abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218912058
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 14:24 schreef Arizona het volgende:
Ik ben trouwens weer / nog steeds niet helemaal fit. Ben licht snotterig, had vanmorgen weer weer buikpijn en ik ben nog steeds best moe. Ik had gewandeld en daarna had ik zulke zware benen, terwijl ik maar 40 minuutjes gelopen heb. Daarom heb ik ervoor gekozen om maar niet ook nog naar de sportschool te gaan, maar mijn nieuwste lego in elkaar te zetten. Een autootje: de bezorgauto van de kerstman :P.
Ook mooi :)

Ik ben ook nog vrij hoesterig. Een productieve hoest ook, dus blijkbaar is mijn lichaam nog steeds allerlei rommel aan het afvoeren.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  woensdag 1 oktober 2025 @ 15:16:22 #252
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218912062
Ja, krijg ook regelmatig een server fout
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_218912093
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 15:15 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ook mooi :)

Ik ben ook nog vrij hoesterig. Een productieve hoest ook, dus blijkbaar is mijn lichaam nog steeds allerlei rommel aan het afvoeren.
Voel je je verder wel weer beter? En je vrouw ook?

Ik ben bij lange na niet ziek genoeg om me ziek te melden, maar ook niet fit genoeg om alles te doen wat ik eigenlijk wil. Al een week lang nu. Heel irritant :(

Ja, dat autootje is een geinig ding. Met een elf erbij O+. Ik was er vrij snel mee klaar, maar was een leuk tussendoortje. Bol had vorige week wat lego in de aanbieding; toen heb ik dit autootje en de arrenslee besteld. Leuk voor bij mijn Lego-kerstdorp :)
pi_218912111
Ik was even aan het zappen op TV, nu zie ik een mooie plaatje van een oud dorpje, met bergen op de achtergrond, in Frankrijk bij het EK tijdrijden voor vrouwen. Nu wil ik weer naar Zuid Frankrijk op vakantie O+ .
pi_218912114
Zijn jullie ook al bezig met nieuwe vakantieplannen? Voor binnenkort of volgend jaar? :@
pi_218912136
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 15:25 schreef Arizona het volgende:

[..]
Voel je je verder wel weer beter? En je vrouw ook?

Ik ben bij lange na niet ziek genoeg om me ziek te melden, maar ook niet fit genoeg om alles te doen wat ik eigenlijk wil. Al een week lang nu. Heel irritant :(

Ja, dat autootje is een geinig ding. Met een elf erbij O+. Ik was er vrij snel mee klaar, maar was een leuk tussendoortje. Bol had vorige week wat lego in de aanbieding; toen heb ik dit autootje en de arrenslee besteld. Leuk voor bij mijn Lego-kerstdorp :)
Verder gaat het met beiden beter, nog niet helemaal topfit, maar net als jij goed genoeg voor zittend werk ( :') )

Welke Legoset is het eigenlijk? Of is die onderdeel van een andere set?
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_218912153
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 15:33 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Verder gaat het met beiden beter, nog niet helemaal topfit, maar net als jij goed genoeg voor zittend werk ( :') )

Welke Legoset is het eigenlijk? Of is die onderdeel van een andere set?
Deze, maar was vorige week dus een stuk goedkoper :D

En deze had ik ook nog besteld:
pi_218912179
Ik had ook een 503 Service unavailable melding ;(
  woensdag 1 oktober 2025 @ 15:51:11 #259
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_218912231
quote:
10s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 15:29 schreef Arizona het volgende:
Zijn jullie ook al bezig met nieuwe vakantieplannen? Voor binnenkort of volgend jaar? :@
Een beetje. Vietnam staat misschien op t programma.
pi_218912273
quote:
Mijn baas vroeg er ook al naar omdat een collega nu al de camping voor volgend jaar moet reserveren. Ik kom net terug van vakantie :')
pi_218912280
quote:
99s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 15:51 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]
Een beetje. Vietnam staat misschien op t programma.
Gaaf! Ik hoor steeds meer mensen die daar naartoe gaan / zijn geweest. De mensen die al geweest zijn, zijn superenthousiast :)

Wij gaan zeer waarschijnlijk de eerste week van januari naar een Canarisch Eiland
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, hopelijk genieten van wat winterzon.
En verder zouden we graag net als dit jaar in mei of juni weer naar de Provence en/of Cote d'Azur willen, we vonden het zo mooi en er is nog genoeg te zien daar.
pi_218912292
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 15:59 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Mijn baas vroeg er ook al naar omdat een collega nu al de camping voor volgend jaar moet reserveren. Ik kom net terug van vakantie :')
Wij hadden vorig jaar om deze tijd ook Zuid-Frankrijk al geboekt, 8 maanden voor vertrek _O- Normaal boek ik nooit zover van tevoren, maar ik vind het al wel leuk om te bedenken waar we naartoe gaan. Wij gaan tegenwoordig buiten de vakantieperiode, dus dan kun je rustig later boeken.
Maar ik weet inderdaad wel, dat populaire campings in het hoogseizoen nu al volgeboekt raken.
  Moderator woensdag 1 oktober 2025 @ 16:08:17 #263
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218912322
quote:
Wij waren op vakantie al bezig met de vakantie van volgend jaar _O- Maar gaan waarschijnlijk pas in het najaar dus echt nog een jaar wachten ;(
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_218912372
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 16:08 schreef Meke het volgende:

[..]
Wij waren op vakantie al bezig met de vakantie van volgend jaar _O- Maar gaan waarschijnlijk pas in het najaar dus echt nog een jaar wachten ;(
That's the spirit :P
Welke bestemming zitten jullie aan te denken?
  woensdag 1 oktober 2025 @ 19:07:48 #265
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218913262
quote:
Voornamelijk wanneer ik vrij neem nog dit jaar om wat dagen op te maken, niet om weg te gaan. Daar is geen budget meer voor. ;(
Fuck the EBU.
  woensdag 1 oktober 2025 @ 19:15:30 #266
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_218913307
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 15:59 schreef Arizona het volgende:

[..]
Gaaf! Ik hoor steeds meer mensen die daar naartoe gaan / zijn geweest. De mensen die al geweest zijn, zijn superenthousiast :)

Wij gaan zeer waarschijnlijk de eerste week van januari naar een Canarisch Eiland
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, hopelijk genieten van wat winterzon.
En verder zouden we graag net als dit jaar in mei of juni weer naar de Provence en/of Cote d'Azur willen, we vonden het zo mooi en er is nog genoeg te zien daar.
SPOILER
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_218913333
quote:
Ja, wij hadden in juli al geboekt voor mei 2026. _O-
Koel en donker bewaren
pi_218913356
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 19:19 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Ja, wij hadden in juli al geboekt voor mei 2026. _O-
Oja, naar O+ Mallorca O+

Hoe is het verder met je?
pi_218914002
quote:
Nadat ik terug kwam in mei al gelijk. Maar nog niets geboekt verder, dus alleen nog vage plannen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 1 oktober 2025 @ 20:53:08 #270
39237 crew  H_T
2733
pi_218914441
quote:
Nog niet heel concreet (ik heb genoeg tijd in buitenlanden doorgebracht de afgelopen weken :P ) maar er is een goede kans dat ik volgend jaar weer op een trip ga met de achtbaanclub :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_218914465
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 20:53 schreef H_T het volgende:

[..]
Nog niet heel concreet (ik heb genoeg tijd in buitenlanden doorgebracht de afgelopen weken :P ) maar er is een goede kans dat ik volgend jaar weer op een trip ga met de achtbaanclub :)
Ah, je gaat toch wel weer? Ik dacht dat het dit jaar een trip met ups en downs was.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 1 oktober 2025 @ 21:04:35 #272
39237 crew  H_T
2733
pi_218914543
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 20:56 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ah, je gaat toch wel weer? Ik dacht dat het dit jaar een trip met ups en downs was.
Huhuhuh
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 1 oktober 2025 @ 21:05:28 #273
39237 crew  H_T
2733
pi_218914558
Ik heb de Stemwijzer ingevuld en krijg aan het eind de melding dat er meer stellingen nodig zijn omdat enkele partijen heel dicht bij elkaar liggen. Dat zijn:

Piratenpartij
50Plus
De Linie
Vrij Verbond

Wat de hel zijn die laatste twee? _O-
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 1 oktober 2025 @ 21:15:14 #274
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218914650
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 21:05 schreef H_T het volgende:
Ik heb de Stemwijzer ingevuld en krijg aan het eind de melding dat er meer stellingen nodig zijn omdat enkele partijen heel dicht bij elkaar liggen. Dat zijn:

Piratenpartij
50Plus
De Linie
Vrij Verbond

Wat de hel zijn die laatste twee? _O-
Geen idee. :D
Fuck the EBU.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 1 oktober 2025 @ 21:20:09 #275
39237 crew  H_T
2733
pi_218914683
Piratenpartij uiteindelijk het hoogste percentage, met 67%. Bij een volgende keer kan het weer heel anders zijn, bijvoorbeeld doordat ik dan anders denk over het minimumjeugdloon waar ik niet echt een duidelijke mening over heb
Ik ben de kleur MAGENTA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')