Ik heb vrij vandaag.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:13 schreef Arizona het volgende:
Volgens mij werkt er niemand vandaag. Niemand reageert op mijn chatjes, ik krijg geen mails. Eén belletje, dat was het. En die persoon moest eigenlijk mij niet hebben
Wij zijn wel aan het werk. Maar we hebben jouw berichten ter kennis genomen en komen hier binnen 5 werkdagen bij je op terug.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:13 schreef Arizona het volgende:
Volgens mij werkt er niemand vandaag. Niemand reageert op mijn chatjes, ik krijg geen mails. Eén belletje, dat was het. En die persoon moest eigenlijk mij niet hebben
We archiveren ze in het ronde archief, hi ha hoquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij zijn wel aan het werk. Maar we hebben jouw berichten ter kennis genomen en komen hier binnen 5 werkdagen bij je op terug.
Of het buitenarchief.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:18 schreef Meke het volgende:
[..]
We archiveren ze in het ronde archief, hi ha ho
Ik ben deze week vrij. Mij nie bellen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:13 schreef Arizona het volgende:
We bellen je niet, maar nemen je wel in elke mail mee in CC, zodat je mailbox straks lekker ontploft isquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben deze week vrij. Mij nie bellen.
Ach die komt toch automatisch in de spamboxquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
We bellen je niet, maar nemen je wel in elke mail mee in CC, zodat je mailbox straks lekker ontploft is
Ja, herkenbaar.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
We bellen je niet, maar nemen je wel in elke mail mee in CC, zodat je mailbox straks lekker ontploft is
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:09 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben vandaag bier jaar getrouwd, een zijden huwelijk blijkbaar.
quote:
Liep laatst in Alicante ook langs een demonstratie voor Palestina. Op zich een goed initiatief natuurlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:24 schreef NailQueen het volgende:
Er is een pro Palestina demonstratie hier op het station. De terugweg ging ook te perfect. Ik heb de laatste trein gelukkig nog kunnen halen
Dat was geen autocorrect van mij.quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:09 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben vandaag vier jaar getrouwd, een zijden huwelijk blijkbaar.
Oh er kan ook geen genoeg aandacht aan worden gegeven maar nu ben ik moe en wil ik naar huisquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Liep laatst in Alicante ook langs een demonstratie voor Palestina. Op zich een goed initiatief natuurlijk
Ahja, een plastic huwelijk. Romantisch.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Volgend jaar is het blik, hout of plastic
Eerlijk gezegd zijn de meeste namen voor een huwelijksjubileum niet echt romantisch.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:33 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ahja, een plastic huwelijk. Romantisch.
Nee inderdaad. Vanaf 25 gaat t de goede kant op met zilver.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zijn de meeste namen voor een huwelijksjubileum niet echt romantisch.
Waar strandde die van jou?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:33 schreef Strani het volgende:
Misschien leuk om het hele systeem van jubileums (jubilea?) te herzien:
1 jaar: 'Prima, kijk eerst het tweede jaar maar eens aan'-jubileum
2 jaar: Prima, kijk eerst het derde jaar maar eens aan'-jubileum
5 jaar: 'Duurt langer dan we hadden verwacht'-jubileum
10 jaar: 'We hebben een hekel aan hem maar ja zij zegt van 'm te houden'-jubileum
20 jaar: 'Eerste grote relatiecrisis overleefd'-jubileum
35 jaar: 'Beetje raar getal maar het is tijd voor een feestje'-jubileum
40 jaar: 'Ja zo leuk is zo'n jong grietje niet hè na een paar maanden'-jubileum
50 jaar: 'Nou ja nu zullen ze toch wel bij elkaar blijven'-jubileum
60 jaar: 'Altijd ruzie maar te gewend aan elkaar'-jubileum
Zeg maar tussen de 10 en 20quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar strandde die van jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |