Ok we kijken. Ga je gang!quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik sta alleen maar in de hoek omdat ik van plan ben er heel raar uit te komen.
Je gaat die prachtige nieuwe single van Jan Smit zingen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik sta alleen maar in de hoek omdat ik van plan ben er heel raar uit te komen.
@BillDauterive zie je dit? Dít is pas gemeen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je gaat die prachtige nieuwe single van Jan Smit zingen?
Ik hoorde dat het daar nogal warm is, vandaar.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wist niet dat daar twijfel over bestond
Valt mee hoor, vandaag slechts 29 graden. Einde van de week wordt het wel weer iets warmer. De échte hitte zit elders in het land.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het daar nogal warm is, vandaar.
Ah ok.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Valt mee hoor, vandaag slechts 29 graden. Einde van de week wordt het wel weer iets warmer. De échte hitte zit elders in het land.
Het is een slagveld vrees ikquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:00 schreef Arizona het volgende:
Zo, dat was even onverwacht, zo’n tuimelende Strani![]()
Ik kwam gelukkig goed weg, maar goed dat ik al veilig in mijn bedje lag!
Wel medelijden met al die SC-ers die nog niet in hun bed lagen
Ja het was een hoekschopquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gelukkig zag ik die struikelpartij al aankomen, dus ik ben zó snel naar de keuken gevlucht dat mensen dachten dat er ergens een doelpunt gescoord ging worden.
Wacht doe het nog een keer. Ik keek de verkeerde kant op!quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:49 schreef Strani het volgende:
* Strani verlaat de hoek met een volledig mislukte handstand en blesseert meerdere SC-ers maar komt er zelf ongeschonden vanaf.
Heb je toevallig KSC'ers geraakt?quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:25 schreef Strani het volgende:
Apart toch dat er toch echt meerdere gewonden zijn maar iedereen hier claimt daar niet toe te behoren
Er zijn er wel een aantal die niet meer reageren.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:25 schreef Strani het volgende:
Apart toch dat er toch echt meerdere gewonden zijn maar iedereen hier claimt daar niet toe te behoren
Ja ik denk dat het de komende tijd wat stiller zal zijn hierquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er zijn er wel een aantal die niet meer reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |