Heb daar wel eens vaker Engelse liedjes voorbij horen komen.quote:Op maandag 29 september 2025 21:49 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dus 100%NL moet eigenlijk 95%NL ofzo heten?
Soms wel 100% soms niet 100%NL.fm.quote:Op maandag 29 september 2025 21:49 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de Nederlandse cover 'Koffie met een koekje'...quote:Op maandag 29 september 2025 21:49 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Van Nederlandse artiesten past het dan ook nog bij de zenderquote:Op maandag 29 september 2025 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb daar wel eens vaker Engelse liedjes voorbij horen komen.
Dat is wel balen, als je eigenlijk op Engelbewaarder zit te wachten.quote:Op maandag 29 september 2025 21:45 schreef NailQueen het volgende:
Oja ik luisterde vanmiddag eventjes naar 100% NL en daar draaiden ze Espresso Macchiato
Misschien kan VOF de Kunst een vervolghit schrijven.quote:Op maandag 29 september 2025 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de Nederlandse cover 'Koffie met een koekje'...
Het bestaan van mensen die zitten te wachten op Engelbewaarder ontkennen we met klemquote:Op maandag 29 september 2025 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel balen, als je eigenlijk op Engelbewaarder zit te wachten.
Ja, dat weet ik niet.quote:Op maandag 29 september 2025 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van Nederlandse artiesten past het dan ook nog bij de zender
Ik vrees dat ik die luxe niet heb in een dorp waar toch wel vrij veel typische kroegnederlanders wonenquote:Op maandag 29 september 2025 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het bestaan van mensen die zitten te wachten op Engelbewaarder ontkennen we met klem
Ah '100%, maar misschien toch niet of wel.fm'quote:
Hm, dat is dan helaas wel een minnetje achter jouw dorpquote:Op maandag 29 september 2025 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik die luxe niet heb in een dorp waar toch wel vrij veel typische kroegnederlanders wonen
Dat is het ook. En de criminelen. Hoewel er ook veel overlap is tussen die twee groepenquote:Op maandag 29 september 2025 22:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hm, dat is dan helaas wel een minnetje achter jouw dorp
Maar we weten dat jij dagelijks in al die kroegen hangtquote:Op maandag 29 september 2025 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is het ook. En de criminelen. Hoewel er ook veel overlap is tussen die twee groepen
Maar als je een normaal leven leidt en niet naar die kroegen gaat merk je er overigens weinig van hoor.
quote:Op maandag 29 september 2025 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar we weten dat jij dagelijks in al die kroegen hangt
Ja dat was jammer. Maar gelukkig werd al snel deze zomerhit gedraaidquote:Op maandag 29 september 2025 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel balen, als je eigenlijk op Engelbewaarder zit te wachten.
Oké, hou me tegen iemand, hou me tegenquote:Op maandag 29 september 2025 22:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja dat was jammer. Maar gelukkig werd al snel deze zomerhit gedraaid![]()
Bekijk deze YouTube-video
Nee joh niet gaan tegenstribbelen. Gewoon meedansen!quote:Op maandag 29 september 2025 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, hou me tegen iemand, hou me tegen![]()
quote:Op maandag 29 september 2025 16:54 schreef Arizona het volgende:
De eerste werkdag zit er weer op mensen!
Als jij zo graag los wil gaan met feesten op Jan Smit dan houden wij je niet tegen hoor.quote:Op maandag 29 september 2025 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, hou me tegen iemand, hou me tegen![]()
Het lijkt nu weer te werkenquote:Op dinsdag 30 september 2025 11:51 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie dat het forum weer een kleine storing heeft. Moet ik de discord weer afstoffen?
Toch even discord afgestoft maar daar zijn jullie niet. En hier is het veel te rustig. Alleen Strani zit hier stiekem te dansen op Jan Smitquote:
Tsja ik ben niet echt wat interessants aan het doen vandaag, dus heb ik niet veel te melden. En als er dan ook niets is om op te reageren kan het wel eens wat stiller worden jaquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Toch even discord afgestoft maar daar zijn jullie niet. En hier is het veel te rustig. Alleen Strani zit hier stiekem te dansen op Jan Smit
Volgende week speelt het Nederlands Elftal weer.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Toch even discord afgestoft maar daar zijn jullie niet. En hier is het veel te rustig. Alleen Strani zit hier stiekem te dansen op Jan Smit
Misschien heeft Strani wel voor de storing gezorgd. Zodat niemand hem kon zien.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te kijken he. Het is geen verplichtingquote:Op dinsdag 30 september 2025 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond weer genieten van Ajax.
Ik geloof het wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:32 schreef NailQueen het volgende:
Willen we het nog hebben over die Andrew Tate gast van First Dates of geloven we het verder wel?
Ik verdien meer dan mn man, zal m vanavond eens vragen hoe hij zich daarbij voelt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:32 schreef NailQueen het volgende:
Willen we het nog hebben over die Andrew Tate gast van First Dates of geloven we het verder wel?
Hij was toch ook bij Humberto Tan. Was dat nog iets?quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:32 schreef NailQueen het volgende:
Het was bij Beau. Dat het idee hadden om hem uit te nodigen snap je wel waarom de kijkcijfers zo laag zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij was toch ook bij Humberto Tan. Was dat nog iets?
Niet gezien. Wel gisteren bij Kees van der Spek een vrouw (best knap ook) die is belazerd door een Zweedse kerel die wmb nogal psychopatische trekjes had. En waar sluit die vrouw mee af, na de confrontatie? "Maar hij blijft wel knap."quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het was bij Beau. Dat het idee hadden om hem uit te nodigen snap je wel waarom de kijkcijfers zo laag zijn.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet gezien. Wel gisteren bij Kees van der Spek een vrouw (best knap ook) die is belazerd door een Zweedse kerel die wmb nogal psychopatische trekjes had. En waar sluit die vrouw mee af, na de confrontatie? "Maar hij blijft wel knap."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |