Heftig Ariquote:Op woensdag 6 augustus 2025 01:06 schreef Arizona het volgende:
De operatie is geslaagd! Het was een diepe wond, bijna tot op het botmaar het is nu weer dicht.
Morgenochtend krijgt hij nieuwe controles en worden we weer gebeld. En hopelijk mogen we hem dan ook morgen weer ophalen.
Ik ga proberen te slapen nu. Maar zit nog vol adrenaline.
Owja dat zag ik laatst ook op youtube voorbijkomen! Lekker lijkt me inderdaad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die hebben wij ook weleens, die zijn verrassend lekker voor supermarktpizza’s!
[..]
Wij hadden vandaag een soort van Asian Fusion: gyozasaladeNooit eerder gehad, maar erg lekker!
Wat een geweldig nieuwsquote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:41 schreef Arizona het volgende:
De dierenarts belde drie kwartier geleden, het gaat heel goed, hij was alert en wilde graag eten![]()
NM en dochter halen hem nu op
Ah super! Krijgt ie nu een nieuwe bijnaam? Scarfeet?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:41 schreef Arizona het volgende:
De dierenarts belde drie kwartier geleden, het gaat heel goed, hij was alert en wilde graag eten![]()
Wat fijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:41 schreef Arizona het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:07 schreef Arizona het volgende:
Hij is weer thuis, met een kap om zijn hoofd. Hij trekt wat met zijn poot en is nog geschrokken, maar verder gaat het prima. Hij heeft alweer lekker gegeten en gedronken, ondanks de kap.
Hij mag niet springen, maar hij sprong alweer op de tafel. Dit gaan we niet tegenhouden vrees ik.
De andere kat is doodsbang nu, hij vindt de kap doodeng
Zeg dat welquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:10 schreef BillDauterive het volgende:
Heel fijn dat je kat weer thuis is. Dat was even een spannend nachtje en ochtendje voor jullie.
De volgende keer zal ik voorzichtiger zijn en niet weer aan Strani vragen of hij je wil afleiden. De TT did not age well.
Wat een opluchting!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:07 schreef Arizona het volgende:
Hij is weer thuis, met een kap om zijn hoofd. Hij trekt wat met zijn poot en is nog geschrokken, maar verder gaat het prima. Hij heeft alweer lekker gegeten en gedronken, ondanks de kap.
Hij mag niet springen, maar hij sprong alweer op de tafel. Dit gaan we niet tegenhouden vrees ik.
De andere kat is doodsbang nu, hij vindt de kap doodeng
Ik ben dan wel niet NailQueen, maar dit is wel echt erg.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
@:NailQueen wat is erger wat Blanco heeft gedaan met de rozentuin of Trump?
Wordt een troonzaal balzaal op gebouwd toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zou hij Blanco hebben ingehuurd om dit te doen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, die komt op ander groen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Wordt een troonzaal balzaal op gebouwd toch?
Ow wat bedroevend...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, die komt op ander groen.
https://www.parool.nl/wer(...)onder-gras~bf44fe46/
Wel symbolisch voor zijn presidentschap.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |