Ik heb ook veel tips gezien om checkjestem.nl te gebruiken. Sommige partijen, voornamelijk de PVV, stemmen vaak averechts dan wat ze in hun verkiezingsprogramma beloven.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:20 schreef H_T het volgende:
Piratenpartij uiteindelijk het hoogste percentage, met 67%. Bij een volgende keer kan het weer heel anders zijn, bijvoorbeeld doordat ik dan anders denk over het minimumjeugdloon waar ik niet echt een duidelijke mening over heb
Wel goed hoor, en jij?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oja, naarMallorca
![]()
Hoe is het verder met je?
Jij bent een 50+ piraat?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:05 schreef H_T het volgende:
Ik heb de Stemwijzer ingevuld en krijg aan het eind de melding dat er meer stellingen nodig zijn omdat enkele partijen heel dicht bij elkaar liggen. Dat zijn:
Piratenpartij
50Plus
De Linie
Vrij Verbond
Wat de hel zijn die laatste twee?
Welke achtbanen worden het deze keer? Zambia en Zimbabwe?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Nog niet heel concreet (ik heb genoeg tijd in buitenlanden doorgebracht de afgelopen weken) maar er is een goede kans dat ik volgend jaar weer op een trip ga met de achtbaanclub
De Linie is een soort afsplitsing van de BBB. Die scoorde bij mij ook heel hoogquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:05 schreef H_T het volgende:
Ik heb de Stemwijzer ingevuld en krijg aan het eind de melding dat er meer stellingen nodig zijn omdat enkele partijen heel dicht bij elkaar liggen. Dat zijn:
Piratenpartij
50Plus
De Linie
Vrij Verbond
Wat de hel zijn die laatste twee?
Finland maakt een goede kansquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Welke achtbanen worden het deze keer? Zambia en Zimbabwe?
Volt Volt 76%quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb ook veel tips gezien om checkjestem.nl te gebruiken.
VVD, SGP en Ja21 bungelden bij mij onderaan. Best scorende normale partij was CDA.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Linie is een soort afsplitsing van de BBB. Die scoorde bij mij ook heel hoog![]()
VVD was 1 bij de normale partijen, voor de onvermijdelijke SGP en JA21.
Met andere woorden, als ontevreden VVD’er heb je alleen maar malloten als alternatieven.
quote:
De aankleding kan beter, maar de grootste achtbaan is verder hoopgevendquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Finland maakt een goede kansMaar ik wacht sowieso eerst wat meer details af
De Yay partij ken ik nietquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:43 schreef Guanabana het volgende:
Oja, de Stemwijzer. Heb 'm even gedaan, en de partij waar ik toch al op wilde stemmen kwam ook overtuigend op nummer 1, dus yay.
Jaquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De aankleding kan beter, maar de grootste achtbaan is verder hoopgevend![]()
[ afbeelding ]
Oh ja even kijken wat de onderste partijen zijn.Van laagste naar minst laagquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:43 schreef H_T het volgende:
[..]
VVD, SGP en Ja21 bungelden bij mij onderaan. Best scorende normale partij was CDA.
En inderdaad, aan malloten geen gebrek![]()
Hmmm, dan kom je daar straks, en durf je er ter plekke niet inquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:52 schreef H_T het volgende:
[..]
JaDie moet wel leuk zijn. Maar als het met de achtbaanclub is zit een bezoek aan Mato Mainio er ook dik in
Dubbele namen van partijen dat zou onze @Strani uit het land van Gomez - Gomez vast wel kunnen waarderen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volt Volt 76%
D66 D66 72%
GroenLinks-PvdA GroenLinks-PvdA 72%
Partij voor de Dieren Partij voor de Dieren 72%
CDA CDA 69%
ChristenUnie ChristenUnie 69%
Top. 5 degelijke partijen en CDA.
Destijds in Energylandia heb ik Circus Coaster wel overgeslagen. Die monsterafdaling links op de foto liet ik graag aan mij voorbij gaanquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, dan kom je daar straks, en durf je er ter plekke niet in![]()
[ afbeelding ]
Ik heb niet recent naar hun programma gekeken, maar het zou niks verbazen als die nog wat verder richting de rechterkant zijn opgeschoven als de opportunistische partij die het altijd al geweest is.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij mij viel het ook wel op dat 50PLUS enorm is afgegleden. Andere jaren scoorde die altijd hoog, maar nu pas op plek 13.
Overigens komt het tegenovergestelde ook nog weleens voor, dat zulke kinderachtbaantjes verhoudingsgewijs nog best snel gaan. Zo vond ik de achtbaan in Plopsa Indoor in Hasselt nog best een snel ding, voor iets wat weggestopt is in een grot in een hoek.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Destijds in Energylandia heb ik Circus Coaster wel overgeslagen. Die monsterafdaling links op de foto liet ik graag aan mij voorbij gaan
In Spanje was ik verbaasd door hoezeer de Paw Patrol-achtbaan me in elkaar wilde beukenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Overigens komt het tegenovergestelde ook nog weleens voor, dat zulke kinderachtbaantjes verhoudingsgewijs nog best snel gaan. Zo vond ik de achtbaan in Plopsa Indoor in Hasselt nog best een snel ding, voor iets wat weggestopt is in een grot in een hoek.
BBB Holaaadieeeequote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Linie is een soort afsplitsing van de BBB. Die scoorde bij mij ook heel hoog![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |