Dat vond ik zo leuk! Daarom weet ik het denk ik nog hahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 06:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa klopt! Een reddingsbootje. Omgebouwd tot hotelkamertje.
Mn man lazerde toen snachts het trapje af het bootje in.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat vond ik zo leuk! Daarom weet ik het denk ik nog haha
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem aan een relatie in het algemeen. Mja er zijn volgens mij verschillende theoriën. Er wordt inmiddels ook gezegd dat het al eerder kan gebeuren, de zogenoemde 5 year itch.
In mijn geval was 5 jaar inderdaad ook een heel moeilijk punt. Maar het kan ook net zo goed niet gebeuren natuurlijk. Of als het wel gebeurt kan je er ook weer uitkomen.
Ja, dat laatste is misschien wel waar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik wist na die 7 jaar (relatie, dat was zo'n 3 jaar in het huwelijk) dat bepaalde dingen echt echt echt nooit zouden veranderen, hoe hard ik het ook hoopte en hoe erg mijn ex het ook beloofde.
Sportschool, gamen, kleuren, voetbal kijken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:23 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik voel me vandaag eindelijk weer helemaal uitgerust, na die rotnacht van dinsdag op woensdag![]()
Vanavond gaan we lekker bbq-en en morgen even wat klusjes doen in de studentenkamer van dochter. En dan ook maar uit eten daar![]()
Wat zijn jullie weekendplannen?
Kleuren?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sportschool, gamen, kleuren, voetbal kijken.
Dat is het wel zo'n beetje.
Hij heeft jou dus niet traditioneel over de drempel gedragen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:25 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mn man lazerde toen snachts het trapje af het bootje in.
Nee gelukkig niet zeg, lagen we beiden onderaan t trapje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij heeft jou dus niet traditioneel over de drempel gedragen?
Uhuh.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zeg, lagen we beiden onderaan t trapje.Het was ook niet dat we zo dronken waren trouwens, maar t was gewoon een wat onhandig trapje. Heus.
Ik ga morgen naar de F1 tentoonstelling in Amsterdam.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:23 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik voel me vandaag eindelijk weer helemaal uitgerust, na die rotnacht van dinsdag op woensdag![]()
Vanavond gaan we lekker bbq-en en morgen even wat klusjes doen in de studentenkamer van dochter. En dan ook maar uit eten daar![]()
Ik ben van plan om focaccia te makenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:23 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:26 schreef zorro28 het volgende:
Het is vandaag internationale kattendag
Heerlijk! Wel eens vaker gedaan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben van plan om focaccia te maken
Hier was het na trouwen en twee kinderenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:28 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat laatste is misschien wel waar.
En uiteindelijk zijn er op alle tijdstippen in relaties momenten dat het uit kan gaanDus zou je overal een theorie op kunnen plakken.
Ik kan me ook voorstellen dat die zeven jaar komt omdat je dan veel 'life events' samen mee hebt gemaakt. Meestal is dat ook een beetje zo'n rijtje (samenwonen/huis kopen, trouwen, kinderen) en als je die (al dan niet) hebt meegemaakt, en niets meer hebt om naar toe te leven dat je je dan ineens realiseert: kut, dit is mijn leven voor altijd
Ik heb het een paar keer eerder gemaakt maar ik ben nog aan het zoeken voor het beste receptquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heerlijk! Wel eens vaker gedaan?
Misschien dat ik daarom vannacht over mijn kat droomde die in april overleden isquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:26 schreef zorro28 het volgende:
Het is vandaag internationale kattendag
Als je deeg goed is, dan kan het haast niet meer fout gaan! Zelfgemaakte focaccia is heerlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer eerder gemaakt maar ik ben nog aan het zoeken voor het beste recept
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:45 schreef Arizona het volgende:
@:troel Naar omstandigheden prima! Hij is nog wel wat sneller moe, en die kap zit hem vreselijk in de weg. Maar hij eet goed, beweegt soepel en de wond ziet er goed uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |