Ik vrees van nietquote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus die eerste grote relatiecrisis niet overleefd.
Interessant.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:13 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Het is eigenlijk melk maar dat zou een ietwat raar gifje worden![]()
Ik mis hierbij toch wel die 7 jaars crisisquote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:33 schreef Strani het volgende:
Misschien leuk om het hele systeem van jubileums (jubilea?) te herzien:
1 jaar: 'Prima, kijk eerst het tweede jaar maar eens aan'-jubileum
2 jaar: Prima, kijk eerst het derde jaar maar eens aan'-jubileum
5 jaar: 'Duurt langer dan we hadden verwacht'-jubileum
10 jaar: 'We hebben een hekel aan hem maar ja zij zegt van 'm te houden'-jubileum
20 jaar: 'Eerste grote relatiecrisis overleefd'-jubileum
35 jaar: 'Beetje raar getal maar het is tijd voor een feestje'-jubileum
40 jaar: 'Ja zo leuk is zo'n jong grietje niet hè na een paar maanden'-jubileum
50 jaar: 'Nou ja nu zullen ze toch wel bij elkaar blijven'-jubileum
60 jaar: 'Altijd ruzie maar te gewend aan elkaar'-jubileum
Die derde zit er lekker in hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:31 schreef BillDauterive het volgende:
AZ toch op 2-0. Lekker
edit: 3-0
Dat was een beauty van een goal!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die derde zit er lekker in hoor
Ja goed punt, dat is ook wel een dingetje.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik mis hierbij toch wel die 7 jaars crisis
Drie?? Dit vind ik wel héél erg NSFW.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die derde zit er lekker in hoor
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:09 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben vandaag bier vier jaar getrouwd, een zijden huwelijk blijkbaar.
Is dat echt een ding of een fabel? En is dat na 7 jaar verkering of alleen bij trouwen?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik mis hierbij toch wel die 7 jaars crisis
Ik neem aan een relatie in het algemeen. Mja er zijn volgens mij verschillende theoriën. Er wordt inmiddels ook gezegd dat het al eerder kan gebeuren, de zogenoemde 5 year itch.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Is dat echt een ding of een fabel? En is dat na 7 jaar verkering of alleen bij trouwen?
Ik ben blij dat je aan mij denk in dezen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:35 schreef NailQueen het volgende:
Jullie kunnen zelf de NSFW uitzetten. We moeten hier op het forum ook denken aan gevoelige users zoals Luctor.
Eens.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:24 schreef BillDauterive het volgende:
Utrecht wint met 1-3, goede week voor NL voetbal. Alleen jammer dat GAE zondag verloor.
Jaa klopt! Een reddingsbootje. Omgebouwd tot hotelkamertje.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Sliepen jullie in een bootje na jullie bruiloft? Volgens mij heb je daar toen iets over gepost
Ik wist na die 7 jaar (relatie, dat was zo'n 3 jaar in het huwelijk) dat bepaalde dingen echt echt echt nooit zouden veranderen, hoe hard ik het ook hoopte en hoe erg mijn ex het ook beloofde.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Is dat echt een ding of een fabel? En is dat na 7 jaar verkering of alleen bij trouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |