SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
[ Bericht 0% gewijzigd door NailQueen op 04-08-2025 23:00:58 ]
1 460 Straniquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is er al een overzicht van juli langs geweest? #dtv
Ik was helaas kansloos in de sprint naar de finishquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
1 460 Strani
2 453 Redefine
3 409 Luctor.et.Emergo
4 260 NailQueen
5 245 GeorgeM
6 219 Arizona
7 137 Fred_B
7 137 H_T
7 137 BillDauterive
10 90 Troel
11 67 Roger_Epiales
12 55 zorro28
13 52 AgnesGru
14 34 usagi414
14 34 ESF1Gamer
14 34 Meke
17 30 Momo
17 30 sportfreak
19 22 egeltje1985
20 21 Yesse
Ja, dat is wel bijzonder inderdaad. Best knap van ze.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:47 schreef Strani het volgende:
Drie personen gedeeld 7e is ook wel bijzonder. Maar slechts negen personen boven de 100 is natuurlijk beschamend.
Ik denk dat dat tegenwoordig vrij zinloos is. Er moeten gewoon meer echte gesprekken aangeknoopt worden.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:48 schreef NailQueen het volgende:
4de plek. Dat valt tegen. Misschien moet ik de nachtploeg maar weer een nieuw leven in blazen.
Je zat in het tweede groepje, maar die kon je wel op de laatste beklimming lossen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:48 schreef NailQueen het volgende:
4de plek. Dat valt tegen. Misschien moet ik de nachtploeg maar weer een nieuw leven in blazen.
Dat willen we allemaal.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:57 schreef NailQueen het volgende:
Ik zou ook graag vaker willen vieren dat het een Ed Sheeranvrije dag is. Maar ja..
quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga poging doen om te gaan slapen.![]()
Truste
Verdacht, maar oké.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:57 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, ik ga toch maar gewoon even slapen.
Zelfde leeftijd, dus wij hebben onze slaap nodig.quote:
SPOILER: Voor de ongerustenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Lijkt me een goed idee. En dat hoeft dan echt niet altijd over grote dingen te gaanquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat dat tegenwoordig vrij zinloos is. Er moeten gewoon meer echte gesprekken aangeknoopt worden.
oh jee.quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:17 schreef H_T het volgende:
Ik word net wakker met enorme koppijn en in een plas bloedGeen idee wat er gebeurd is
Eens wel. Laten we het eens over jouw *** hebben.quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee. En dat hoeft dan echt niet altijd over grote dingen te gaan
...maar ik heb geen Kia! Laat staan een Kia Picanto!quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Eens wel. Laten we het eens over jouw *** hebben.
Wel een kort pittig kapsel?quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:30 schreef H_T het volgende:
[..]
...maar ik heb geen Kia! Laat staan een Kia Picanto!
En wie heeft er gewonnen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:32 schreef ijs_beer het volgende:
Vanmiddag/vanavond naar de draai van de kaai geweest. Altijd gezellig met m'n maten. Line-up van wielrenners was niet zo heel briljant (bij de mannen iig), grootste namen waren denk ik Melier en Arensman, maar dat was het dan ook wel wel. Desalniettemin leuk om zo'n criterium te volgen. (en bier te drinken, heel veel bier te drinken.![]()
![]()
Dus, nouja, dat.
Tim Melier, voor van Poppel!quote:
Geen verrassing dusquote:
Dan hebben we eindelijk wat meer tijd om het over pakketjes te hebben!quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Stel je voor dat wij niet meer gemeen tegen elkaar zouden kunnen zijn, wat doen we hier dan nog
Oei. Moet ik nu naar de hoek?quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:53 schreef Strani het volgende:
Ik heb camerabeelden bekeken van het incident en @:billdauterive heeft me doelbewust uit balans gebracht!!
Hoeveel bier hadden die op?quote:
Sterker nog, naar twee hoeken!quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei. Moet ik nu naar de hoek?
Ja precies. Gewoon een random vraag stellen of iets vertellen is altijd primaquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee. En dat hoeft dan echt niet altijd over grote dingen te gaan
Nou ja @Redefine is nou toch al geblesseerd dus nog wat meer is dan ook niet echt héél erg, zeg maar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En dan is het daarna mijn beurt om andere mensen te blesserenOp wie wil je dat ik ga mikken?
Nee, dat is zielig. Net als H_T en Egeltje1985. Daar blijven we nu even van af.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja @:redefine is nou toch al geblesseerd dus nog wat meer is dan ook niet echt héél erg, zeg maar.
Slim dat je haar niet tagt ook! Ja, doen we!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, dat is zielig. Net als H_T en Egeltje1985. Daar blijven we nu even van af.
Wat denk je van Arizona? Dat ziet ze nooit aankomen
Lachen. dit wordt appeltje (knagen) eitje. Leid jij haar af?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Slim dat je haar niet tagt ook! Ja, doen we!
Ik denk dat deze post haar meer pijn gaat doen dan jouw toekomstige actiequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lachen. dit wordt appeltje (knagen) eitje. Leid jij haar af?
Oei. Dan laat ik het wel hierbij!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat deze post haar meer pijn gaat doen dan jouw toekomstige actie
Daar kan ik dan wel weer iets aan doen:quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het de komende tijd wat stiller zal zijn hier
@Strani: dit is veels te vroeg voor een wekdienst. Als ambtenaar wil ik om half negen aan m'n bureau zitten, niet half zes.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 04:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
Deze wekdienst werd mede mogelijk gemaakt door @:Strani, voor eventuele klachten kunt u direct bij hem terecht.
quote:
Neequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Hadden ze gezegd wanneer ze dat zouden doen?
Oeh, dat zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:32 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nee![]()
Straks worden de boodschappen bezorgd, hopelijk geen undercover actie!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lachen. dit wordt appeltje (knagen) eitje. Leid jij haar af?
Dan al?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 06:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
@:Strani: dit is veels te vroeg voor een wekdienst. Als ambtenaar wil ik om half negen aan m'n bureau zitten, niet half zes.
Ik heb wel een ambulance gebeld, maar wist niet waar ik het naartoe moest sturen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:16 schreef Meke het volgende:
Ik ben erg teleurgesteld dat jullie me allemaal gewond in een hoekje hebben laten liggen na de actie van @:strani in plaats van een ambulance te bellen, terwijl dat duidelijk nodig was.
Niet sjiek om @Meke hier met “het” te omschrijven.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb wel een ambulance gebeld, maar wist niet waar ik het naartoe moest sturen.
Ik zag cyan al bellen. Dat leek me wel genoeg.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:16 schreef Meke het volgende:
Ik ben erg teleurgesteld dat jullie me allemaal gewond in een hoekje hebben laten liggen na de actie van @:strani in plaats van een ambulance te bellen, terwijl dat duidelijk nodig was.
Naar het hoekje waar ik lag natuurlijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb wel een ambulance gebeld, maar wist niet waar ik het naartoe moest sturen.
Ik had eerst hem staan, was dat beter geweest?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet sjiek om @:meke hier met “het” te omschrijven.
Snackbar 't Hoekje?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Naar het hoekje waar ik lag natuurlijk
Ja, dat schiet niet op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Snackbar 't Hoekje?
En zo ja, welke van de tientallen in Nederland? Amsterdam? Elburg? Surhuisterveen?
Sono seduto con un caffè al sole. Tra poco farò una passeggiata lungo la spiaggia con Sjorsjina. Ho ancora nostalgia della mia vecchia casa, ma spero che migliori presto. E tu?quote:
Het hoekje om natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Excuses, ik had de tijd weer eens verkeerd ingesteld blijkbaarquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 06:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
@:Strani: dit is veels te vroeg voor een wekdienst. Als ambtenaar wil ik om half negen aan m'n bureau zitten, niet half zes.
We dachten eigenlijk allemaal dat je gewoon aan het tijdrekken wasquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:16 schreef Meke het volgende:
GEWOON HIER IN DE SC WAT SNAP JE WEL KLOJOquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Snackbar 't Hoekje?
En zo ja, welke van de tientallen in Nederland? Amsterdam? Elburg? Surhuisterveen?
O jullie dachten dat die geknakte ledematen erbij hoordenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:28 schreef Strani het volgende:
[..]
We dachten eigenlijk allemaal dat je gewoon aan het tijdrekken was
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:25 schreef Meke het volgende:
[..]
GEWOON HIER IN DE SC WAT SNAP JE WEL KLOJO
quote:topicreport: onvriendelijkheid in de SC, escaleert de pan uit.
Jij verdient helemaal geen ambulance.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Meke, je klinkt zo echt als een hooligan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, we vonden je al zo'n overtuigende actrice.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:28 schreef Meke het volgende:
[..]
O jullie dachten dat die geknakte ledematen erbij hoorden
Ja maar achteraf kwam er dus gewoon totaal geen talent bij kijken maar wat het gewoon pure onkundequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, we vonden je al zo'n overtuigende actrice.
En dan vind ze het gek, dat we er geen aandacht aan schonken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meke, je klinkt zo echt als een hooligan?
Gemeenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij verdient helemaal geen ambulance.
Oh pardon mevrouwquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meke, je klinkt zo echt als een hooligan?
You're not yourself when you're hungry.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:48 schreef Meke het volgende:
Ik heb inmiddels wat pijnstillers en een snickers gehad en het gaat weer iets beter
Ik ben nog altijd zeer geliefd hier.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Gemeen![]()
En ik zie jullie likes wel @:arizona en @:strani
Ik heb ook zo'n zin in een pizza calzonequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Sono seduto con un caffè al sole. Tra poco farò una passeggiata lungo la spiaggia con Sjorsjina. Ho ancora nostalgia della mia vecchia casa, ma spero che migliori presto. E tu?
Inderdaad de beste mod die we tot voor kort nooit hebben gehadquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja oké. Maar je moet toegeven, ik heb wél mooie benen!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:58 schreef usagi414 het volgende:
Maar waar we het nog niet over hebben gehad is dat @:Strani echt beter moet weten. Hij is er oud en wijs genoeg voor.
En dan ook nog de echte beelden aanpassen.
[ afbeelding ]
Ben er vrij zeker van eigenlijk, dat ze nog verkocht worden hoor! Moet wel een mooie naam op de uitslag komen natuurlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Geen verrassing dus
Vroeger werden zulke criteriums nog wel eens verkocht, dus ik had het niet gek gevonden als bijvoorbeeld Arensman ineens Melier zou kloppen in de sprint.
Come dicono così bene gli italiani: Eh!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Sono seduto con un caffè al sole. Tra poco farò una passeggiata lungo la spiaggia con Sjorsjina. Ho ancora nostalgia della mia vecchia casa, ma spero che migliori presto. E tu?
quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan hebben we eindelijk wat meer tijd om het over pakketjes te hebben!
Minder, veel minder dan ik.quote:
Ben jij stiekem gewoon Betty White?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:48 schreef Meke het volgende:
Ik heb inmiddels wat pijnstillers en een snickers gehad en het gaat weer iets beter
Rawr.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd zeer geliefd hier.
Werkdag was prima.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:51 schreef ijs_beer het volgende:
Dus daarnet in de sportschool, en ik vroeg me af waarom het eigenlijk niet zo goed ging.
Toen bedacht ik me:
- 2 weken vakantie met veel fika (gebak)
- Bier drinken op de draai van de kaai gisteren
En toen snapte ik het op zich wel.![]()
Wie had er wél een succesvolle dag vandaag?
Maar je hebt wel een leuke tijd gehad met gebak en bierquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:51 schreef ijs_beer het volgende:
Dus daarnet in de sportschool, en ik vroeg me af waarom het eigenlijk niet zo goed ging.
Toen bedacht ik me:
- 2 weken vakantie met veel fika (gebak)
- Bier drinken op de draai van de kaai gisteren
En toen snapte ik het op zich wel.![]()
Ik moest hardop lachen om die post van Cyan, dus het zou hypocriet zijn om geen like te gevenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Gemeen![]()
En ik zie jullie likes wel @:arizona en @:strani
Ik kwam erachter dat ik voor de komende Hello Fresh alleen maar Asian Fusion had gekozen. Dus de rest van de week is t noodles en rijst wat de klok slaat. Dus vandaag maar avg gemaakt ter compensatie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:10 schreef H_T het volgende:
Ik had vandaag verse pizza van de Lidl als avondeten en het was heerlijk
Die hebben wij ook weleens, die zijn verrassend lekker voor supermarktpizza’s!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:10 schreef H_T het volgende:
Ik had vandaag verse pizza van de Lidl als avondeten en het was heerlijk
Wij hadden vandaag een soort van Asian Fusion: gyozasaladequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat ik voor de komende Hello Fresh alleen maar Asian Fusion had gekozen. Dus de rest van de week is t noodles en rijst wat de klok slaat. Dus vandaag maar avg gemaakt ter compensatie.
Niets staat je in de weg om er nog meer fusion van te maken en noodlestamppot te makenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat ik voor de komende Hello Fresh alleen maar Asian Fusion had gekozen. Dus de rest van de week is t noodles en rijst wat de klok slaat. Dus vandaag maar avg gemaakt ter compensatie.
En 5 euro (of zoiets) valt best mee voor zo'n dingquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die hebben wij ook weleens, die zijn verrassend lekker voor supermarktpizza’s!
Ik heb vandaag mogelijk voor het eerst kimchi gegeten. Was best goed te nassenquote:[..]
Wij hadden vandaag een soort van Asian Fusion: gyozasaladeNooit eerder gehad, maar erg lekker!
Ja, prima prijs inderdaad! Ik vind die met tonijn het lekkerst.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:34 schreef H_T het volgende:
[..]
En 5 euro (of zoiets) valt best mee voor zo'n ding
[..]
Ik heb vandaag mogelijk voor het eerst kimchi gegeten. Was best goed te nassen
Lief, dankjewel!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Inderdaad de beste mod die we tot voor kort nooit hebben gehad
Ik had voor het eerst gnocchi uit de airfryer! Was lekkerquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:37 schreef Arizona het volgende:
Maar het is hoe dan ook leuk om nieuwe gerechten te proberen
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:41 schreef NailQueen het volgende:
Het is weer een filmavond (die beginnen bij mij altijd laat). Deze keer een populaire die ik nog nooit gezien heb: A Star Is Born.
Ik deed net een USB-stick er meteen bij de eerste poging goed inquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:51 schreef ijs_beer het volgende:
Jij wel?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakje van vandaag is niet bezorgd.![]()
Ha en dan zeggen ze nog dat je normaal moeite hebt de ingang te vinden!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik deed net een USB-stick er meteen bij de eerste poging goed in
Ah neequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:59 schreef Arizona het volgende:
Fucking nachtmerrie hier gaande. We lagen net in bed, dikke herrie beneden. Heeft de ene kat een glazen pennenmok omgegooid en de ander liep door de scherven. Alles onder het bloed. Het spoot uit zijn poot. Ligt nu bij de dierenarts op de operatietafel. Ik weet niet of hij het haalt. Zoveel bloed.
Alsjeblieft, duim voor hem.
Nou laten we hopen dat het nog een goed einde krijgt...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:04 schreef Arizona het volgende:
Dus de winnaar van de award voor de slechtste dag ben ik![]()
Bedankt @:strani
Technisch is het nu weer een nieuwe dag.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou laten we hopen dat het nog een goed einde krijgt...
Nee dat begrijp ik heel goed... Hopelijk redelijk snel een geruststellend telefoontje.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Technisch is het nu weer een nieuwe dag.
Ik ga niet kunnen slapen nu.
Ah neeee! Wat vreselijk. Arm beestje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:59 schreef Arizona het volgende:
Fucking nachtmerrie hier gaande. We lagen net in bed, dikke herrie beneden. Heeft de ene kat een glazen pennenmok omgegooid en de ander liep door de scherven. Alles onder het bloed. Het spoot uit zijn poot. Ligt nu bij de dierenarts op de operatietafel. Ik weet niet of hij het haalt. Zoveel bloed.
Alsjeblieft, duim voor hem.
Natuurlijk! En ik ookquote:
Wat doe jij zo laat nog opquote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sterkte. Hopelijk haalt ie het.
Pffff dat is een opluchting!! En het bloedverlies valt uiteindelijk dan nog mee dus?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 01:06 schreef Arizona het volgende:
De operatie is geslaagd! Het was een diepe wond, bijna tot op het botmaar het is nu weer dicht.
Morgenochtend krijgt hij nieuwe controles en worden we weer gebeld. En hopelijk mogen we hem dan ook morgen weer ophalen.
Ik ga proberen te slapen nu. Maar zit nog vol adrenaline.
Dat klinkt voorlopig als goed nieuwsquote:Op woensdag 6 augustus 2025 01:06 schreef Arizona het volgende:
De operatie is geslaagd! Het was een diepe wond, bijna tot op het botmaar het is nu weer dicht.
Morgenochtend krijgt hij nieuwe controles en worden we weer gebeld. En hopelijk mogen we hem dan ook morgen weer ophalen.
Ik kwam niet in slaap.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat doe jij zo laat nog op![]()
Niet dat ik je berichtje niet waardeer hoor![]()
Wij wachten nog in spanning af.
Heftig Ariquote:Op woensdag 6 augustus 2025 01:06 schreef Arizona het volgende:
Owja dat zag ik laatst ook op youtube voorbijkomen! Lekker lijkt me inderdaad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die hebben wij ook weleens, die zijn verrassend lekker voor supermarktpizza’s!
[..]
Wij hadden vandaag een soort van Asian Fusion: gyozasaladeNooit eerder gehad, maar erg lekker!
Wat een geweldig nieuwsquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:41 schreef Arizona het volgende:
De dierenarts belde drie kwartier geleden, het gaat heel goed, hij was alert en wilde graag eten![]()
NM en dochter halen hem nu op
Ah super! Krijgt ie nu een nieuwe bijnaam? Scarfeet?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:41 schreef Arizona het volgende:
De dierenarts belde drie kwartier geleden, het gaat heel goed, hij was alert en wilde graag eten![]()
Wat fijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:41 schreef Arizona het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:07 schreef Arizona het volgende:
Hij is weer thuis, met een kap om zijn hoofd. Hij trekt wat met zijn poot en is nog geschrokken, maar verder gaat het prima. Hij heeft alweer lekker gegeten en gedronken, ondanks de kap.
Hij mag niet springen, maar hij sprong alweer op de tafel. Dit gaan we niet tegenhouden vrees ik.
De andere kat is doodsbang nu, hij vindt de kap doodeng
Zeg dat welquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:10 schreef BillDauterive het volgende:
Heel fijn dat je kat weer thuis is. Dat was even een spannend nachtje en ochtendje voor jullie.
De volgende keer zal ik voorzichtiger zijn en niet weer aan Strani vragen of hij je wil afleiden. De TT did not age well.
Wat een opluchting!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:07 schreef Arizona het volgende:
Hij is weer thuis, met een kap om zijn hoofd. Hij trekt wat met zijn poot en is nog geschrokken, maar verder gaat het prima. Hij heeft alweer lekker gegeten en gedronken, ondanks de kap.
Hij mag niet springen, maar hij sprong alweer op de tafel. Dit gaan we niet tegenhouden vrees ik.
De andere kat is doodsbang nu, hij vindt de kap doodeng
Ik ben dan wel niet NailQueen, maar dit is wel echt erg.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
@:NailQueen wat is erger wat Blanco heeft gedaan met de rozentuin of Trump?
Wordt een troonzaal balzaal op gebouwd toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zou hij Blanco hebben ingehuurd om dit te doen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, die komt op ander groen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Wordt een troonzaal balzaal op gebouwd toch?
Ow wat bedroevend...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, die komt op ander groen.
https://www.parool.nl/wer(...)onder-gras~bf44fe46/
Wel symbolisch voor zijn presidentschap.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me een goed moment voor theequote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:25 schreef NailQueen het volgende:
Douwe Bob heeft een kort geding aangespannen tegen Yesilgöz. Meer dan terecht
Spill the teaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed moment voor thee
Ik dacht ik kijk even in het NWS topic. Dat had ik niet moeten doenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:25 schreef NailQueen het volgende:
Douwe Bob heeft een kort geding aangespannen tegen Yesilgöz. Meer dan terecht
Je hebt wel een mooi woord toegevoegd aan de nederlandse taal.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:11 schreef Arizona het volgende:
De andere kat is nog meer van slag dan het slachtoffer. Hij blaast soms richting de Kapjeskat. Hij snapt er echt niks van.
De Kapjeskat is moe, eet en drinkt goed en ligt lekker bij ons op de bank.
De ander verstopt zich in de bijkeuken en durft nauwelijks dichterbij te komen
Zielig maar ook wel een klein beetje grappigquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:11 schreef Arizona het volgende:
De andere kat is nog meer van slag dan het slachtoffer. Hij blaast soms richting de Kapjeskat. Hij snapt er echt niks van.
De anderverstopt zich in de bijkeuken en durft nauwelijks dichterbij te komen
Vinden wij ookquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Zielig maar ook wel een klein beetje grappig![]()
![]()
Hoelang blijft het een kapjeskat?
Heb jij zo'n grote mond danquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat een heftige nachten hebben jullie zo halverwege de week!
In mijn tijd deed je dat gewoon in het weekend met twee flessen wijn achter je huig.
Sterkte aan de katquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:11 schreef Arizona het volgende:
De anderverstopt zich in de bijkeuken en durft nauwelijks dichterbij te komen
hehe. Mijn collega gaat volgende week naar Turkije voor de wedstrijd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:16 schreef egeltje1985 het volgende:
De bedoeling is dus dat Feyenoord vanavond heel hard wint, zodat de Feyenoorders die volgende week met me mee gaan naar oasis tijdens t concert niet half op hun telefoon de return aan t bijhouden zijn.
Oh dat is inderdaad wel lang, sneuquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vinden wij ook![]()
![]()
Tot volgende week vrijdagWel zielig hoor, zo lang. Hij kan zich nu niet wassen, je merkt dat hij dat heel irritant vindt. Verder redt hij zich er wel prima mee.
Kapjeskat laat zich in ieder geval gruwelijk goed verwennen, helemaal terecht ook natuurlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dat is inderdaad wel lang, sneu(voor beide katten
)
Die gaat straks nog op zoek naar stukjes glas om daarna weer zo verwend te worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kapjeskat laat zich in ieder geval gruwelijk goed verwennen, helemaal terecht ook natuurlijk![]()
Hij vindt dat brokjes nu het beste uit de hand gegeten kunnen worden(ookal kan hij met die kap ook goed uit zijn bakjes eten
)
Of een veil.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die gaat straks nog op zoek naar stukjes glas om daarna weer zo verwend te worden.
Ja, die raakte in paniek.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:23 schreef Momo het volgende:
Ik heb raam op een kier staan met de bovenkant open, vliegt er een duif naar binnen, dikke paniek alles. Heeft ie ook nog op meerder plekken lopen schijten.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:23 schreef Momo het volgende:
Ik heb raam op een kier staan met de bovenkant open, vliegt er een duif naar binnen, dikke paniek alles. Heeft ie ook nog op meerder plekken lopen schijten.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat een heftige nachten hebben jullie zo halverwege de week!
In mijn tijd deed je dat gewoon in het weekend met twee flessen wijn achter je huig.
Oh nice, dan is die meteen gemarineerd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Die duif had wel 2 flessen achter zijn huig
Ik wil het Oasis kaartje wel overkopen, dan kunnen zij zich concentreren op Feyenoordquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:16 schreef egeltje1985 het volgende:
De bedoeling is dus dat Feyenoord vanavond heel hard wint, zodat de Feyenoorders die volgende week met me mee gaan naar oasis tijdens t concert niet half op hun telefoon de return aan t bijhouden zijn.
Heb je die alweer naar buiten gekregen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:23 schreef Momo het volgende:
Ik zal t even voorstellen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik wil het Oasis kaartje wel overkopen, dan kunnen zij zich concentreren op Feyenoord
Ja, hij is weer buiten, al vraag ik mij niet af of ik niet de dierenambulance had moeten bellen, er was iets sowieso niet goed met hem. Maarja dan zit je zo uur met een vogel in paniek in je appartement.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je die alweer naar buiten gekregen?
Ja, hopelijk wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Beter slapen dan gisteren Luc!
Nee, dat helpt niet mee. Gelukkig gaat het de goede kant op.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hopelijk wel.
Hopelijk vannacht niet weer een kat die met spoed naar de arts moet.
Zo leek het gisteren ookquote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:04 schreef NailQueen het volgende:
De klok sloeg net 0.00 uur en alle katten en duiven zijn nog veilig
Het gaat steeds iets beter.quote:
Goed te horen. Kan je alweer zwemmen?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het gaat steeds iets beter.
Hoe gaat het met jou?
Nee, ik kan nog steeds niet zwemmen. Ik ben benieuwd wat de chirurg over 2 weken vindt dat de wond nog steeds niet dicht is.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goed te horen. Kan je alweer zwemmen?
Kon beterAfgelopen maandag een vergadering gehad die helemaal uit de hand gelopen is en daar zit ik een beetje mee. Het heeft zelfs invloed op mijn slaap en dat overkomt me niet vaak.
Dat kan toch niet, hoe lang is het inmiddels al wel niet geleden? :/quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, ik kan nog steeds niet zwemmen. Ik ben benieuwd wat de chirurg over 2 weken vindt dat de wond nog steeds niet dicht is.
4 weken. Blijkbaar wil het niet helen ofzo.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, hoe lang is het inmiddels al wel niet geleden? :/
Ow, dat valt dan nog wel mee. Ook niet fijn, maar volgens mij mag je tot 6 weken na de operatie niet zwemmen, omdat eerst alles dicht moet zijn. Merk je wel dat het heelt en de wond steeds kleiner wordt?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
4 weken. Blijkbaar wil het niet helen ofzo.
De drain wond was al heel klein en volgens de thuiszorg wel dicht, maar blijkbaar lekt er gewoon wondvocht uit.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dat valt dan nog wel mee. Ook niet fijn, maar volgens mij mag je tot 6 weken na de operatie niet zwemmen, omdat eerst alles dicht moet zijn. Merk je wel dat het heelt en de wond steeds kleiner wordt?
Wat balen zegquote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, ik kan nog steeds niet zwemmen. Ik ben benieuwd wat de chirurg over 2 weken vindt dat de wond nog steeds niet dicht is.
Kan je bij je collega's of vertrouwenspersoon terecht over die bewuste vergadering?
Ah crap is dat. Misschien toch maar een vervolggesprek plannen om t uit te praten?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goed te horen. Kan je alweer zwemmen?
Kon beterAfgelopen maandag een vergadering gehad die helemaal uit de hand gelopen is en daar zit ik een beetje mee. Het heeft zelfs invloed op mijn slaap en dat overkomt me niet vaak.
Vrijwilligerswerk, regenboogbeleid. De oude homo in ons gezelschap is nogal bazig, maar heeft dat zelf niet door. Er zitten twee jongeren bij die heel enthousiast zijn, maar daardoor soms iets te snel gaan en op een verkeerde manier teruggefloten worden. Maandag kwam dat tot een uitbarsting waarbij de oudere man zo tekeer ging en dingen zei als: "Mjin man vertelde dat als jullie zijn kinderen waren, dat hij jullie dan een klap zou geven" en werden ze snotneuzen genoemd. Toen ik er wat van zei, reageerde hij letterlijk met: "jij moet je bek houden, laat me uitpraten" en toen een van die jongeren daar weer wat van zei, moest zij ook haar "bek houden". Het is een man die, als hem iets niet zint, gewoon wegloopt en dat ben ik nu wel een beetje zat. De jongeren laten het hier niet bij en hebben een melding gemaakt bij de verantwoordelijke van de gemeente en de oudere man doet nu net of hij het slachtoffer is, omdat de jongeren niet al tijdens de vergadering aangaven wat ze dwars zat.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:43 schreef Arizona het volgende:
@:billdauterive, wat klote van die vergadering![]()
Werkgerelateerd?
Echt meh zulk gedoe.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk, regenboogbeleid. De oude homo in ons gezelschap is nogal bazig, maar heeft dat zelf niet door. Er zitten twee jongeren bij die heel enthousiast zijn, maar daardoor soms iets te snel gaan en op een verkeerde manier teruggefloten worden. Maandag kwam dat tot een uitbarsting waarbij de oudere man zo tekeer ging en dingen zei als: "Mjin man vertelde dat als jullie zijn kinderen waren, dat hij jullie dan een klap zou geven" en werden ze snotneuzen genoemd. Toen ik er wat van zei, reageerde hij letterlijk met: "jij moet je bek houden, laat me uitpraten" en toen een van die jongeren daar weer wat van zei, moest zij ook haar "bek houden". Het is een man die, als hem iets niet zint, gewoon wegloopt en dat ben ik nu wel een beetje zat. De jongeren laten het hier niet bij en hebben een melding gemaakt bij de verantwoordelijke van de gemeente en de oudere man doet nu net of hij het slachtoffer is, omdat de jongeren niet al tijdens de vergadering aangaven wat ze dwars zat.
Aan het eind van de maand hebben we weer een vergadering en dan zitten er een paar van de gemeente bij, zodat we het kunnen uitpraten. Gedoe.. We organiseren heel veel leuke dingen, daar zit best wat tijd in, dat is leuk. In dit gedoe wil ik het liefst zo weinig mogelijk tijd steken.
Ik heb geen reisplannenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:40 schreef NailQueen het volgende:
Kan ik vandaag veilig met de trein reizen, @:H_T?
Dat gaat nogal moeilijk he, als je je bek moet houdenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:12 schreef BillDauterive het volgende:
de oudere man doet nu net of hij het slachtoffer is, omdat de jongeren niet al tijdens de vergadering aangaven wat ze dwars zat.
Ja, precies. Ik denk dat daar het probleem zit. De persoon die de vergadering voorzitte vroeg een paar keer of alles okay was en of we nog dingen moesten bespreken en hij baalt dat de jongeren er toen niets van zeiden. Dat kan ik begrijpen, maar ik begrijp het nog beter dat die jongeren er niets van zeiden.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat gaat nogal moeilijk he, als je je bek moet houden
Die willen dan tot rust komen voordat ze echt nare dingen gaan zeggen tegen die oudere man.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik denk dat daar het probleem zit. De persoon die de vergadering voorzitte vroeg een paar keer of alles okay was en of we nog dingen moesten bespreken en hij baalt dat de jongeren er toen niets van zeiden. Dat kan ik begrijpen, maar ik begrijp het nog beter dat die jongeren er niets van zeiden.
Ook niet echt een veilige omgeving op dat moment om even lekker aan te geven waar je mee zit.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik denk dat daar het probleem zit. De persoon die de vergadering voorzitte vroeg een paar keer of alles okay was en of we nog dingen moesten bespreken en hij baalt dat de jongeren er toen niets van zeiden. Dat kan ik begrijpen, maar ik begrijp het nog beter dat die jongeren er niets van zeiden.
Die hebben zich echt heel netjes gehouden. Ik dacht dat een van de twee opnames maakte en confronteerde haar daar achteraf mee. Ze zei dat ze dat niet gedaan had en ik mocht zelfs haar telefoon controleren, waarop ik antwoordde met dat ik dat niet ging doen, omdat ik haar vertrouwde. Eigenlijk ging ik dat ook niet doen omdat ik niet weet waar ik op de telefoon moest zoeken (en ik vertrouw haar ook)quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die willen dan tot rust komen voordat ze echt nare dingen gaan zeggen tegen die oudere man.
Nee. Ik hoop dat de volgende vergadering duidelijk te maken. Zolang die man wil luisteren naar wat we te vertellen hebben en niet meteen in de verdediging schiet, dan komt het vast goed.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:51 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ook niet echt een veilige omgeving op dat moment om even lekker aan te geven waar je mee zit.
Met of zonder terugtraprem?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:17 schreef H_T het volgende:
Ik heb er helaas geen foto van, maar ik was net in een kringloopwinkel waar ze een zebra met ingebouwde tv hadden
Wat zuur dit. Wat @Meke ook al zegt, juist jonge vrijwilligers moet je wel een beetje koesteren. Hopelijk wordt de lucht de volgende keer geklaard. De oudere vrijwilliger moet ook respect tonen voor de jongeren en dat lijkt hier een beetje te missen, gezien zijn uitspraken.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk, regenboogbeleid. De oude homo in ons gezelschap is nogal bazig, maar heeft dat zelf niet door. Er zitten twee jongeren bij die heel enthousiast zijn, maar daardoor soms iets te snel gaan en op een verkeerde manier teruggefloten worden. Maandag kwam dat tot een uitbarsting waarbij de oudere man zo tekeer ging en dingen zei als: "Mjin man vertelde dat als jullie zijn kinderen waren, dat hij jullie dan een klap zou geven" en werden ze snotneuzen genoemd. Toen ik er wat van zei, reageerde hij letterlijk met: "jij moet je bek houden, laat me uitpraten" en toen een van die jongeren daar weer wat van zei, moest zij ook haar "bek houden". Het is een man die, als hem iets niet zint, gewoon wegloopt en dat ben ik nu wel een beetje zat. De jongeren laten het hier niet bij en hebben een melding gemaakt bij de verantwoordelijke van de gemeente en de oudere man doet nu net of hij het slachtoffer is, omdat de jongeren niet al tijdens de vergadering aangaven wat ze dwars zat.
Aan het eind van de maand hebben we weer een vergadering en dan zitten er een paar van de gemeente bij, zodat we het kunnen uitpraten. Gedoe.. We organiseren heel veel leuke dingen, daar zit best wat tijd in, dat is leuk. In dit gedoe wil ik het liefst zo weinig mogelijk tijd steken.
Ik heb nu zo'n beeld van me van Luctor die naar het cruiseschip rent dat net wegvaart en dat hij hulpeloos zwaaiend alleen op de kade achterblijftquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was net te laat bij de boot. Hij voer net weg op het moment dat ik aan kwam. Gelijk vijf kwartier wachten tot de volgende.
En je hebt hem niet gekocht???quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:17 schreef H_T het volgende:
Ik heb er helaas geen foto van, maar ik was net in een kringloopwinkel waar ze een zebra met ingebouwde tv hadden
Zonder denk ik. Ik zag ook geen bekerhouder namelijkquote:
45 euro! En ik was op de fietsquote:
Alternatieve theorie: er is een Microsoft-storingquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:13 schreef Arizona het volgende:
Volgens mij werkt er niemand vandaag. Niemand reageert op mijn chatjes, ik krijg geen mails. Eén belletje, dat was het. En die persoon moest eigenlijk mij niet hebben
Nee, dat is er niet. Of reis jij met Microsoft vandaag?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Alternatieve theorie: er is een Microsoft-storing
Ik was wel aan het surfen over de digitale snelweg met Edgequote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, dat is er niet. Of reis jij met Microsoft vandaag?
Zo voelde het wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nu zo'n beeld van me van Luctor die naar het cruiseschip rent dat net wegvaart en dat hij hulpeloos zwaaiend alleen op de kade achterblijft
[..]
Ik heb vrij vandaag.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:13 schreef Arizona het volgende:
Volgens mij werkt er niemand vandaag. Niemand reageert op mijn chatjes, ik krijg geen mails. Eén belletje, dat was het. En die persoon moest eigenlijk mij niet hebben
Wij zijn wel aan het werk. Maar we hebben jouw berichten ter kennis genomen en komen hier binnen 5 werkdagen bij je op terug.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:13 schreef Arizona het volgende:
We archiveren ze in het ronde archief, hi ha hoquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij zijn wel aan het werk. Maar we hebben jouw berichten ter kennis genomen en komen hier binnen 5 werkdagen bij je op terug.
Of het buitenarchief.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:18 schreef Meke het volgende:
[..]
We archiveren ze in het ronde archief, hi ha ho
Ik ben deze week vrij. Mij nie bellen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:13 schreef Arizona het volgende:
We bellen je niet, maar nemen je wel in elke mail mee in CC, zodat je mailbox straks lekker ontploft isquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben deze week vrij. Mij nie bellen.
Ach die komt toch automatisch in de spamboxquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
We bellen je niet, maar nemen je wel in elke mail mee in CC, zodat je mailbox straks lekker ontploft is
Ja, herkenbaar.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
We bellen je niet, maar nemen je wel in elke mail mee in CC, zodat je mailbox straks lekker ontploft is
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:09 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben vandaag bier jaar getrouwd, een zijden huwelijk blijkbaar.
quote:
Liep laatst in Alicante ook langs een demonstratie voor Palestina. Op zich een goed initiatief natuurlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:24 schreef NailQueen het volgende:
Er is een pro Palestina demonstratie hier op het station. De terugweg ging ook te perfect. Ik heb de laatste trein gelukkig nog kunnen halen
Dat was geen autocorrect van mij.quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:09 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben vandaag vier jaar getrouwd, een zijden huwelijk blijkbaar.
Oh er kan ook geen genoeg aandacht aan worden gegeven maar nu ben ik moe en wil ik naar huisquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Liep laatst in Alicante ook langs een demonstratie voor Palestina. Op zich een goed initiatief natuurlijk
Ahja, een plastic huwelijk. Romantisch.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Volgend jaar is het blik, hout of plastic
Eerlijk gezegd zijn de meeste namen voor een huwelijksjubileum niet echt romantisch.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:33 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ahja, een plastic huwelijk. Romantisch.
Nee inderdaad. Vanaf 25 gaat t de goede kant op met zilver.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zijn de meeste namen voor een huwelijksjubileum niet echt romantisch.
Waar strandde die van jou?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:33 schreef Strani het volgende:
Misschien leuk om het hele systeem van jubileums (jubilea?) te herzien:
1 jaar: 'Prima, kijk eerst het tweede jaar maar eens aan'-jubileum
2 jaar: Prima, kijk eerst het derde jaar maar eens aan'-jubileum
5 jaar: 'Duurt langer dan we hadden verwacht'-jubileum
10 jaar: 'We hebben een hekel aan hem maar ja zij zegt van 'm te houden'-jubileum
20 jaar: 'Eerste grote relatiecrisis overleefd'-jubileum
35 jaar: 'Beetje raar getal maar het is tijd voor een feestje'-jubileum
40 jaar: 'Ja zo leuk is zo'n jong grietje niet hè na een paar maanden'-jubileum
50 jaar: 'Nou ja nu zullen ze toch wel bij elkaar blijven'-jubileum
60 jaar: 'Altijd ruzie maar te gewend aan elkaar'-jubileum
Zeg maar tussen de 10 en 20quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar strandde die van jou?
Dus die eerste grote relatiecrisis niet overleefd.quote:
Ik vrees van nietquote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus die eerste grote relatiecrisis niet overleefd.
Interessant.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:13 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Het is eigenlijk melk maar dat zou een ietwat raar gifje worden![]()
Ik mis hierbij toch wel die 7 jaars crisisquote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:33 schreef Strani het volgende:
Misschien leuk om het hele systeem van jubileums (jubilea?) te herzien:
1 jaar: 'Prima, kijk eerst het tweede jaar maar eens aan'-jubileum
2 jaar: Prima, kijk eerst het derde jaar maar eens aan'-jubileum
5 jaar: 'Duurt langer dan we hadden verwacht'-jubileum
10 jaar: 'We hebben een hekel aan hem maar ja zij zegt van 'm te houden'-jubileum
20 jaar: 'Eerste grote relatiecrisis overleefd'-jubileum
35 jaar: 'Beetje raar getal maar het is tijd voor een feestje'-jubileum
40 jaar: 'Ja zo leuk is zo'n jong grietje niet hè na een paar maanden'-jubileum
50 jaar: 'Nou ja nu zullen ze toch wel bij elkaar blijven'-jubileum
60 jaar: 'Altijd ruzie maar te gewend aan elkaar'-jubileum
Die derde zit er lekker in hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:31 schreef BillDauterive het volgende:
AZ toch op 2-0. Lekker
edit: 3-0
Dat was een beauty van een goal!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die derde zit er lekker in hoor
Ja goed punt, dat is ook wel een dingetje.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik mis hierbij toch wel die 7 jaars crisis
Drie?? Dit vind ik wel héél erg NSFW.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die derde zit er lekker in hoor
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:09 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben vandaag bier vier jaar getrouwd, een zijden huwelijk blijkbaar.
Is dat echt een ding of een fabel? En is dat na 7 jaar verkering of alleen bij trouwen?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik mis hierbij toch wel die 7 jaars crisis
Ik neem aan een relatie in het algemeen. Mja er zijn volgens mij verschillende theoriën. Er wordt inmiddels ook gezegd dat het al eerder kan gebeuren, de zogenoemde 5 year itch.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Is dat echt een ding of een fabel? En is dat na 7 jaar verkering of alleen bij trouwen?
Ik ben blij dat je aan mij denk in dezen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:35 schreef NailQueen het volgende:
Jullie kunnen zelf de NSFW uitzetten. We moeten hier op het forum ook denken aan gevoelige users zoals Luctor.
Eens.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:24 schreef BillDauterive het volgende:
Utrecht wint met 1-3, goede week voor NL voetbal. Alleen jammer dat GAE zondag verloor.
Jaa klopt! Een reddingsbootje. Omgebouwd tot hotelkamertje.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Sliepen jullie in een bootje na jullie bruiloft? Volgens mij heb je daar toen iets over gepost
Ik wist na die 7 jaar (relatie, dat was zo'n 3 jaar in het huwelijk) dat bepaalde dingen echt echt echt nooit zouden veranderen, hoe hard ik het ook hoopte en hoe erg mijn ex het ook beloofde.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Is dat echt een ding of een fabel? En is dat na 7 jaar verkering of alleen bij trouwen?
Dat vond ik zo leuk! Daarom weet ik het denk ik nog hahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 06:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa klopt! Een reddingsbootje. Omgebouwd tot hotelkamertje.
Mn man lazerde toen snachts het trapje af het bootje in.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat vond ik zo leuk! Daarom weet ik het denk ik nog haha
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem aan een relatie in het algemeen. Mja er zijn volgens mij verschillende theoriën. Er wordt inmiddels ook gezegd dat het al eerder kan gebeuren, de zogenoemde 5 year itch.
In mijn geval was 5 jaar inderdaad ook een heel moeilijk punt. Maar het kan ook net zo goed niet gebeuren natuurlijk. Of als het wel gebeurt kan je er ook weer uitkomen.
Ja, dat laatste is misschien wel waar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik wist na die 7 jaar (relatie, dat was zo'n 3 jaar in het huwelijk) dat bepaalde dingen echt echt echt nooit zouden veranderen, hoe hard ik het ook hoopte en hoe erg mijn ex het ook beloofde.
Sportschool, gamen, kleuren, voetbal kijken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:23 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik voel me vandaag eindelijk weer helemaal uitgerust, na die rotnacht van dinsdag op woensdag![]()
Vanavond gaan we lekker bbq-en en morgen even wat klusjes doen in de studentenkamer van dochter. En dan ook maar uit eten daar![]()
Wat zijn jullie weekendplannen?
Kleuren?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sportschool, gamen, kleuren, voetbal kijken.
Dat is het wel zo'n beetje.
Hij heeft jou dus niet traditioneel over de drempel gedragen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:25 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mn man lazerde toen snachts het trapje af het bootje in.
Nee gelukkig niet zeg, lagen we beiden onderaan t trapje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij heeft jou dus niet traditioneel over de drempel gedragen?
Uhuh.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zeg, lagen we beiden onderaan t trapje.Het was ook niet dat we zo dronken waren trouwens, maar t was gewoon een wat onhandig trapje. Heus.
Ik ga morgen naar de F1 tentoonstelling in Amsterdam.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:23 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik voel me vandaag eindelijk weer helemaal uitgerust, na die rotnacht van dinsdag op woensdag![]()
Vanavond gaan we lekker bbq-en en morgen even wat klusjes doen in de studentenkamer van dochter. En dan ook maar uit eten daar![]()
Ik ben van plan om focaccia te makenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:23 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:26 schreef zorro28 het volgende:
Het is vandaag internationale kattendag
Heerlijk! Wel eens vaker gedaan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben van plan om focaccia te maken
Hier was het na trouwen en twee kinderenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:28 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat laatste is misschien wel waar.
En uiteindelijk zijn er op alle tijdstippen in relaties momenten dat het uit kan gaanDus zou je overal een theorie op kunnen plakken.
Ik kan me ook voorstellen dat die zeven jaar komt omdat je dan veel 'life events' samen mee hebt gemaakt. Meestal is dat ook een beetje zo'n rijtje (samenwonen/huis kopen, trouwen, kinderen) en als je die (al dan niet) hebt meegemaakt, en niets meer hebt om naar toe te leven dat je je dan ineens realiseert: kut, dit is mijn leven voor altijd
Ik heb het een paar keer eerder gemaakt maar ik ben nog aan het zoeken voor het beste receptquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heerlijk! Wel eens vaker gedaan?
Misschien dat ik daarom vannacht over mijn kat droomde die in april overleden isquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:26 schreef zorro28 het volgende:
Het is vandaag internationale kattendag
Als je deeg goed is, dan kan het haast niet meer fout gaan! Zelfgemaakte focaccia is heerlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer eerder gemaakt maar ik ben nog aan het zoeken voor het beste recept
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:45 schreef Arizona het volgende:
@:troel Naar omstandigheden prima! Hij is nog wel wat sneller moe, en die kap zit hem vreselijk in de weg. Maar hij eet goed, beweegt soepel en de wond ziet er goed uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |