SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
[ Bericht 0% gewijzigd door NailQueen op 04-08-2025 23:00:58 ]
1 460 Straniquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is er al een overzicht van juli langs geweest? #dtv
Ik was helaas kansloos in de sprint naar de finishquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
1 460 Strani
2 453 Redefine
3 409 Luctor.et.Emergo
4 260 NailQueen
5 245 GeorgeM
6 219 Arizona
7 137 Fred_B
7 137 H_T
7 137 BillDauterive
10 90 Troel
11 67 Roger_Epiales
12 55 zorro28
13 52 AgnesGru
14 34 usagi414
14 34 ESF1Gamer
14 34 Meke
17 30 Momo
17 30 sportfreak
19 22 egeltje1985
20 21 Yesse
Ja, dat is wel bijzonder inderdaad. Best knap van ze.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:47 schreef Strani het volgende:
Drie personen gedeeld 7e is ook wel bijzonder. Maar slechts negen personen boven de 100 is natuurlijk beschamend.
Ik denk dat dat tegenwoordig vrij zinloos is. Er moeten gewoon meer echte gesprekken aangeknoopt worden.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:48 schreef NailQueen het volgende:
4de plek. Dat valt tegen. Misschien moet ik de nachtploeg maar weer een nieuw leven in blazen.
Je zat in het tweede groepje, maar die kon je wel op de laatste beklimming lossen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:48 schreef NailQueen het volgende:
4de plek. Dat valt tegen. Misschien moet ik de nachtploeg maar weer een nieuw leven in blazen.
Dat willen we allemaal.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:57 schreef NailQueen het volgende:
Ik zou ook graag vaker willen vieren dat het een Ed Sheeranvrije dag is. Maar ja..
quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga poging doen om te gaan slapen.![]()
Truste
Verdacht, maar oké.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:57 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, ik ga toch maar gewoon even slapen.
Zelfde leeftijd, dus wij hebben onze slaap nodig.quote:
SPOILER: Voor de ongerustenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Lijkt me een goed idee. En dat hoeft dan echt niet altijd over grote dingen te gaanquote:Op maandag 4 augustus 2025 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat dat tegenwoordig vrij zinloos is. Er moeten gewoon meer echte gesprekken aangeknoopt worden.
oh jee.quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:17 schreef H_T het volgende:
Ik word net wakker met enorme koppijn en in een plas bloedGeen idee wat er gebeurd is
Eens wel. Laten we het eens over jouw *** hebben.quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee. En dat hoeft dan echt niet altijd over grote dingen te gaan
...maar ik heb geen Kia! Laat staan een Kia Picanto!quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Eens wel. Laten we het eens over jouw *** hebben.
Wel een kort pittig kapsel?quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:30 schreef H_T het volgende:
[..]
...maar ik heb geen Kia! Laat staan een Kia Picanto!
En wie heeft er gewonnen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:32 schreef ijs_beer het volgende:
Vanmiddag/vanavond naar de draai van de kaai geweest. Altijd gezellig met m'n maten. Line-up van wielrenners was niet zo heel briljant (bij de mannen iig), grootste namen waren denk ik Melier en Arensman, maar dat was het dan ook wel wel. Desalniettemin leuk om zo'n criterium te volgen. (en bier te drinken, heel veel bier te drinken.![]()
![]()
Dus, nouja, dat.
Tim Melier, voor van Poppel!quote:
Geen verrassing dusquote:
Dan hebben we eindelijk wat meer tijd om het over pakketjes te hebben!quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Stel je voor dat wij niet meer gemeen tegen elkaar zouden kunnen zijn, wat doen we hier dan nog
Oei. Moet ik nu naar de hoek?quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:53 schreef Strani het volgende:
Ik heb camerabeelden bekeken van het incident en @:billdauterive heeft me doelbewust uit balans gebracht!!
Hoeveel bier hadden die op?quote:
Sterker nog, naar twee hoeken!quote:Op maandag 4 augustus 2025 23:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei. Moet ik nu naar de hoek?
Ja precies. Gewoon een random vraag stellen of iets vertellen is altijd primaquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee. En dat hoeft dan echt niet altijd over grote dingen te gaan
Nou ja @Redefine is nou toch al geblesseerd dus nog wat meer is dan ook niet echt héél erg, zeg maar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En dan is het daarna mijn beurt om andere mensen te blesserenOp wie wil je dat ik ga mikken?
Nee, dat is zielig. Net als H_T en Egeltje1985. Daar blijven we nu even van af.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja @:redefine is nou toch al geblesseerd dus nog wat meer is dan ook niet echt héél erg, zeg maar.
Slim dat je haar niet tagt ook! Ja, doen we!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, dat is zielig. Net als H_T en Egeltje1985. Daar blijven we nu even van af.
Wat denk je van Arizona? Dat ziet ze nooit aankomen
Lachen. dit wordt appeltje (knagen) eitje. Leid jij haar af?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Slim dat je haar niet tagt ook! Ja, doen we!
Ik denk dat deze post haar meer pijn gaat doen dan jouw toekomstige actiequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lachen. dit wordt appeltje (knagen) eitje. Leid jij haar af?
Oei. Dan laat ik het wel hierbij!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat deze post haar meer pijn gaat doen dan jouw toekomstige actie
Daar kan ik dan wel weer iets aan doen:quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het de komende tijd wat stiller zal zijn hier
@Strani: dit is veels te vroeg voor een wekdienst. Als ambtenaar wil ik om half negen aan m'n bureau zitten, niet half zes.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 04:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
Deze wekdienst werd mede mogelijk gemaakt door @:Strani, voor eventuele klachten kunt u direct bij hem terecht.
quote:
Neequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Hadden ze gezegd wanneer ze dat zouden doen?
Oeh, dat zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:32 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nee![]()
Straks worden de boodschappen bezorgd, hopelijk geen undercover actie!
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 00:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lachen. dit wordt appeltje (knagen) eitje. Leid jij haar af?
Dan al?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 06:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
@:Strani: dit is veels te vroeg voor een wekdienst. Als ambtenaar wil ik om half negen aan m'n bureau zitten, niet half zes.
Ik heb wel een ambulance gebeld, maar wist niet waar ik het naartoe moest sturen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:16 schreef Meke het volgende:
Ik ben erg teleurgesteld dat jullie me allemaal gewond in een hoekje hebben laten liggen na de actie van @:strani in plaats van een ambulance te bellen, terwijl dat duidelijk nodig was.
Niet sjiek om @Meke hier met “het” te omschrijven.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb wel een ambulance gebeld, maar wist niet waar ik het naartoe moest sturen.
Ik zag cyan al bellen. Dat leek me wel genoeg.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:16 schreef Meke het volgende:
Ik ben erg teleurgesteld dat jullie me allemaal gewond in een hoekje hebben laten liggen na de actie van @:strani in plaats van een ambulance te bellen, terwijl dat duidelijk nodig was.
Naar het hoekje waar ik lag natuurlijkquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb wel een ambulance gebeld, maar wist niet waar ik het naartoe moest sturen.
Ik had eerst hem staan, was dat beter geweest?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet sjiek om @:meke hier met “het” te omschrijven.
Snackbar 't Hoekje?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Naar het hoekje waar ik lag natuurlijk
Ja, dat schiet niet op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Snackbar 't Hoekje?
En zo ja, welke van de tientallen in Nederland? Amsterdam? Elburg? Surhuisterveen?
Sono seduto con un caffè al sole. Tra poco farò una passeggiata lungo la spiaggia con Sjorsjina. Ho ancora nostalgia della mia vecchia casa, ma spero che migliori presto. E tu?quote:
Het hoekje om natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Excuses, ik had de tijd weer eens verkeerd ingesteld blijkbaarquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 06:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
@:Strani: dit is veels te vroeg voor een wekdienst. Als ambtenaar wil ik om half negen aan m'n bureau zitten, niet half zes.
We dachten eigenlijk allemaal dat je gewoon aan het tijdrekken wasquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:16 schreef Meke het volgende:
GEWOON HIER IN DE SC WAT SNAP JE WEL KLOJOquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Snackbar 't Hoekje?
En zo ja, welke van de tientallen in Nederland? Amsterdam? Elburg? Surhuisterveen?
O jullie dachten dat die geknakte ledematen erbij hoordenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:28 schreef Strani het volgende:
[..]
We dachten eigenlijk allemaal dat je gewoon aan het tijdrekken was
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:25 schreef Meke het volgende:
[..]
GEWOON HIER IN DE SC WAT SNAP JE WEL KLOJO
quote:topicreport: onvriendelijkheid in de SC, escaleert de pan uit.
Jij verdient helemaal geen ambulance.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Meke, je klinkt zo echt als een hooligan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, we vonden je al zo'n overtuigende actrice.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:28 schreef Meke het volgende:
[..]
O jullie dachten dat die geknakte ledematen erbij hoorden
Ja maar achteraf kwam er dus gewoon totaal geen talent bij kijken maar wat het gewoon pure onkundequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, we vonden je al zo'n overtuigende actrice.
En dan vind ze het gek, dat we er geen aandacht aan schonken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meke, je klinkt zo echt als een hooligan?
Gemeenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij verdient helemaal geen ambulance.
Oh pardon mevrouwquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meke, je klinkt zo echt als een hooligan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |