker, niet superbijzonder. Ik ga er niet heel veel moeite voor doen als Guinness ook gewoon te koop is
quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:23 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Langer dan de donderdagavonden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |