Ik was vanmorgen naar de sportschool geweest. Toen was het nog prima weer. Ik kwam thuis, toen was het al wat bewolkt geworden. Ik had mijn kleding buiten aan de waslijn gehangen. Ongeveer een kwartier later begon het met regenen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:40 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben zo slim geweest om met verkoudheid toch de stad in te gaan want ik moest het huis uit. Ik had mezelf gekleed naar het weer vandaag. Korte broek, T-shirt, dichte schoenen en een paraplu
Jeetjequote:Op zaterdag 20 september 2025 16:34 schreef zorro28 het volgende:
Er was hier net echte een flinke knal onweer, ik schrok echt
Ik heb ook een verkoudheid meegenomen uit Madrid. Dat de wetenschappers dáár nou eens een einde aan maken hèquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:40 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben zo slim geweest om met verkoudheid toch de stad in te gaan want ik moest het huis uit. Ik had mezelf gekleed naar het weer vandaag. Korte broek, T-shirt, dichte schoenen en een paraplu
Engeland (Londen) en weet ik nog nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 09:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Naar welk buitenland? En met welk vervoermiddel?
Leuk! Waarheen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik over twee weken, voor het eerst in jaren.
(als we die paar keer dat ik per ongeluk België binnenreed niet meetellen iig)
Leukquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Engeland (Londen) en weet ik nog niet
Ja je moet mensen wel een béétje tijd geven om zich voor te bereiden hèquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Engeland (Londen) en weet ik nog niet
De directe aanleiding is om Penn & Teller te zienquote:
Penn & Teller zijn goed. Geniet ervan straks.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:28 schreef H_T het volgende:
[..]
De directe aanleiding is om Penn & Teller te zienEn als ik dan toch ga kan ik net zo goed een extra nachtje blijven en nog een show zien
Het was de eigenlijk de enige show die ik heb overwogen toen ik een nachtje in Vegas was, maar toen niet gegaan. Dus nu maar deze kans gegrepenquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Penn & Teller zijn goed. Geniet ervan straks.
Naar Lønstrup, ergens bovenin.quote:
Dat kan daar vast prima. Veel plezier alvast!quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Naar Lønstrup, ergens bovenin.
Geen speciale plannen, huisje gehuurd en even helemaal overal uit weg zijn is het enige idee.
Dat lijkt me een fijn vooruitzicht, geniet ervanquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Naar Lønstrup, ergens bovenin.
Geen speciale plannen, huisje gehuurd en even helemaal overal uit weg zijn is het enige idee.
Ik moet google chatgpt weer eens raadplegen geloof ikquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:28 schreef H_T het volgende:
[..]
De directe aanleiding is om Penn & Teller te zienEn als ik dan toch ga kan ik net zo goed een extra nachtje blijven en nog een show zien
Amerikaanse goochelaars die nu vieren dat ze al 50 jaar in het vak zitten. Penn had af en toe ook een gastrol in Sabrina the Teenage Witchquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat lijkt me een fijn vooruitzicht, geniet ervan
[..]
Ik moet google chatgpt weer eens raadplegen geloof ik![]()
Jij ook vast heel veel plezier!
Jimmy Fallon mag hier nog welquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat lijkt me een fijn vooruitzicht, geniet ervan
[..]
Ik moet google chatgpt weer eens raadplegen geloof ik![]()
Jij ook vast heel veel plezier!
Zelfs op zondag?quote:Op zondag 21 september 2025 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
De ESF SC is weer geopend.
Ik wist niet eens dat ik 'm op slot gedaan had.quote:
Even een dagje rust van de pakketjes, treinvertragingen, vakanties en Meke’s verjaardagen mag best wel.quote:Op zondag 21 september 2025 11:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik voel mij hier inderdaad niet prettig bij.
Oh ja, ik ga met de trein naar en van Londen. Ik had nog een reisdag op Interrail en heb de gok gewaagd op een gunstige tijd met Eurostar Snap, en daar is mijn 2e keus uit gekomen. Best okay dusquote:Op zondag 21 september 2025 11:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Even een dagje rust van de pakketjes, treinvertragingen, vakanties en Meke’s verjaardagen mag best wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |