Ik deed net een USB-stick er meteen bij de eerste poging goed inquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:51 schreef ijs_beer het volgende:
Wie had er wél een succesvolle dag vandaag?
Jij wel?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakje van vandaag is niet bezorgd.![]()
Ha en dan zeggen ze nog dat je normaal moeite hebt de ingang te vinden!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik deed net een USB-stick er meteen bij de eerste poging goed in
Ah neequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:59 schreef Arizona het volgende:
Fucking nachtmerrie hier gaande. We lagen net in bed, dikke herrie beneden. Heeft de ene kat een glazen pennenmok omgegooid en de ander liep door de scherven. Alles onder het bloed. Het spoot uit zijn poot. Ligt nu bij de dierenarts op de operatietafel. Ik weet niet of hij het haalt. Zoveel bloed.
Alsjeblieft, duim voor hem.
Nou laten we hopen dat het nog een goed einde krijgt...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:04 schreef Arizona het volgende:
Dus de winnaar van de award voor de slechtste dag ben ik![]()
Bedankt @:strani
Technisch is het nu weer een nieuwe dag.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou laten we hopen dat het nog een goed einde krijgt...
Nee dat begrijp ik heel goed... Hopelijk redelijk snel een geruststellend telefoontje.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Technisch is het nu weer een nieuwe dag.
Ik ga niet kunnen slapen nu.
Ah neeee! Wat vreselijk. Arm beestje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:59 schreef Arizona het volgende:
Fucking nachtmerrie hier gaande. We lagen net in bed, dikke herrie beneden. Heeft de ene kat een glazen pennenmok omgegooid en de ander liep door de scherven. Alles onder het bloed. Het spoot uit zijn poot. Ligt nu bij de dierenarts op de operatietafel. Ik weet niet of hij het haalt. Zoveel bloed.
Alsjeblieft, duim voor hem.
Natuurlijk! En ik ookquote:
Wat doe jij zo laat nog opquote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sterkte. Hopelijk haalt ie het.
Pffff dat is een opluchting!! En het bloedverlies valt uiteindelijk dan nog mee dus?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 01:06 schreef Arizona het volgende:
De operatie is geslaagd! Het was een diepe wond, bijna tot op het botmaar het is nu weer dicht.
Morgenochtend krijgt hij nieuwe controles en worden we weer gebeld. En hopelijk mogen we hem dan ook morgen weer ophalen.
Ik ga proberen te slapen nu. Maar zit nog vol adrenaline.
Dat klinkt voorlopig als goed nieuwsquote:Op woensdag 6 augustus 2025 01:06 schreef Arizona het volgende:
De operatie is geslaagd! Het was een diepe wond, bijna tot op het botmaar het is nu weer dicht.
Morgenochtend krijgt hij nieuwe controles en worden we weer gebeld. En hopelijk mogen we hem dan ook morgen weer ophalen.
Ik ga proberen te slapen nu. Maar zit nog vol adrenaline.
Ik kwam niet in slaap.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat doe jij zo laat nog op![]()
Niet dat ik je berichtje niet waardeer hoor![]()
Wij wachten nog in spanning af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |