You're not yourself when you're hungry.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:48 schreef Meke het volgende:
Ik heb inmiddels wat pijnstillers en een snickers gehad en het gaat weer iets beter
Ik ben nog altijd zeer geliefd hier.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Gemeen![]()
En ik zie jullie likes wel @:arizona en @:strani
Ik heb ook zo'n zin in een pizza calzonequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Sono seduto con un caffè al sole. Tra poco farò una passeggiata lungo la spiaggia con Sjorsjina. Ho ancora nostalgia della mia vecchia casa, ma spero che migliori presto. E tu?
Inderdaad de beste mod die we tot voor kort nooit hebben gehadquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:25 schreef Meke het volgende:
[..]
GEWOON HIER IN DE SC WAT SNAP JE WEL KLOJO
Ja oké. Maar je moet toegeven, ik heb wél mooie benen!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:58 schreef usagi414 het volgende:
Maar waar we het nog niet over hebben gehad is dat @:Strani echt beter moet weten. Hij is er oud en wijs genoeg voor.
En dan ook nog de echte beelden aanpassen.
[ afbeelding ]
Ben er vrij zeker van eigenlijk, dat ze nog verkocht worden hoor! Moet wel een mooie naam op de uitslag komen natuurlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Geen verrassing dus
Vroeger werden zulke criteriums nog wel eens verkocht, dus ik had het niet gek gevonden als bijvoorbeeld Arensman ineens Melier zou kloppen in de sprint.
Come dicono così bene gli italiani: Eh!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Sono seduto con un caffè al sole. Tra poco farò una passeggiata lungo la spiaggia con Sjorsjina. Ho ancora nostalgia della mia vecchia casa, ma spero che migliori presto. E tu?
quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan hebben we eindelijk wat meer tijd om het over pakketjes te hebben!
Minder, veel minder dan ik.quote:
Ben jij stiekem gewoon Betty White?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:48 schreef Meke het volgende:
Ik heb inmiddels wat pijnstillers en een snickers gehad en het gaat weer iets beter
Rawr.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd zeer geliefd hier.
Werkdag was prima.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:51 schreef ijs_beer het volgende:
Dus daarnet in de sportschool, en ik vroeg me af waarom het eigenlijk niet zo goed ging.
Toen bedacht ik me:
- 2 weken vakantie met veel fika (gebak)
- Bier drinken op de draai van de kaai gisteren
En toen snapte ik het op zich wel.![]()
Wie had er wél een succesvolle dag vandaag?
Maar je hebt wel een leuke tijd gehad met gebak en bierquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:51 schreef ijs_beer het volgende:
Dus daarnet in de sportschool, en ik vroeg me af waarom het eigenlijk niet zo goed ging.
Toen bedacht ik me:
- 2 weken vakantie met veel fika (gebak)
- Bier drinken op de draai van de kaai gisteren
En toen snapte ik het op zich wel.![]()
Ik moest hardop lachen om die post van Cyan, dus het zou hypocriet zijn om geen like te gevenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Gemeen![]()
En ik zie jullie likes wel @:arizona en @:strani
Ik kwam erachter dat ik voor de komende Hello Fresh alleen maar Asian Fusion had gekozen. Dus de rest van de week is t noodles en rijst wat de klok slaat. Dus vandaag maar avg gemaakt ter compensatie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:10 schreef H_T het volgende:
Ik had vandaag verse pizza van de Lidl als avondeten en het was heerlijk
Die hebben wij ook weleens, die zijn verrassend lekker voor supermarktpizza’s!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:10 schreef H_T het volgende:
Ik had vandaag verse pizza van de Lidl als avondeten en het was heerlijk
Wij hadden vandaag een soort van Asian Fusion: gyozasaladequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat ik voor de komende Hello Fresh alleen maar Asian Fusion had gekozen. Dus de rest van de week is t noodles en rijst wat de klok slaat. Dus vandaag maar avg gemaakt ter compensatie.
Niets staat je in de weg om er nog meer fusion van te maken en noodlestamppot te makenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat ik voor de komende Hello Fresh alleen maar Asian Fusion had gekozen. Dus de rest van de week is t noodles en rijst wat de klok slaat. Dus vandaag maar avg gemaakt ter compensatie.
En 5 euro (of zoiets) valt best mee voor zo'n dingquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die hebben wij ook weleens, die zijn verrassend lekker voor supermarktpizza’s!
Ik heb vandaag mogelijk voor het eerst kimchi gegeten. Was best goed te nassenquote:[..]
Wij hadden vandaag een soort van Asian Fusion: gyozasaladeNooit eerder gehad, maar erg lekker!
Ja, prima prijs inderdaad! Ik vind die met tonijn het lekkerst.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:34 schreef H_T het volgende:
[..]
En 5 euro (of zoiets) valt best mee voor zo'n ding
[..]
Ik heb vandaag mogelijk voor het eerst kimchi gegeten. Was best goed te nassen
Lief, dankjewel!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Inderdaad de beste mod die we tot voor kort nooit hebben gehad
Ik had voor het eerst gnocchi uit de airfryer! Was lekkerquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:37 schreef Arizona het volgende:
Maar het is hoe dan ook leuk om nieuwe gerechten te proberen
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:41 schreef NailQueen het volgende:
Het is weer een filmavond (die beginnen bij mij altijd laat). Deze keer een populaire die ik nog nooit gezien heb: A Star Is Born.
Ik deed net een USB-stick er meteen bij de eerste poging goed inquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:51 schreef ijs_beer het volgende:
Jij wel?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakje van vandaag is niet bezorgd.![]()
Ha en dan zeggen ze nog dat je normaal moeite hebt de ingang te vinden!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik deed net een USB-stick er meteen bij de eerste poging goed in
Ah neequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:59 schreef Arizona het volgende:
Fucking nachtmerrie hier gaande. We lagen net in bed, dikke herrie beneden. Heeft de ene kat een glazen pennenmok omgegooid en de ander liep door de scherven. Alles onder het bloed. Het spoot uit zijn poot. Ligt nu bij de dierenarts op de operatietafel. Ik weet niet of hij het haalt. Zoveel bloed.
Alsjeblieft, duim voor hem.
Nou laten we hopen dat het nog een goed einde krijgt...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:04 schreef Arizona het volgende:
Dus de winnaar van de award voor de slechtste dag ben ik![]()
Bedankt @:strani
Technisch is het nu weer een nieuwe dag.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou laten we hopen dat het nog een goed einde krijgt...
Nee dat begrijp ik heel goed... Hopelijk redelijk snel een geruststellend telefoontje.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Technisch is het nu weer een nieuwe dag.
Ik ga niet kunnen slapen nu.
Ah neeee! Wat vreselijk. Arm beestje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:59 schreef Arizona het volgende:
Fucking nachtmerrie hier gaande. We lagen net in bed, dikke herrie beneden. Heeft de ene kat een glazen pennenmok omgegooid en de ander liep door de scherven. Alles onder het bloed. Het spoot uit zijn poot. Ligt nu bij de dierenarts op de operatietafel. Ik weet niet of hij het haalt. Zoveel bloed.
Alsjeblieft, duim voor hem.
Natuurlijk! En ik ookquote:
Wat doe jij zo laat nog opquote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sterkte. Hopelijk haalt ie het.
Pffff dat is een opluchting!! En het bloedverlies valt uiteindelijk dan nog mee dus?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 01:06 schreef Arizona het volgende:
De operatie is geslaagd! Het was een diepe wond, bijna tot op het botmaar het is nu weer dicht.
Morgenochtend krijgt hij nieuwe controles en worden we weer gebeld. En hopelijk mogen we hem dan ook morgen weer ophalen.
Ik ga proberen te slapen nu. Maar zit nog vol adrenaline.
Dat klinkt voorlopig als goed nieuwsquote:Op woensdag 6 augustus 2025 01:06 schreef Arizona het volgende:
De operatie is geslaagd! Het was een diepe wond, bijna tot op het botmaar het is nu weer dicht.
Morgenochtend krijgt hij nieuwe controles en worden we weer gebeld. En hopelijk mogen we hem dan ook morgen weer ophalen.
Ik kwam niet in slaap.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat doe jij zo laat nog op![]()
Niet dat ik je berichtje niet waardeer hoor![]()
Wij wachten nog in spanning af.
Heftig Ariquote:Op woensdag 6 augustus 2025 01:06 schreef Arizona het volgende:
Owja dat zag ik laatst ook op youtube voorbijkomen! Lekker lijkt me inderdaad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die hebben wij ook weleens, die zijn verrassend lekker voor supermarktpizza’s!
[..]
Wij hadden vandaag een soort van Asian Fusion: gyozasaladeNooit eerder gehad, maar erg lekker!
Wat een geweldig nieuwsquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:41 schreef Arizona het volgende:
De dierenarts belde drie kwartier geleden, het gaat heel goed, hij was alert en wilde graag eten![]()
NM en dochter halen hem nu op
Ah super! Krijgt ie nu een nieuwe bijnaam? Scarfeet?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:41 schreef Arizona het volgende:
De dierenarts belde drie kwartier geleden, het gaat heel goed, hij was alert en wilde graag eten![]()
Wat fijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:41 schreef Arizona het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:07 schreef Arizona het volgende:
Hij is weer thuis, met een kap om zijn hoofd. Hij trekt wat met zijn poot en is nog geschrokken, maar verder gaat het prima. Hij heeft alweer lekker gegeten en gedronken, ondanks de kap.
Hij mag niet springen, maar hij sprong alweer op de tafel. Dit gaan we niet tegenhouden vrees ik.
De andere kat is doodsbang nu, hij vindt de kap doodeng
Zeg dat welquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:10 schreef BillDauterive het volgende:
Heel fijn dat je kat weer thuis is. Dat was even een spannend nachtje en ochtendje voor jullie.
De volgende keer zal ik voorzichtiger zijn en niet weer aan Strani vragen of hij je wil afleiden. De TT did not age well.
Wat een opluchting!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:07 schreef Arizona het volgende:
Hij is weer thuis, met een kap om zijn hoofd. Hij trekt wat met zijn poot en is nog geschrokken, maar verder gaat het prima. Hij heeft alweer lekker gegeten en gedronken, ondanks de kap.
Hij mag niet springen, maar hij sprong alweer op de tafel. Dit gaan we niet tegenhouden vrees ik.
De andere kat is doodsbang nu, hij vindt de kap doodeng
Ik ben dan wel niet NailQueen, maar dit is wel echt erg.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
@:NailQueen wat is erger wat Blanco heeft gedaan met de rozentuin of Trump?
Wordt een troonzaal balzaal op gebouwd toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zou hij Blanco hebben ingehuurd om dit te doen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, die komt op ander groen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Wordt een troonzaal balzaal op gebouwd toch?
Ow wat bedroevend...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, die komt op ander groen.
https://www.parool.nl/wer(...)onder-gras~bf44fe46/
Wel symbolisch voor zijn presidentschap.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |