Heb je die alweer naar buiten gekregen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:23 schreef Momo het volgende:
Ik heb raam op een kier staan met de bovenkant open, vliegt er een duif naar binnen, dikke paniek alles. Heeft ie ook nog op meerder plekken lopen schijten.
Ik zal t even voorstellen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik wil het Oasis kaartje wel overkopen, dan kunnen zij zich concentreren op Feyenoord
Ja, hij is weer buiten, al vraag ik mij niet af of ik niet de dierenambulance had moeten bellen, er was iets sowieso niet goed met hem. Maarja dan zit je zo uur met een vogel in paniek in je appartement.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je die alweer naar buiten gekregen?
Ja, hopelijk wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Beter slapen dan gisteren Luc!
Nee, dat helpt niet mee. Gelukkig gaat het de goede kant op.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hopelijk wel.
Hopelijk vannacht niet weer een kat die met spoed naar de arts moet.
Zo leek het gisteren ookquote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:04 schreef NailQueen het volgende:
De klok sloeg net 0.00 uur en alle katten en duiven zijn nog veilig
Het gaat steeds iets beter.quote:
Goed te horen. Kan je alweer zwemmen?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het gaat steeds iets beter.
Hoe gaat het met jou?
Nee, ik kan nog steeds niet zwemmen. Ik ben benieuwd wat de chirurg over 2 weken vindt dat de wond nog steeds niet dicht is.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goed te horen. Kan je alweer zwemmen?
Kon beterAfgelopen maandag een vergadering gehad die helemaal uit de hand gelopen is en daar zit ik een beetje mee. Het heeft zelfs invloed op mijn slaap en dat overkomt me niet vaak.
Dat kan toch niet, hoe lang is het inmiddels al wel niet geleden? :/quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, ik kan nog steeds niet zwemmen. Ik ben benieuwd wat de chirurg over 2 weken vindt dat de wond nog steeds niet dicht is.
4 weken. Blijkbaar wil het niet helen ofzo.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, hoe lang is het inmiddels al wel niet geleden? :/
Ow, dat valt dan nog wel mee. Ook niet fijn, maar volgens mij mag je tot 6 weken na de operatie niet zwemmen, omdat eerst alles dicht moet zijn. Merk je wel dat het heelt en de wond steeds kleiner wordt?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
4 weken. Blijkbaar wil het niet helen ofzo.
De drain wond was al heel klein en volgens de thuiszorg wel dicht, maar blijkbaar lekt er gewoon wondvocht uit.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dat valt dan nog wel mee. Ook niet fijn, maar volgens mij mag je tot 6 weken na de operatie niet zwemmen, omdat eerst alles dicht moet zijn. Merk je wel dat het heelt en de wond steeds kleiner wordt?
Wat balen zegquote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, ik kan nog steeds niet zwemmen. Ik ben benieuwd wat de chirurg over 2 weken vindt dat de wond nog steeds niet dicht is.
Kan je bij je collega's of vertrouwenspersoon terecht over die bewuste vergadering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |