Dit gaat wel gênant worden op deze manier.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:14 schreef sportfreak het volgende:
Daar is de tweede al.
Het is natuurlijk niet netjes om te juichen voor een doelpunt van de buitenlandse club maar als Feyenoord-supporter vind ik het stiekem toch mooi dat het uitgerekend Paixao is die hier twee keer scoort.
Ik ga in de rust naar bed. Ik lees morgen dan wel wat de afstraffing is geworden.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:26 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi. De livestream gaat ook meteen uit
Oh ja, dat heb ik ook nooit gekeken maar die ken ik inderdaad ookquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker in zulke realityprogrammas. De mensen uitpikken die goede tv maken en/of reacties uitlokken. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit naar B&B/Winter vol liefde gekeken maar ik weet precies wie Mama Monique is
Gewoon nu nog terugtrekken vanwege de situatie in Israël.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:06 schreef Strani het volgende:
Het is misschien toch maar beter voor het Nederlandse voetbal als we niet meer mee doen aan internationale toernooien.
Uithuilen, die jongens even een goed bord boerenkool met een kuiltje jus voorzetten en opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:06 schreef Strani het volgende:
Het is misschien toch maar beter voor het Nederlandse voetbal als we niet meer mee doen aan internationale toernooien.
mwahquote:
Nou, hij vond t wel prima.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik verdien meer dan mn man, zal m vanavond eens vragen hoe hij zich daarbij voelt.
Zolang we maar weten dat hij meer ambitie heeft dan jij, zitten jullie nog wel goed.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik verdien meer dan mn man, zal m vanavond eens vragen hoe hij zich daarbij voelt.
Owja, ik heb geen ambitie natuurlijk, maar heb per ongeluk ineens veel salaris gekregen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zolang we maar weten dat hij meer ambitie heeft dan jij, zitten jullie nog wel goed.
Nee, vrij vandaagquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Owja, ik heb geen ambitie natuurlijk, maar heb per ongeluk ineens veel salaris gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij de stekker van de server weer in het stopcontact gedaan?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Toen ik eerder even keek was FOK! weer down, vandaar wellicht.
Ja, jouw FOK wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Toen ik eerder even keek was FOK! weer down, vandaar wellicht.
Ook mooiquote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:24 schreef Arizona het volgende:
Ik ben trouwens weer / nog steeds niet helemaal fit. Ben licht snotterig, had vanmorgen weer weer buikpijn en ik ben nog steeds best moe. Ik had gewandeld en daarna had ik zulke zware benen, terwijl ik maar 40 minuutjes gelopen heb. Daarom heb ik ervoor gekozen om maar niet ook nog naar de sportschool te gaan, maar mijn nieuwste lego in elkaar te zetten. Een autootje: de bezorgauto van de kerstman.
Voel je je verder wel weer beter? En je vrouw ook?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ook mooi![]()
Ik ben ook nog vrij hoesterig. Een productieve hoest ook, dus blijkbaar is mijn lichaam nog steeds allerlei rommel aan het afvoeren.
Verder gaat het met beiden beter, nog niet helemaal topfit, maar net als jij goed genoeg voor zittend werk (quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voel je je verder wel weer beter? En je vrouw ook?
Ik ben bij lange na niet ziek genoeg om me ziek te melden, maar ook niet fit genoeg om alles te doen wat ik eigenlijk wil. Al een week lang nu. Heel irritant![]()
Ja, dat autootje is een geinig ding. Met een elf erbij. Ik was er vrij snel mee klaar, maar was een leuk tussendoortje. Bol had vorige week wat lego in de aanbieding; toen heb ik dit autootje en de arrenslee besteld. Leuk voor bij mijn Lego-kerstdorp
Deze, maar was vorige week dus een stuk goedkoperquote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Verder gaat het met beiden beter, nog niet helemaal topfit, maar net als jij goed genoeg voor zittend werk ()
Welke Legoset is het eigenlijk? Of is die onderdeel van een andere set?
Een beetje. Vietnam staat misschien op t programma.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:29 schreef Arizona het volgende:
Zijn jullie ook al bezig met nieuwe vakantieplannen? Voor binnenkort of volgend jaar?
Mijn baas vroeg er ook al naar omdat een collega nu al de camping voor volgend jaar moet reserveren. Ik kom net terug van vakantiequote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:29 schreef Arizona het volgende:
Zijn jullie ook al bezig met nieuwe vakantieplannen? Voor binnenkort of volgend jaar?
Gaaf! Ik hoor steeds meer mensen die daar naartoe gaan / zijn geweest. De mensen die al geweest zijn, zijn superenthousiastquote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:51 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Een beetje. Vietnam staat misschien op t programma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., hopelijk genieten van wat winterzon.
En verder zouden we graag net als dit jaar in mei of juni weer naar de Provence en/of Cote d'Azur willen, we vonden het zo mooi en er is nog genoeg te zien daar.
Wij hadden vorig jaar om deze tijd ook Zuid-Frankrijk al geboekt, 8 maanden voor vertrekquote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn baas vroeg er ook al naar omdat een collega nu al de camping voor volgend jaar moet reserveren. Ik kom net terug van vakantie
Wij waren op vakantie al bezig met de vakantie van volgend jaarquote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:29 schreef Arizona het volgende:
That's the spiritquote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Wij waren op vakantie al bezig met de vakantie van volgend jaarMaar gaan waarschijnlijk pas in het najaar dus echt nog een jaar wachten
Voornamelijk wanneer ik vrij neem nog dit jaar om wat dagen op te maken, niet om weg te gaan. Daar is geen budget meer voor.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:29 schreef Arizona het volgende:
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gaaf! Ik hoor steeds meer mensen die daar naartoe gaan / zijn geweest. De mensen die al geweest zijn, zijn superenthousiast![]()
Wij gaan zeer waarschijnlijk de eerste week van januari naar een Canarisch EilandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., hopelijk genieten van wat winterzon.
En verder zouden we graag net als dit jaar in mei of juni weer naar de Provence en/of Cote d'Azur willen, we vonden het zo mooi en er is nog genoeg te zien daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Ja, wij hadden in juli al geboekt voor mei 2026.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:29 schreef Arizona het volgende:
Oja, naarquote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, wij hadden in juli al geboekt voor mei 2026.
Nadat ik terug kwam in mei al gelijk. Maar nog niets geboekt verder, dus alleen nog vage plannen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:29 schreef Arizona het volgende:
Nog niet heel concreet (ik heb genoeg tijd in buitenlanden doorgebracht de afgelopen wekenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:29 schreef Arizona het volgende:
Ah, je gaat toch wel weer? Ik dacht dat het dit jaar een trip met ups en downs was.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Nog niet heel concreet (ik heb genoeg tijd in buitenlanden doorgebracht de afgelopen weken) maar er is een goede kans dat ik volgend jaar weer op een trip ga met de achtbaanclub
Huhuhuhquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, je gaat toch wel weer? Ik dacht dat het dit jaar een trip met ups en downs was.
Geen idee.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:05 schreef H_T het volgende:
Ik heb de Stemwijzer ingevuld en krijg aan het eind de melding dat er meer stellingen nodig zijn omdat enkele partijen heel dicht bij elkaar liggen. Dat zijn:
Piratenpartij
50Plus
De Linie
Vrij Verbond
Wat de hel zijn die laatste twee?
Ik heb ook veel tips gezien om checkjestem.nl te gebruiken. Sommige partijen, voornamelijk de PVV, stemmen vaak averechts dan wat ze in hun verkiezingsprogramma beloven.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:20 schreef H_T het volgende:
Piratenpartij uiteindelijk het hoogste percentage, met 67%. Bij een volgende keer kan het weer heel anders zijn, bijvoorbeeld doordat ik dan anders denk over het minimumjeugdloon waar ik niet echt een duidelijke mening over heb
Wel goed hoor, en jij?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oja, naarMallorca
![]()
Hoe is het verder met je?
Jij bent een 50+ piraat?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:05 schreef H_T het volgende:
Ik heb de Stemwijzer ingevuld en krijg aan het eind de melding dat er meer stellingen nodig zijn omdat enkele partijen heel dicht bij elkaar liggen. Dat zijn:
Piratenpartij
50Plus
De Linie
Vrij Verbond
Welke achtbanen worden het deze keer? Zambia en Zimbabwe?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Nog niet heel concreet (ik heb genoeg tijd in buitenlanden doorgebracht de afgelopen weken) maar er is een goede kans dat ik volgend jaar weer op een trip ga met de achtbaanclub
De Linie is een soort afsplitsing van de BBB. Die scoorde bij mij ook heel hoogquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:05 schreef H_T het volgende:
Piratenpartij
50Plus
De Linie
Vrij Verbond
Finland maakt een goede kansquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Welke achtbanen worden het deze keer? Zambia en Zimbabwe?
Volt Volt 76%quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb ook veel tips gezien om checkjestem.nl te gebruiken.
VVD, SGP en Ja21 bungelden bij mij onderaan. Best scorende normale partij was CDA.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Linie is een soort afsplitsing van de BBB. Die scoorde bij mij ook heel hoog![]()
VVD was 1 bij de normale partijen, voor de onvermijdelijke SGP en JA21.
Met andere woorden, als ontevreden VVD’er heb je alleen maar malloten als alternatieven.
quote:
De aankleding kan beter, maar de grootste achtbaan is verder hoopgevendquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Finland maakt een goede kansMaar ik wacht sowieso eerst wat meer details af
De Yay partij ken ik nietquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:43 schreef Guanabana het volgende:
Oja, de Stemwijzer. Heb 'm even gedaan, en de partij waar ik toch al op wilde stemmen kwam ook overtuigend op nummer 1, dus yay.
Jaquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De aankleding kan beter, maar de grootste achtbaan is verder hoopgevend![]()
[ afbeelding ]
Oh ja even kijken wat de onderste partijen zijn.Van laagste naar minst laagquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:43 schreef H_T het volgende:
[..]
VVD, SGP en Ja21 bungelden bij mij onderaan. Best scorende normale partij was CDA.
En inderdaad, aan malloten geen gebrek![]()
Hmmm, dan kom je daar straks, en durf je er ter plekke niet inquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:52 schreef H_T het volgende:
[..]
JaDie moet wel leuk zijn. Maar als het met de achtbaanclub is zit een bezoek aan Mato Mainio er ook dik in
Dubbele namen van partijen dat zou onze @Strani uit het land van Gomez - Gomez vast wel kunnen waarderen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volt Volt 76%
D66 D66 72%
GroenLinks-PvdA GroenLinks-PvdA 72%
Partij voor de Dieren Partij voor de Dieren 72%
CDA CDA 69%
ChristenUnie ChristenUnie 69%
Top. 5 degelijke partijen en CDA.
Destijds in Energylandia heb ik Circus Coaster wel overgeslagen. Die monsterafdaling links op de foto liet ik graag aan mij voorbij gaanquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, dan kom je daar straks, en durf je er ter plekke niet in![]()
[ afbeelding ]
Ik heb niet recent naar hun programma gekeken, maar het zou niks verbazen als die nog wat verder richting de rechterkant zijn opgeschoven als de opportunistische partij die het altijd al geweest is.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij mij viel het ook wel op dat 50PLUS enorm is afgegleden. Andere jaren scoorde die altijd hoog, maar nu pas op plek 13.
Overigens komt het tegenovergestelde ook nog weleens voor, dat zulke kinderachtbaantjes verhoudingsgewijs nog best snel gaan. Zo vond ik de achtbaan in Plopsa Indoor in Hasselt nog best een snel ding, voor iets wat weggestopt is in een grot in een hoek.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Destijds in Energylandia heb ik Circus Coaster wel overgeslagen. Die monsterafdaling links op de foto liet ik graag aan mij voorbij gaan
In Spanje was ik verbaasd door hoezeer de Paw Patrol-achtbaan me in elkaar wilde beukenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Overigens komt het tegenovergestelde ook nog weleens voor, dat zulke kinderachtbaantjes verhoudingsgewijs nog best snel gaan. Zo vond ik de achtbaan in Plopsa Indoor in Hasselt nog best een snel ding, voor iets wat weggestopt is in een grot in een hoek.
BBB Holaaadieeeequote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Linie is een soort afsplitsing van de BBB. Die scoorde bij mij ook heel hoog![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |