Nu weet ik het echt zeker Fredquote:Op zondag 28 september 2025 10:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nederland gaat steeds verder achteruit.
Ow, dat is lang geleden. Ik was bijna bang dat je me oud brood zou voeren. Dat hoeft niet hoor.quote:
Ja,is al heel lang geleden dat we dat gespeeld hebben.quote:Op zondag 28 september 2025 10:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dat is lang geleden. Ik was bijna bang dat je me oud brood zou voeren. Dat hoeft niet hoor.
Ik mis het spel wel een beetje!
Maar ik had eigenlijk wel verwacht dat je de referentie zou snappen.quote:
Sorry dat ik tegenval.quote:Op zondag 28 september 2025 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik had eigenlijk wel verwacht dat je de referentie zou snappen.
Ik kan een stukje van @ESF1Gamer's speculaas cheesecake jatten en aan je geven. Als jij haar afleidt, dan merkt ze het vast toch niet.quote:Op zondag 28 september 2025 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar moet ik even over nadenken.
quote:Op zondag 28 september 2025 11:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kan een stukje van @:ESF1Gamer's speculaas cheesecake jatten en aan je geven. Als jij haar afleidt, dan merkt ze het vast toch niet.
En waar ik altijd had verwacht dat het verval in het zuiden zou beginnen, komt het juist uit het voormalig sterk geachte noordenquote:Op zondag 28 september 2025 10:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nederland gaat steeds verder achteruit.
Dit voelt voor ons ook als een dolkstoot in de rug. Terwijl wij op het internationale slagveld de boerenkool met een kuiltje voor de jus op de kaart proberen te zetten, lachen ze ons daar in het noorden gewoon uit.quote:Op zondag 28 september 2025 11:43 schreef Strani het volgende:
[..]
En waar ik altijd had verwacht dat het verval in het zuiden zou beginnen, komt het juist uit het voormalig sterk geachte noorden
De dixi daar heeft moeilijke tijdenquote:Op zondag 28 september 2025 12:26 schreef Fred_B het volgende:
Het halve peloton op het WK is aan de schijterij trouwens.
Ik hoorde gisteren iets over een virus? Of is de lokale Starbucks toch niet zo goed bevallen?quote:Op zondag 28 september 2025 12:26 schreef Fred_B het volgende:
Het halve peloton op het WK is aan de schijterij trouwens.
Tropisch klimaat en eindeloos eten en drinken zal wel niet bevorderlijk zijn voor een rustige darmflora.quote:Op zondag 28 september 2025 12:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren iets over een virus? Of is de lokale Starbucks toch niet zo goed bevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |