Ik deed net een USB-stick er meteen bij de eerste poging goed inquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:51 schreef ijs_beer het volgende:
Wie had er wél een succesvolle dag vandaag?
Jij wel?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakje van vandaag is niet bezorgd.![]()
Ha en dan zeggen ze nog dat je normaal moeite hebt de ingang te vinden!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik deed net een USB-stick er meteen bij de eerste poging goed in
Ah neequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:59 schreef Arizona het volgende:
Fucking nachtmerrie hier gaande. We lagen net in bed, dikke herrie beneden. Heeft de ene kat een glazen pennenmok omgegooid en de ander liep door de scherven. Alles onder het bloed. Het spoot uit zijn poot. Ligt nu bij de dierenarts op de operatietafel. Ik weet niet of hij het haalt. Zoveel bloed.
Alsjeblieft, duim voor hem.
Nou laten we hopen dat het nog een goed einde krijgt...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:04 schreef Arizona het volgende:
Dus de winnaar van de award voor de slechtste dag ben ik![]()
Bedankt @:strani
Technisch is het nu weer een nieuwe dag.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou laten we hopen dat het nog een goed einde krijgt...
Nee dat begrijp ik heel goed... Hopelijk redelijk snel een geruststellend telefoontje.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Technisch is het nu weer een nieuwe dag.
Ik ga niet kunnen slapen nu.
Ah neeee! Wat vreselijk. Arm beestje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:59 schreef Arizona het volgende:
Fucking nachtmerrie hier gaande. We lagen net in bed, dikke herrie beneden. Heeft de ene kat een glazen pennenmok omgegooid en de ander liep door de scherven. Alles onder het bloed. Het spoot uit zijn poot. Ligt nu bij de dierenarts op de operatietafel. Ik weet niet of hij het haalt. Zoveel bloed.
Alsjeblieft, duim voor hem.
Natuurlijk! En ik ookquote:
Wat doe jij zo laat nog opquote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sterkte. Hopelijk haalt ie het.
Pffff dat is een opluchting!! En het bloedverlies valt uiteindelijk dan nog mee dus?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 01:06 schreef Arizona het volgende:
De operatie is geslaagd! Het was een diepe wond, bijna tot op het botmaar het is nu weer dicht.
Morgenochtend krijgt hij nieuwe controles en worden we weer gebeld. En hopelijk mogen we hem dan ook morgen weer ophalen.
Ik ga proberen te slapen nu. Maar zit nog vol adrenaline.
Dat klinkt voorlopig als goed nieuwsquote:Op woensdag 6 augustus 2025 01:06 schreef Arizona het volgende:
De operatie is geslaagd! Het was een diepe wond, bijna tot op het botmaar het is nu weer dicht.
Morgenochtend krijgt hij nieuwe controles en worden we weer gebeld. En hopelijk mogen we hem dan ook morgen weer ophalen.
Ik kwam niet in slaap.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat doe jij zo laat nog op![]()
Niet dat ik je berichtje niet waardeer hoor![]()
Wij wachten nog in spanning af.
Heftig Ariquote:Op woensdag 6 augustus 2025 01:06 schreef Arizona het volgende:
Owja dat zag ik laatst ook op youtube voorbijkomen! Lekker lijkt me inderdaad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die hebben wij ook weleens, die zijn verrassend lekker voor supermarktpizza’s!
[..]
Wij hadden vandaag een soort van Asian Fusion: gyozasaladeNooit eerder gehad, maar erg lekker!
Wat een geweldig nieuwsquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:41 schreef Arizona het volgende:
De dierenarts belde drie kwartier geleden, het gaat heel goed, hij was alert en wilde graag eten![]()
NM en dochter halen hem nu op
Ah super! Krijgt ie nu een nieuwe bijnaam? Scarfeet?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:41 schreef Arizona het volgende:
De dierenarts belde drie kwartier geleden, het gaat heel goed, hij was alert en wilde graag eten![]()
Wat fijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:41 schreef Arizona het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:07 schreef Arizona het volgende:
Hij is weer thuis, met een kap om zijn hoofd. Hij trekt wat met zijn poot en is nog geschrokken, maar verder gaat het prima. Hij heeft alweer lekker gegeten en gedronken, ondanks de kap.
Hij mag niet springen, maar hij sprong alweer op de tafel. Dit gaan we niet tegenhouden vrees ik.
De andere kat is doodsbang nu, hij vindt de kap doodeng
Zeg dat welquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:10 schreef BillDauterive het volgende:
Heel fijn dat je kat weer thuis is. Dat was even een spannend nachtje en ochtendje voor jullie.
De volgende keer zal ik voorzichtiger zijn en niet weer aan Strani vragen of hij je wil afleiden. De TT did not age well.
Wat een opluchting!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:07 schreef Arizona het volgende:
Hij is weer thuis, met een kap om zijn hoofd. Hij trekt wat met zijn poot en is nog geschrokken, maar verder gaat het prima. Hij heeft alweer lekker gegeten en gedronken, ondanks de kap.
Hij mag niet springen, maar hij sprong alweer op de tafel. Dit gaan we niet tegenhouden vrees ik.
De andere kat is doodsbang nu, hij vindt de kap doodeng
Ik ben dan wel niet NailQueen, maar dit is wel echt erg.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
@:NailQueen wat is erger wat Blanco heeft gedaan met de rozentuin of Trump?
Wordt een troonzaal balzaal op gebouwd toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zou hij Blanco hebben ingehuurd om dit te doen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, die komt op ander groen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Wordt een troonzaal balzaal op gebouwd toch?
Ow wat bedroevend...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, die komt op ander groen.
https://www.parool.nl/wer(...)onder-gras~bf44fe46/
Wel symbolisch voor zijn presidentschap.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me een goed moment voor theequote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:25 schreef NailQueen het volgende:
Douwe Bob heeft een kort geding aangespannen tegen Yesilgöz. Meer dan terecht
Spill the teaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed moment voor thee
Ik dacht ik kijk even in het NWS topic. Dat had ik niet moeten doenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:25 schreef NailQueen het volgende:
Douwe Bob heeft een kort geding aangespannen tegen Yesilgöz. Meer dan terecht
Je hebt wel een mooi woord toegevoegd aan de nederlandse taal.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:11 schreef Arizona het volgende:
De andere kat is nog meer van slag dan het slachtoffer. Hij blaast soms richting de Kapjeskat. Hij snapt er echt niks van.
De Kapjeskat is moe, eet en drinkt goed en ligt lekker bij ons op de bank.
De ander verstopt zich in de bijkeuken en durft nauwelijks dichterbij te komen
Zielig maar ook wel een klein beetje grappigquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:11 schreef Arizona het volgende:
De andere kat is nog meer van slag dan het slachtoffer. Hij blaast soms richting de Kapjeskat. Hij snapt er echt niks van.
De anderverstopt zich in de bijkeuken en durft nauwelijks dichterbij te komen
Vinden wij ookquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Zielig maar ook wel een klein beetje grappig![]()
![]()
Hoelang blijft het een kapjeskat?
Heb jij zo'n grote mond danquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat een heftige nachten hebben jullie zo halverwege de week!
In mijn tijd deed je dat gewoon in het weekend met twee flessen wijn achter je huig.
Sterkte aan de katquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:11 schreef Arizona het volgende:
De anderverstopt zich in de bijkeuken en durft nauwelijks dichterbij te komen
hehe. Mijn collega gaat volgende week naar Turkije voor de wedstrijd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:16 schreef egeltje1985 het volgende:
De bedoeling is dus dat Feyenoord vanavond heel hard wint, zodat de Feyenoorders die volgende week met me mee gaan naar oasis tijdens t concert niet half op hun telefoon de return aan t bijhouden zijn.
Oh dat is inderdaad wel lang, sneuquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vinden wij ook![]()
![]()
Tot volgende week vrijdagWel zielig hoor, zo lang. Hij kan zich nu niet wassen, je merkt dat hij dat heel irritant vindt. Verder redt hij zich er wel prima mee.
Kapjeskat laat zich in ieder geval gruwelijk goed verwennen, helemaal terecht ook natuurlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dat is inderdaad wel lang, sneu(voor beide katten
)
Die gaat straks nog op zoek naar stukjes glas om daarna weer zo verwend te worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kapjeskat laat zich in ieder geval gruwelijk goed verwennen, helemaal terecht ook natuurlijk![]()
Hij vindt dat brokjes nu het beste uit de hand gegeten kunnen worden(ookal kan hij met die kap ook goed uit zijn bakjes eten
)
Of een veil.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die gaat straks nog op zoek naar stukjes glas om daarna weer zo verwend te worden.
Ja, die raakte in paniek.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:23 schreef Momo het volgende:
Ik heb raam op een kier staan met de bovenkant open, vliegt er een duif naar binnen, dikke paniek alles. Heeft ie ook nog op meerder plekken lopen schijten.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:23 schreef Momo het volgende:
Ik heb raam op een kier staan met de bovenkant open, vliegt er een duif naar binnen, dikke paniek alles. Heeft ie ook nog op meerder plekken lopen schijten.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat een heftige nachten hebben jullie zo halverwege de week!
In mijn tijd deed je dat gewoon in het weekend met twee flessen wijn achter je huig.
Oh nice, dan is die meteen gemarineerd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Die duif had wel 2 flessen achter zijn huig
Ik wil het Oasis kaartje wel overkopen, dan kunnen zij zich concentreren op Feyenoordquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:16 schreef egeltje1985 het volgende:
De bedoeling is dus dat Feyenoord vanavond heel hard wint, zodat de Feyenoorders die volgende week met me mee gaan naar oasis tijdens t concert niet half op hun telefoon de return aan t bijhouden zijn.
Heb je die alweer naar buiten gekregen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:23 schreef Momo het volgende:
Ik zal t even voorstellen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik wil het Oasis kaartje wel overkopen, dan kunnen zij zich concentreren op Feyenoord
Ja, hij is weer buiten, al vraag ik mij niet af of ik niet de dierenambulance had moeten bellen, er was iets sowieso niet goed met hem. Maarja dan zit je zo uur met een vogel in paniek in je appartement.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je die alweer naar buiten gekregen?
Ja, hopelijk wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Beter slapen dan gisteren Luc!
Nee, dat helpt niet mee. Gelukkig gaat het de goede kant op.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hopelijk wel.
Hopelijk vannacht niet weer een kat die met spoed naar de arts moet.
Zo leek het gisteren ookquote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:04 schreef NailQueen het volgende:
De klok sloeg net 0.00 uur en alle katten en duiven zijn nog veilig
Het gaat steeds iets beter.quote:
Goed te horen. Kan je alweer zwemmen?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het gaat steeds iets beter.
Hoe gaat het met jou?
Nee, ik kan nog steeds niet zwemmen. Ik ben benieuwd wat de chirurg over 2 weken vindt dat de wond nog steeds niet dicht is.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goed te horen. Kan je alweer zwemmen?
Kon beterAfgelopen maandag een vergadering gehad die helemaal uit de hand gelopen is en daar zit ik een beetje mee. Het heeft zelfs invloed op mijn slaap en dat overkomt me niet vaak.
Dat kan toch niet, hoe lang is het inmiddels al wel niet geleden? :/quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, ik kan nog steeds niet zwemmen. Ik ben benieuwd wat de chirurg over 2 weken vindt dat de wond nog steeds niet dicht is.
4 weken. Blijkbaar wil het niet helen ofzo.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, hoe lang is het inmiddels al wel niet geleden? :/
Ow, dat valt dan nog wel mee. Ook niet fijn, maar volgens mij mag je tot 6 weken na de operatie niet zwemmen, omdat eerst alles dicht moet zijn. Merk je wel dat het heelt en de wond steeds kleiner wordt?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
4 weken. Blijkbaar wil het niet helen ofzo.
De drain wond was al heel klein en volgens de thuiszorg wel dicht, maar blijkbaar lekt er gewoon wondvocht uit.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dat valt dan nog wel mee. Ook niet fijn, maar volgens mij mag je tot 6 weken na de operatie niet zwemmen, omdat eerst alles dicht moet zijn. Merk je wel dat het heelt en de wond steeds kleiner wordt?
Wat balen zegquote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, ik kan nog steeds niet zwemmen. Ik ben benieuwd wat de chirurg over 2 weken vindt dat de wond nog steeds niet dicht is.
Kan je bij je collega's of vertrouwenspersoon terecht over die bewuste vergadering?
Ah crap is dat. Misschien toch maar een vervolggesprek plannen om t uit te praten?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goed te horen. Kan je alweer zwemmen?
Kon beterAfgelopen maandag een vergadering gehad die helemaal uit de hand gelopen is en daar zit ik een beetje mee. Het heeft zelfs invloed op mijn slaap en dat overkomt me niet vaak.
Vrijwilligerswerk, regenboogbeleid. De oude homo in ons gezelschap is nogal bazig, maar heeft dat zelf niet door. Er zitten twee jongeren bij die heel enthousiast zijn, maar daardoor soms iets te snel gaan en op een verkeerde manier teruggefloten worden. Maandag kwam dat tot een uitbarsting waarbij de oudere man zo tekeer ging en dingen zei als: "Mjin man vertelde dat als jullie zijn kinderen waren, dat hij jullie dan een klap zou geven" en werden ze snotneuzen genoemd. Toen ik er wat van zei, reageerde hij letterlijk met: "jij moet je bek houden, laat me uitpraten" en toen een van die jongeren daar weer wat van zei, moest zij ook haar "bek houden". Het is een man die, als hem iets niet zint, gewoon wegloopt en dat ben ik nu wel een beetje zat. De jongeren laten het hier niet bij en hebben een melding gemaakt bij de verantwoordelijke van de gemeente en de oudere man doet nu net of hij het slachtoffer is, omdat de jongeren niet al tijdens de vergadering aangaven wat ze dwars zat.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:43 schreef Arizona het volgende:
@:billdauterive, wat klote van die vergadering![]()
Werkgerelateerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |