Dat lijkt me een goed moment voor theequote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:25 schreef NailQueen het volgende:
Douwe Bob heeft een kort geding aangespannen tegen Yesilgöz. Meer dan terecht
Spill the teaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed moment voor thee
Ik dacht ik kijk even in het NWS topic. Dat had ik niet moeten doenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:25 schreef NailQueen het volgende:
Douwe Bob heeft een kort geding aangespannen tegen Yesilgöz. Meer dan terecht
Je hebt wel een mooi woord toegevoegd aan de nederlandse taal.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:11 schreef Arizona het volgende:
De andere kat is nog meer van slag dan het slachtoffer. Hij blaast soms richting de Kapjeskat. Hij snapt er echt niks van.
De Kapjeskat is moe, eet en drinkt goed en ligt lekker bij ons op de bank.
De ander verstopt zich in de bijkeuken en durft nauwelijks dichterbij te komen
Zielig maar ook wel een klein beetje grappigquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:11 schreef Arizona het volgende:
De andere kat is nog meer van slag dan het slachtoffer. Hij blaast soms richting de Kapjeskat. Hij snapt er echt niks van.
De anderverstopt zich in de bijkeuken en durft nauwelijks dichterbij te komen
Vinden wij ookquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Zielig maar ook wel een klein beetje grappig![]()
![]()
Hoelang blijft het een kapjeskat?
Heb jij zo'n grote mond danquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat een heftige nachten hebben jullie zo halverwege de week!
In mijn tijd deed je dat gewoon in het weekend met twee flessen wijn achter je huig.
Sterkte aan de katquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:11 schreef Arizona het volgende:
De anderverstopt zich in de bijkeuken en durft nauwelijks dichterbij te komen
hehe. Mijn collega gaat volgende week naar Turkije voor de wedstrijd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:16 schreef egeltje1985 het volgende:
De bedoeling is dus dat Feyenoord vanavond heel hard wint, zodat de Feyenoorders die volgende week met me mee gaan naar oasis tijdens t concert niet half op hun telefoon de return aan t bijhouden zijn.
Oh dat is inderdaad wel lang, sneuquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vinden wij ook![]()
![]()
Tot volgende week vrijdagWel zielig hoor, zo lang. Hij kan zich nu niet wassen, je merkt dat hij dat heel irritant vindt. Verder redt hij zich er wel prima mee.
Kapjeskat laat zich in ieder geval gruwelijk goed verwennen, helemaal terecht ook natuurlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dat is inderdaad wel lang, sneu(voor beide katten
)
Die gaat straks nog op zoek naar stukjes glas om daarna weer zo verwend te worden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kapjeskat laat zich in ieder geval gruwelijk goed verwennen, helemaal terecht ook natuurlijk![]()
Hij vindt dat brokjes nu het beste uit de hand gegeten kunnen worden(ookal kan hij met die kap ook goed uit zijn bakjes eten
)
Of een veil.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die gaat straks nog op zoek naar stukjes glas om daarna weer zo verwend te worden.
Ja, die raakte in paniek.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:23 schreef Momo het volgende:
Ik heb raam op een kier staan met de bovenkant open, vliegt er een duif naar binnen, dikke paniek alles. Heeft ie ook nog op meerder plekken lopen schijten.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:23 schreef Momo het volgende:
Ik heb raam op een kier staan met de bovenkant open, vliegt er een duif naar binnen, dikke paniek alles. Heeft ie ook nog op meerder plekken lopen schijten.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat een heftige nachten hebben jullie zo halverwege de week!
In mijn tijd deed je dat gewoon in het weekend met twee flessen wijn achter je huig.
Oh nice, dan is die meteen gemarineerd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Die duif had wel 2 flessen achter zijn huig
Ik wil het Oasis kaartje wel overkopen, dan kunnen zij zich concentreren op Feyenoordquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:16 schreef egeltje1985 het volgende:
De bedoeling is dus dat Feyenoord vanavond heel hard wint, zodat de Feyenoorders die volgende week met me mee gaan naar oasis tijdens t concert niet half op hun telefoon de return aan t bijhouden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |