Ga je met de trein nu naar Londen? Veel plezier!quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:37 schreef H_T het volgende:
Lollig aan de Eurostar vanaf Amsterdam: je hebt beide paspoortcontroles vlak achter elkaar. Nederlandse en Britse zitten in dezelfde kamer
Jaquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ga je met de trein nu naar Londen? Veel plezier!
Wat irritantquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:32 schreef H_T het volgende:
Ik deel de wagon met een groep scholieren of studenten. Die ben ik inmiddels aardig zat. En omdat je een stoel moet reserveren is het ook niet echt de bedoeling dat ik me in een andere wagon verschans
Britse studenten? Dan zit er niets anders op dan meezuipenquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:32 schreef H_T het volgende:
Ik deel de wagon met een groep scholieren of studenten. Die ben ik inmiddels aardig zat. En omdat je een stoel moet reserveren is het ook niet echt de bedoeling dat ik me in een andere wagon verschans
Sterkte.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:32 schreef H_T het volgende:
Woopwoop!quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij heeft je gehoord!
https://www.instagram.com(...)MW94d2lnam5hajFrdA==
Er zat een kerel naast me die steeds lag te slapen, dus dat werd ook lastig. Met een podcast op was het te doen, maar ik was wel blij toen ik de trein uit konquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat irritant![]()
Even naar de restauratiewagon anders?
Nee, oost-Nederland. Dan kan je nog steeds meezuipen natuurlijk, maar misschien waren ze daar nog net wat te jong voor. En met 6 a 7 euro per biertje aan boord was dat een prijzige aangelegenheid gewordenquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Britse studenten? Dan zit er niets anders op dan meezuipen
Ik distantieer mij van mijn regiogenoten en bied plaatsvervangend excuses aan!quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, oost-Nederland. Dan kan je nog steeds meezuipen natuurlijk, maar misschien waren ze daar nog net wat te jong voor. En met 6 a 7 euro per biertje aan boord was dat een prijzige aangelegenheid geworden![]()
Maar ik ben nu in de buurt van het juiste theater, ik heb gegeten en ik heb nog een halve pint over. Dat gaat goedkomen dus
Het hadden ook Achterhoekers kunnen zijn. Hoe dan ook: bedankt!quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik distantieer mij van mijn regiogenoten en bied plaatsvervangend excuses aan!
Dan distantieer ik me van mijn regiogenoten en bied plaatsvervangend mijn excuses aanquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Het hadden ook Achterhoekers kunnen zijn. Hoe dan ook: bedankt!
Nee, tenzij je verhuisd bent naar Londenquote:Op dinsdag 23 september 2025 20:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dan distantieer ik me van mijn regiogenoten en bied plaatsvervangend mijn excuses aan![]()
Ben je bij mij in de buurt?
Oh dat is wel een hele leuke celeb om te spotten. En ook heel makkelijk om te spotten, lijkt me.quote:Op dinsdag 23 september 2025 23:05 schreef H_T het volgende:
En ik heb nu een pint van Jeremy Clarkson's bier besteld. In het theater ook nog een celeb gespot: Stephen Merchant
Mager en twee meter lang maken het wel makkelijkerquote:Op dinsdag 23 september 2025 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat is wel een hele leuke celeb om te spotten. En ook heel makkelijk om te spotten, lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |