SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
En even voor de duidelijkheid:
Geniet iedereen!Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ja maar in jouw geval is dat ook gewoon terechtquote:Op zondag 15 juni 2025 00:42 schreef BillDauterive het volgende:
Ow, Strani is nog online. dan laat ik me misschien ook maar beter niet zien nu.
Ik zit ook in de twijfel modusquote:Op zondag 15 juni 2025 01:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog totaal niet moe. Maar gezien de tijd, toch maar eens richting bed gaan.
What did you doquote:Op zondag 15 juni 2025 02:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lig nu in bed, maar mijn knie doet nu erg veel pijn. Dus slapen gaat 'm dan niet worden.
Te fanatiek geweest waarschijnlijk vanmiddag bij de trein trail. En op de weg naar huis ook nog eens volle bak wind tegen op de fiets.quote:
Mijn schoonvader is gisteren hier geweest, wij hebben ook gebbqd. Vanmiddag gaan we even koffie doen bij mijn ouders en vanavond gaan we uit eten.quote:Op zondag 15 juni 2025 07:38 schreef koekje_ het volgende:
Goedemorgen iedereen! Jullie nog leuke plannen vandaag? Hier komen vandaag onze vaders plus partners gezellig barbecueen omdat het vaderdag is. Heel gezellig!
Gezellig! Bij wat voor restaurant gaan jullie eten?quote:Op zondag 15 juni 2025 07:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn schoonvader is gisteren hier geweest, wij hebben ook gebbqd. Vanmiddag gaan we even koffie doen bij mijn ouders en vanavond gaan we uit eten.
Loetje. Biefstukquote:Op zondag 15 juni 2025 07:57 schreef koekje_ het volgende:
[..]
Gezellig! Bij wat voor restaurant gaan jullie eten?
quote:Op zondag 15 juni 2025 08:22 schreef Arizona het volgende:
@:strani hier in de straat wappert al de hele week een pro-onafhankelijkheidsvlag van Catalonië![]()
(Ik herkende de vlag niet en heb aan chatgpt gevraagd waarvan hij was. )
Max tijdens de persconferentie gisterenquote:Op zondag 15 juni 2025 07:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Vanmiddag samen kleuren en dan vanavond F1 en voetbal kijken.
Wat zei hij?quote:Op zondag 15 juni 2025 11:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Max tijdens de persconferentie gisteren![]()
Hij heeft wel gelijk. Ik hor niets anders dan Max is nog 1 strafpunt verwijdert van een schorsing.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
https://x.com/viaplayspor(...)s-de-persconferentie
Ja, daar geilt men op. Ze zien hem graag geschorst.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Ik hor niets anders dan Max is nog 1 strafpunt verwijdert van een schorsing.
Vooral de Britten.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, daar geilt men op. Ze zien hem graag geschorst.
Mijn vader heeft gereseveerd bij een restaurant. En ik heb glutenvrije appeltaart gemaakt. ESF1Gamer wil ook een stukje dus hopelijk hou ik nog wat over.quote:Op zondag 15 juni 2025 07:38 schreef koekje_ het volgende:
Goedemorgen iedereen! Jullie nog leuke plannen vandaag? Hier komen vandaag onze vaders plus partners gezellig barbecueen omdat het vaderdag is. Heel gezellig!
Leuk! En wat lekker appeltaart. Misschien domme vraag hoor, maar hoe zorg je dat een taart glutenvrij wordt?quote:Op zondag 15 juni 2025 13:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn vader heeft gereseveerd bij een restaurant. En ik heb glutenvrije appeltaart gemaakt. ESF1Gamer wil ook een stukje dus hopelijk hou ik nog wat over.
Wij hadden ook appeltaartquote:Op zondag 15 juni 2025 13:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn vader heeft gereseveerd bij een restaurant. En ik heb glutenvrije appeltaart gemaakt. ESF1Gamer wil ook een stukje dus hopelijk hou ik nog wat over.
Glutenvrije meel gebruiken. De rest blijft bijna hetzelfde. Ik heb dit recept gebruikt. Het was zeer geslaagd!quote:Op zondag 15 juni 2025 14:41 schreef koekje_ het volgende:
[..]
Leuk! En wat lekker appeltaart. Misschien domme vraag hoor, maar hoe zorg je dat een taart glutenvrij wordt?
Als je even geduld hebt want ik moet eerst nog naar Friesland rijden. Dan kom ik naar België. Bij wie kan ik de reiskosten claimen?quote:Op zondag 15 juni 2025 16:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hadden ook appeltaart![]()
Maar niet zelfgemaakt, dus ik wil eigenlijk ook nog wel een stukje van jou om te kunnen vergelijken.
Johquote:Op zondag 15 juni 2025 08:22 schreef Arizona het volgende:
@:strani hier in de straat wappert al de hele week een pro-onafhankelijkheidsvlag van Catalonië![]()
(Ik herkende de vlag niet en heb aan chatgpt gevraagd waarvan hij was. )
Jammer dat ie Piastri geen straf wil aannaaien.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:30 schreef Strani het volgende:
Dat was niet zo'n handige beslissing van Norris.
Maar goed dat 'ie dat zelf ook meteen toegeeft.
Luctor regelt wel dat het weggestopt wordt in de administratiequote:Op zondag 15 juni 2025 19:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als je even geduld hebt want ik moet eerst nog naar Friesland rijden. Dan kom ik naar België. Bij wie kan ik de reiskosten claimen?
Daarover gesproken. Ik moest een paar declaraties afkeuren, omdat die nog niet helemaal correct waren, maar vervolgens niets meer terug gezien.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Luctor regelt wel dat het weggestopt wordt in de administratie
Ik heb al een andere accountant gevonden. Eentje die wél creatief meedenkt.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Ik moest een paar declaraties afkeuren, omdat die nog niet helemaal correct waren, maar vervolgens niets meer terug gezien.
Ok, dan haal ik je salaris ook uit de run.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb al een andere accountant gevonden. Eentje die wél creatief meedenkt.
Zie dit is dus precies dat gebrek aan flexibiliteit waar we het over gehad hebben.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok, dan haal ik je salaris ook uit de run.
Het is alles of niks.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie dit is dus precies dat gebrek aan flexibiliteit waar we het over gehad hebben.
Jij had ook alles gewoon netjes op orde.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ik begrijp dit gedoe niet zo. Luctor heeft al mijn declaraties gewoon goedgekeurd. Top accountant, aanrader.
Ik ookquote:Op zondag 15 juni 2025 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij had ook alles gewoon netjes op orde.
Een zwaar verzilverde sjoelbak declareren als relatiegeschenk aan Rico Verhoeven was ook gewoon een warrig verhaal.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ookInclusief extra envelop voor jou waar we niet moeilijk hadden over hoeven doen.
Mja ik vind altijd dat iets pas een probleem is als je zegt dat het een probleem is.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een zwaar verzilverde sjoelbak declareren als relatiegeschenk aan Rico Verhoeven was ook gewoon een warrig verhaal.
bij personeelszaken.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:05 schreef NailQueen het volgende:
Ja bij wie moet ik nou mijn reiskosten terugclaimen? Mijn auto rijdt niet op water
Ik stel het wel op prijs dat Atletico dat toernooi net zo serieus neemt als ik.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:04 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat we kunnen concluderen dat PSG echt behoorlijk sterk is... nu met 4-0 gewonnen van Atlético.
De spelers op het veld verprutsen het allemaal.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:06 schreef Fred_B het volgende:
Reiziger kan er ook niet zo veel van, lees ik op teletekst.
Of vrouwtje!quote:Op zondag 15 juni 2025 23:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
@:Strani kan jij hiervoor een mannetje vinden?
Ik lig nog in bed.quote:Op maandag 16 juni 2025 06:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
We mogen weer aan de slag.
Jaquote:Op maandag 16 juni 2025 06:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
We mogen weer aan de slag.
Sterkte.quote:Op maandag 16 juni 2025 07:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
JaEerste werkdag na mijn vakantie weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juni 2025 10:27 schreef NailQueen het volgende:
Jordy van Loon is jarig. Die kent u wel. Laat ik u deze ochtend blij maken met deze heerlijk oorwormAch NailQueen, dat had je nou niet hoeven doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Des te leuker is zo'n mooie verrassingquote:Op maandag 16 juni 2025 11:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach NailQueen, dat had je nou niet hoeven doen!
Ach, heb je die motivatie nog echt nodig?quote:Op maandag 16 juni 2025 14:46 schreef Arizona het volgende:
Mijn motivatie is denk ik in Zuid Frankrijk van een klif gevallen, hij is hier in de verste verte niet te bekennen
Nodig, nodig….quote:Op maandag 16 juni 2025 15:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, heb je die motivatie nog echt nodig?
Een leuke man.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nodig, nodig….
Wat hééft een mens nou eigenlijk echt nodig?
quote:
Ik luister ze nog allemaal. Op weg naar huis heb ik een playlist met alle ESf-nummers van dit jaar.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:43 schreef NailQueen het volgende:
We zijn alweer een maand verder sinds de finale(eigenlijk vanaf morgen) Welk esf nummer van 2025 luisteren jullie nog steeds? Als dat er geen is is dat ook wel begrijpelijk😅
Geen. Dit jaar is echt praktisch geruisloos voorbijgegaan voor mij.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:43 schreef NailQueen het volgende:
We zijn alweer een maand verder sinds de finale(eigenlijk vanaf morgen) Welk esf nummer van 2025 luisteren jullie nog steeds? Als dat er geen is is dat ook wel begrijpelijk😅
Ik zal mijn best doen.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:52 schreef Arizona het volgende:
@:luctor.et.emergo kun je vanavond een beetje vroeg melden dat het bedtijd is? Ben moe
Luctor die ICH KOMME en KANT meeschreeuwt in de auto. Nice.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik luister ze nog allemaal. Op weg naar huis heb ik een playlist met alle ESf-nummers van dit jaar.
Ja.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Luctor die ICH KOMME en KANT meeschreeuwt in de auto. Nice.
Oh dat is niet handig.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:23 schreef BillDauterive het volgende:
Aankomende donderdag doe ik mee aan een powerpoint avond en dan mag iedereen 5 minuten lang een powerpoint presentatie geven. Het zou hilarisch moeten worden.
Nou ken ik het concept niet, maar heb ik hier in de SC gelezen dat @:H_T ooit aan eentje meedeed en daar niet van te voren wist wat het onderwerp was.
Dus ik dacht dat het nu ook zoiets was en zei bij het aanmelden: "Ow, leuk! ik doe mee en ben benieuwd wat voor onderwerp jullie voor me verzinnen". Het gevolg is dat er 10 presentaties gegeven worden, waarvan 9 mensen weten wat hun onderwerp is en ik als enige niet.
Dat is stressvol
Ik heb altijd wel een mannetje om met HR-mensen te dealenquote:Op zondag 15 juni 2025 23:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
@:Strani kan jij hiervoor een mannetje vinden?
ja, daarom mention ik @H_T even drie dagen van te voren in de hoop dat hij een goede tip heeft. Maar ik ben ook benieuwd naar de tips van de rest.quote:
Ik lig er nét in, wat een timingquote:Op maandag 16 juni 2025 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. Het is bedtijd.
speciaal voor @:arizona
Wel heel stoer van je!quote:Op maandag 16 juni 2025 21:23 schreef BillDauterive het volgende:
Aankomende donderdag doe ik mee aan een powerpoint avond en dan mag iedereen 5 minuten lang een powerpoint presentatie geven. Het zou hilarisch moeten worden.
Nou ken ik het concept niet, maar heb ik hier in de SC gelezen dat @:H_T ooit aan eentje meedeed en daar niet van te voren wist wat het onderwerp was.
Dus ik dacht dat het nu ook zoiets was en zei bij het aanmelden: "Ow, leuk! ik doe mee en ben benieuwd wat voor onderwerp jullie voor me verzinnen". Het gevolg is dat er 10 presentaties gegeven worden, waarvan 9 mensen weten wat hun onderwerp is en ik als enige niet.
Dat is stressvol
Espresso Macchiato af en toe.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:43 schreef NailQueen het volgende:
Wat leuke oneliners bedenken die altijd werken? Of quotes uit bekende muziek (niet van Bløf)?quote:Op maandag 16 juni 2025 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ja, daarom mention ik @:H_T even drie dagen van te voren in de hoop dat hij een goede tip heeft. Maar ik ben ook benieuwd naar de tips van de rest.
Oh die ken ik helemaal nietquote:Op maandag 16 juni 2025 21:46 schreef Momo het volgende:
In mijn suggesties kwam deze NSF klassieker langs
Bekijk deze YouTube-video
Owja, goede! Allebeiquote:Op maandag 16 juni 2025 21:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat leuke oneliners bedenken die altijd werken? Of quotes uit bekende muziek (niet van Bløf)?
Daz Sampson is van VK 2006 en ging van dat naar met erotisch model auditie doen in Wit-Rusland in 2019quote:Op maandag 16 juni 2025 21:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh die ken ik helemaal niet![]()
Wat jammer dat ik de voorronde van Wit Rusland nooit heb meegemaakt. Potato Potato was ook al geweldig!
Heb je een baanquote:
Soms zet ik Zwitserland en Zweden nog op. Maar het is vooral deze die op repeat staatquote:Op maandag 16 juni 2025 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Espresso Macchiato af en toe.
Al heb ik na een weekje duiken in leuke statistieken enzo het hoofdstuk ESF dit jaar eigenlijk vrij snel dichtgeslagen. Het was een editie met een onderpresterend Nederland, een niet zo boeiende winnaar, gezeik rond Israël en diaspora voting en eigenlijk geen enkel aanknopingspunt dat volgend jaar boeiender gaat worden.
Ik was daar als toeschouwerquote:Op maandag 16 juni 2025 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ja, daarom mention ik @:H_T even drie dagen van te voren in de hoop dat hij een goede tip heeft. Maar ik ben ook benieuwd naar de tips van de rest.
Beetje laat, maar ik vind het juist wel leuk. Oké, we kunnen redelijk voorspellen hoe het gaat aflopen maar het werd wel eens tijd dat er een echte globale krachtmeting ging komen. En er doen toch een hoop leuke clubs en spelers meequote:Op zondag 15 juni 2025 23:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik stel het wel op prijs dat Atletico dat toernooi net zo serieus neemt als ik.
De kalender is al veel te vol voor dit soort dingen. Daarbij helpt het ook niet mee dat smaakmakers als Liverpool, Barcelona, Napoli en RKC ontbreken.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 01:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje laat, maar ik vind het juist wel leuk. Oké, we kunnen redelijk voorspellen hoe het gaat aflopen maar het werd wel eens tijd dat er een echte globale krachtmeting ging komen. En er doen toch een hoop leuke clubs en spelers mee
Des te minder tijd blijft er over om jou lastig te vallenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:23 schreef Arizona het volgende:
En gezien de wachtkamer loopt het nu alweer uit
Nou ik heb een gaatjequote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Des te minder tijd blijft er over om jou lastig te vallen
Dan pas.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ik heb een gaatje![]()
En dat wordt in augustus gevuld.
Jij ook gefeliciteerd!!quote:Op maandag 16 juni 2025 22:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb je een baan![]()
Ik ook!![]()
Wat goeeed, gefeliciteerd!
Sterkte!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:21 schreef Arizona het volgende:
Het is weer mijn vreselijkste moment van het (half)jaar: tandartscontrole
En in augustus nog meer!quote:
Ahhhhhquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ik heb een gaatje![]()
En dat wordt in augustus gevuld.
Op naar de nul zetels.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:38 schreef BillDauterive het volgende:
Goede keuze. De andere optie leek meer geschikt, dus hup, weg met NSC.
Nee maar ik vind dit toernooi relevanter voor de toekomst dan een hoop van de andere dingen die ze spelenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De kalender is al veel te vol voor dit soort dingen. Daarbij helpt het ook niet mee dat smaakmakers als Liverpool, Barcelona, Napoli en RKC ontbreken.
Geen idee.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:16 schreef NailQueen het volgende:
Daar Hijum
(Ik maak de Lubach grap maar)
Hee leuk Sjors!! Feliquote:Op maandag 16 juni 2025 22:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb je een baan![]()
Ik ook!![]()
Wat goeeed, gefeliciteerd!
Laat mij je plezier vooral niet afnemen. Maar voor mij is sport vooral interessant als het op het hoogste niveau wordt gespeeld, er iets belangrijks op het spel staat, de teams aan elkaar gewaagd zijn en het in een leuke sfeer plaatsvindt. En hier is eigenlijk alleen aan dat onderste voldaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar ik vind dit toernooi relevanter voor de toekomst dan een hoop van de andere dingen die ze spelenEn dit is ook een plek waar je talent uit andere continenten op een hoog niveau in actie kunt zien.
Jaquote:
Dank je!quote:
Dank je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ach Woutertje, met zo'n lieve mail vergeef ik het je meteen dat je al een tijdje niet hebt gebeldquote:Beste meneer H_T,
Wij spreken elkaar niet vaak één op één. Toch vind ik het van belang nu van me te laten horen. U bent tenslotte de belangrijkste reden waarom we bij NS doen wat we doen: Nederland voor iedereen duurzaam bereikbaar houden.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:13 schreef Arizona het volgende:
Werkupdate van mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Die kreeg ik ookquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:30 schreef H_T het volgende:
Sympathiek, ik heb een persoonlijke mail gekregen van Wouter Koolmees!
[..]
Ach Woutertje, met zo'n lieve mail vergeef ik het je meteen dat je al een tijdje niet hebt gebeld
Ik dacht dat ik speciaal wasquote:
Wouterquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach Woutertje, met zo'n lieve mail vergeef ik het je meteen dat je al een tijdje niet hebt gebeld
Wouter is niet zo heel goed in het bijhouden van zijn contacten. Ik kreeg deze mail ook al.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat hij zoiets durft te noemen. Een mail naar al je accounts sturen maakt iets niet 1 op 1.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar voor alle nieuwe dingen moet je altijd eerst een fase door waarin het nog wat minder is. En ook niet te vergeten, misschien is het voor ons in Europa (nog) niet zo interessant maar voor de andere continenten is het dat wél.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Laat mij je plezier vooral niet afnemen. Maar voor mij is sport vooral interessant als het op het hoogste niveau wordt gespeeld, er iets belangrijks op het spel staat, de teams aan elkaar gewaagd zijn en het in een leuke sfeer plaatsvindt. En hier is eigenlijk alleen aan dat onderste voldaan.
Ik dacht dat hij het wilde goedmaken voor alle treinellende die ik heb gehad over de loop der jarenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
WouterIk heb dezelfde mail gekregen, ik dacht dat IK de belangrijkste reden was! Hoezo kun jij dan ook de belangrijkste reden zijn
Ik voel me zó gepiepeld nu
Tee, heb jij misschien een lesje nodig in wat (of specifieker: wie) oorzaak is en wat gevolg?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het wilde goedmaken voor alle treinellende die ik heb gehad over de loop der jarenDeze staking heb ik nou niet bijzonder veel last van
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tee, heb jij misschien een lesje nodig in wat (of specifieker: wie) oorzaak is en wat gevolg?
Onverbeterlijk, die jongenquote:
Ja ik lees overal dat echt iedereen 'm gekregen heeft! Heel raar dan.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:52 schreef NailQueen het volgende:
Nooit gedacht dat ik me buitengesloten zou voelen omdat ik geen mail heb gehad van Wouter Koolmees![]()
Ik ookquote:
Is Wouter Koolmees de nieuwe Nigeriaanse prins?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ow wow... Ik ben dus niet de enige die mail kreeg van Wouter Koolmees?Wat erg dit.
Wellicht heeft hij geprobeerd je te bellen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:42 schreef Yesse het volgende:
Ik heb ook geen mail van Wouter gehadTijd voor wij/zij denken
Ik weet van niks.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Wellicht heeft hij geprobeerd je te bellen?
Ik heb m'n fax al tijden geleden een keer naar m'n rellende buurman gegooid.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm fax? Staat je fax aan? NS is een ouderwetse organisatie hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life is short, the world is wide, I want to make some memories
*Pakt theezakje en kopje.quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:31 schreef NailQueen het volgende:
* zet alvast de koffiebonen, theezakjes en kopjes klaar voor morgen.
Al gevonden?quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*Pakt theezakje en kopje.
*Kijkt rond op zoek naar het water.
In Zeeland zou dat te doen moeten zijnquote:
Ik heb een kraan gevonden en daar kwam het uit.quote:
Dat is vooral zout. K weet niet of je daar thee mee wil zetten.quote:
Echt bizarquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:22 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb voor t 50 jarig huwelijk van mn ouders een tijdschrift gemaakt. Keiveel werk, maar wel een heel leuk resultaat geworden.![]()
En even, 50 jaar getrouwd, wat een tijd...
Ja als wij de 50 jaar getrouwd willen halen zijn we bijna 90.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Echt bizar50 jaar (!!)
Ik heb vriendinnen die volgend jaar de helft van hun leven verkering hebben, dat is ook bizar
Nog steeds wel bijzonderquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja als wij de 50 jaar getrouwd willen halen zijn we bijna 90.
Wat een leuk en creatief ideequote:Op woensdag 18 juni 2025 10:22 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb voor t 50 jarig huwelijk van mn ouders een tijdschrift gemaakt. Keiveel werk, maar wel een heel leuk resultaat geworden.![]()
Ik vraag me af of dat nu nog zo voorkomen in onze generatie. Zelden denk ikquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:22 schreef egeltje1985 het volgende:
Denk ik helaas ook.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat nu nog zo voorkomen in onze generatie. Zelden denk ik
Ik denk inderdaad wel minder scheidingen omdat er minder getrouwd wordt, maar qua langdurige relaties ben ik wel benieuwd. Om mij heen hebben de meeste mensen nu al behoorlijk lang een relatie en verwacht ik niet dat die snel uit gaan, maar je weet het nietquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wil ook weer terug.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:29 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben moe van het slapen wakker geworden
Mijn man heeft vooral jongere vrienden (hij ging pas op z’n 21e bij een studentenvereniging) dus we hebben nu heel veel huwelijken. Ik kan er niks aan doen maar stiekem vraag ik me bij elk huwelijk af wie er het eerst gaat scheidenquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad wel minder scheidingen omdat er minder getrouwd wordt, maar qua langdurige relaties ben ik wel benieuwd. Om mij heen hebben de meeste mensen nu al behoorlijk lang een relatie en verwacht ik niet dat die snel uit gaan, maar je weet het niet![]()
Misschien zit ik qua leeftijd nu nog te veel in de tropenjaren en gaan straks als we 40 worden iedereen uit elkaar, als de kinderen niet meer piepklein zijn
Geen smurfen?quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een kraan gevonden en daar kwam het uit.
Ah nu snap ik waarom ze bij Vader Abraham wel uit de kraan kwamen. Die was niet snel genoeg met beslissen of de kraan weer dicht moest.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik deed op tijd de kraan weer dicht.
Ja ik heb dit ook gedaan om te voorkomen dat familie voor die andere opties gingen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat een leuk en creatief idee![]()
In elk geval veel beter dan zo’n Alfabetrijm of een eigen tekst op Het Kleine Café Aan De Haven.
Ik denk het amper. Je moet gewoon erg jong trouwen dan. Dus misschien meer in wat religieuze kringen, waar mensen wel vaak jong trouwen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maak daar maar een geregistreerd partnerschap vanquote:Op woensdag 18 juni 2025 17:41 schreef NailQueen het volgende:
Ik doe natuurlijk belastingaangiftes en daar moet je ook de burgelijke stand doorgeven. Wat mij opvalt is dat de oudere generatie getrouwd is maar dat vooral de groep 'millennials' een geregistreerd burgerschap hebben. Meestal om de reden dat het lekker goedkoop is zonder poespas en gedoe. Er zijn een paar bij die wel getrouwd zijn maar die zijn op 1 hand te tellen.
Geregistreerd burgerschap of soeverein.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maak daar maar een geregistreerd partnerschap van
Er zijn in mijn omgeving wel de nodige mensen getrouwd met alleen een aangifte op het gemeentehuis en zonder bruiloft en alles.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:41 schreef NailQueen het volgende:
Ik doe natuurlijk belastingaangiftes en daar moet je ook de burgelijke stand doorgeven. Wat mij opvalt is dat de oudere generatie getrouwd is maar dat vooral de groep 'millennials' een geregistreerd burgerschap hebben. Meestal om de reden dat het lekker goedkoop is zonder poespas en gedoe. Er zijn een paar bij die wel getrouwd zijn maar die zijn op 1 hand te tellen.
Mijn ervaring is dat in deze tijd vooral rijke mensen/influencer types nog trouwen. Gewoon om een beetje te showen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:41 schreef NailQueen het volgende:
Ja dat bedoelde ikquote:Op woensdag 18 juni 2025 17:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Al die oudere generaties zijn gewoon illegaalquote:Op woensdag 18 juni 2025 17:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat Blokker veertig winkels heropent is wel een zwaaiende vlag waard.quote:
Daar hebben we al de Russen voor toch?quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
YES! Lekker. Maak die Oekraïners helemaal kapot!!
quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:15 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Daar hebben we al de Russen voor toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
jaquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:57 schreef sportfreak het volgende:
Kwartfinale tegen Portugal.
Nou, dan weet je het wel.
De Russische trollen hebben ESF ook gevonden.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
YES! Lekker. Maak die Oekraïners helemaal kapot!!
Het EK voor spelers tot 23 jaarquote:
Mooi ik heb wel zin om met een portie bitterballen en Nederlandse vlag om m'n schouders voor de tv te zittenquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het EK voor spelers tot 23 jaar
En als dit is afgelopen kunnen we bijna in één keer door naar het EK voor vrouwen.
Was Nederland daarvoor gekwalificeerd? Zo ja, dan zal het geen feest worden met hun huidige vorm...quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het EK voor spelers tot 23 jaar
En als dit is afgelopen kunnen we bijna in één keer door naar het EK voor vrouwen.
Maar dat kan toch altijd? Daarvoor hoeft de TV niet eens per se aan te staan. YOLO toch.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mooi ik heb wel zin om met een portie bitterballen en Nederlandse vlag om m'n schouders voor de tv te zitten
Na drie wedstrijden zijn de dames klaar. De jochies zijn na zaterdag wel klaar.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Was Nederland daarvoor gekwalificeerd? Zo ja, dan zal het geen feest worden met hun huidige vorm...
Ja, en dan zitten ze ook nog in de 'poule des doods' met Engeland, Frankrijk en Wales.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Was Nederland daarvoor gekwalificeerd? Zo ja, dan zal het geen feest worden met hun huidige vorm...
Precies. Kan ook bij Nieuwsuur, als je maar wilquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dat kan toch altijd? Daarvoor hoeft de TV niet eens per se aan te staan. YOLO toch.
Doe je dat ook in Spanje?quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dat kan toch altijd? Daarvoor hoeft de TV niet eens per se aan te staan. YOLO toch.
Bij mij in de omgeving is dat vaak ook een beetje een compromis, als één van de partners wel wil trouwen en de ander nietquote:Op woensdag 18 juni 2025 17:41 schreef NailQueen het volgende:
Ik doe natuurlijk belastingaangiftes en daar moet je ook de burgelijke stand doorgeven. Wat mij opvalt is dat de oudere generatie getrouwd is maar dat vooral de groep 'millennials' een geregistreerd partnerschap hebben. Meestal om de reden dat het lekker goedkoop is zonder poespas en gedoe. Er zijn een paar bij die wel getrouwd zijn maar die zijn op 1 hand te tellen.
Wij vallen in de laatste categoriequote:Op donderdag 19 juni 2025 08:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Bij mij in de omgeving is dat vaak ook een beetje een compromis, als één van de partners wel wil trouwen en de ander niet![]()
Of mensen die bijv zwanger zijn of een huis kopen, snel even registreren zodat alles juridisch geregeld is en dan later nog met groot feest willen laten omzetten in een huwelijk
Ik vond het tijdens ons geregistreerd partnerschap wel bijzonder veel poespasquote:Op donderdag 19 juni 2025 10:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wij vallen in de laatste categoriezagen het geregistreerde partnerschap als iets om het goed te regelen zonder al te veel gedoe. We hebben er ook voor gekozen om het zonder ceremonie te doen. Voor mij dikke prima, hoefde die poespas niet. Later gaan we wel trouwen en dan feestje erbij inderdaad.
Dit is voor mij ook de reden om bijna niet op mijn telefoon op FOK! te kijken. De laatste keer was 6 april, omdat ik toen de hele dag niet thuis was, maar toch even een berichtje wilde postenquote:Op donderdag 19 juni 2025 12:06 schreef NailQueen het volgende:
Die FOK reclames over het scherm zijn echt bloedirritant en helaas kan ik geen adblock hebben op mijn telefoon![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit is voor mij ook de reden om bijna niet op mijn telefoon op FOK! te kijken. De laatste keer was 6 april, omdat ik toen de hele dag niet thuis was, maar toch even een berichtje wilde posten(kenners weten waarom)
Daarom heb ik een abonnementquote:Op donderdag 19 juni 2025 12:06 schreef NailQueen het volgende:
Die FOK reclames over het scherm zijn echt bloedirritant en helaas kan ik geen adblock hebben op mijn telefoon![]()
Mijn vriend en ik hebben vorig jaar een huis gekocht en wij hebben juist gekozen om geen geregistreerd partnerschap te doen omdat wij in de toekomst wel nog willen trouwen. Dus daar zagen we het nut niet zo van in. Dus wij hebben een samenlevingscontract gedaan.quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Bij mij in de omgeving is dat vaak ook een beetje een compromis, als één van de partners wel wil trouwen en de ander niet![]()
Of mensen die bijv zwanger zijn of een huis kopen, snel even registreren zodat alles juridisch geregeld is en dan later nog met groot feest willen laten omzetten in een huwelijk
Wij waren vooral gierig, geregistreerd partnerschap op dinsdag was gratis en een samenlevingscontract kostte geld voor de notarisquote:Op donderdag 19 juni 2025 13:59 schreef koekje_ het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik hebben vorig jaar een huis gekocht en wij hebben juist gekozen om geen geregistreerd partnerschap te doen omdat wij in de toekomst wel nog willen trouwen. Dus daar zagen we het nut niet zo van in. Dus wij hebben een samenlevingscontract gedaan.
Haha ja kan ik me ook goed voorstellen hoor. Had mij ook minder uitgemaakt denk ik maar mijn vriend is denk wat traditionele wat dat betreftquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wij waren vooral gierig, geregistreerd partnerschap op dinsdag was gratis en een samenlevingscontract kostte geld voor de notarisEn de omzetting werd gewoon gevierd zoals een reguliere bruiloft, op de getuigen na
Ja ik had ook in mijn hoofd dat geregistreerd partnerschap voordelig qua evt erfbelasting was (lekker gezelligquote:Op donderdag 19 juni 2025 13:59 schreef koekje_ het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik hebben vorig jaar een huis gekocht en wij hebben juist gekozen om geen geregistreerd partnerschap te doen omdat wij in de toekomst wel nog willen trouwen. Dus daar zagen we het nut niet zo van in. Dus wij hebben een samenlevingscontract gedaan.
Ja volgens mij wel ja. Wij wilden het gewoon goed geregeld hebben voor het huis. Wij zien dan trouwen als voor liefde en dat samenlevingscontract vooral zakelijk. Al was dat ook wel weer een soort speciaalquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik had ook in mijn hoofd dat geregistreerd partnerschap voordelig qua evt erfbelasting was (lekker gezellig), maar volgens mij is dat met samenlevingscontract ook al toch?
En is het huis er ook blij mee?quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:57 schreef koekje_ het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel ja. Wij wilden het gewoon goed geregeld hebben voor het huis. Wij zien dan trouwen als voor liefde en dat samenlevingscontract vooral zakelijk. Al was dat ook wel weer een soort speciaal
Hahahahahahaha🤣🤣🤣quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En is het huis er ook blij mee?
Ja, daarom.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:20 schreef koekje_ het volgende:
[..]
Hahahahahahaha🤣🤣🤣
Ik hoop het wel voor m anders is het wel zielig 😜
Gewoon voor iedereen zou ik zeggen. En dat anderen het dan ook kunnen intrekken.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:13 schreef Strani het volgende:
Ik wil dat er iets komt als een 'erkenningscontract'. Dat je het bestaan van je partner erkent, met eventuele clausule dat je ook nog erkent dat het je partner is.
Ja prima optie! Ik ga sowieso graag ontkend door het levenquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon voor iedereen zou ik zeggen. En dat anderen het dan ook kunnen intrekken.
Dat wij bijvoorbeeld jouw bestaan niet meer erkennen als je je misdraagt hier.
Barbie ook nu ze het heeft uitgemaaktquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja prima optie! Ik ga sowieso graag ontkend door het leven
Ik vrees dat het een nachtje doorhalen wordt voor degenen die onder Luctor's jurisdictie vallen!quote:
Oh ik was al. Maar intussen alweer wakker.quote:
Oeh. Ik wist niet dat we allemaal vrij zijn volgende week.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:30 schreef koekje_ het volgende:
Goedemorgen iedereen! Nog 1 dagje werken en dan lekker een week vrij ❤️
Volgende week dus allemaal vrijquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:30 schreef koekje_ het volgende:
quote:
Lekker hoor! Wat zijn de plannen?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:30 schreef koekje_ het volgende:
JAI! JAAAAIIIIIAAAAAIIIIIAAAAIIIIAAAAIIIII!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:30 schreef Redefine het volgende:
Ah ik zie dat we een nieuwe politieke partij hebben. JAI25.
Ook totaal niet mijn standpunten die partij, maar ze gedragen zich wel wat normaler lijkt.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:30 schreef Redefine het volgende:
Ah ik zie dat we een nieuwe politieke partij hebben. JAI25.
Plug wat muizen in andere computersquote:
Haha graag gedaan hé🤪😘quote:
Maandag een paar dagen naar Brabant met mijn broer, chillen in een vakantiehuisje en lekker zwemmenquote:
Dat is vooral leuk bij mensen die tegelijk beginnen of na een pauze tegelijk weer aan hun bureau plaatsnemen.quote:
Die heb ik bij toeval gevonden op instagram en het blijkt dat hij mij een nepnaam heeft gegeven.quote:Op vrijdag 13 december 2024 01:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik was na het songfestivalfeest nog een jongen tegengekomen uit België die alleen was. Daar ben ik nog mee in een café beland
Helaas was het toch te mooi om waar te zijn dus er zijn geen nummers uitgewisseld maar het was een leuke avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:42 schreef NailQueen het volgende:
Weten jullie nog dat ik in december bij het grote songfestivalfeest met een jongen ben uitgegaan?
[..]
Die heb ik bij toeval gevonden op instagram en het blijkt dat hij mij een nepnaam heeft gegeven.
Nou stom hoor. Beetje flauw wel van mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life is short, the world is wide, I want to make some memories
Of een extra muis inpluggen bij de computer naast je en die af en toe een zetje gevenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:15 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat is vooral leuk bij mensen die tegelijk beginnen of na een pauze tegelijk weer aan hun bureau plaatsnemen.
De muis beweegt dan wel maar doet niet wat je wilt...
Veel plezierquote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:27 schreef H_T het volgende:
Tevensvanuit Walibi. De nieuwe achtbanen zijn minder soepel dan ik had gedacht, maar wel behoorlijk leuk
Weten jullie nog dat ik in december bij het grote songfestivalfeest met een jongen ben uitgegaan?
[..]
Die heb ik bij toeval gevonden op instagram en het blijkt dat hij mij een nepnaam heeft gegeven.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
[..]
Dit is ook wel erg stom. Zoiets is mij al zeker 25 jaar terug ook eens overkomen, en ik ben er nog steeds geïrriteerd door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
Enyoy!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:27 schreef H_T het volgende:
Tevensvanuit Walibi. De nieuwe achtbanen zijn minder soepel dan ik had gedacht, maar wel behoorlijk leuk
Zie, Zeeuwen zijn helemaal niet zuunig.quote:
[..]
Waarom zou je dat doen ? Wat een laffe actie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
Ik snap het ook niet. Ik bedoel, hij woont in België en ik in het noorden van Nederland. Het is niet dat ik hem ga stalken ofzoquote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is ook wel erg stom. Zoiets is mij al zeker 25 jaar terug ook eens overkomen, en ik ben er nog steeds geïrriteerd door.
[..]
Nou wat flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En onnodig inderdaad!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
[..]
Wat een lul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Lijkt mij de perfecte hoeveelheid voor vandaagquote:
Ik vind dat wel weinig als we het met z'n allen moeten delenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Lijkt mij de perfecte hoeveelheid voor vandaag
Twaalf goedenavonden beter?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind dat wel weinig als we het met z'n allen moeten delen
Beter één goedenavond in de hand, dan tien in de lucht.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind dat wel weinig als we het met z'n allen moeten delen
Toch hangt een goede avond al een tijdje in de lucht. Het moet er toch een keertje van komen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beter één goedenavond in de hand, dan tien in de lucht.
Loic Nottet?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:19 schreef NailQueen het volgende:
Na de edities van 2023 en 2022 komt... juist, 2015. Mijn favoriete jaar met een uiteindelijk gecancelde winnaar, een russische plastic fantastic met een propaganda nummer, genocide lied van Armenië, geschreeuw van Albanië en twee landen die 0 punten scoorden. Maar tussendoor worden we ook getrakteerd op geweldige liedjes waarvan er een tot mijn all time favorites hoort. Aldus alle redenen om te gaan kijken
Jij bent echt de enige trouwe kijker geloof ikquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:07 schreef Strani het volgende:
Flamengo wint met 3-1 van Chelsea. En ik heb niet eens echt het gevoel dat de Europese clubs daar rondlopen met totale desinteresse.
Maar ik verwacht dat dit in de knock-out fase allemaal wel richting Europa zal kantelen.
Kwestie van tijd! Ik kan ook niet van jullie verwachten dat jullie al bij de eerste editie om 3 uur 's nachts klaar zittenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij bent echt de enige trouwe kijker geloof ik
Is het in Spanje wel gewoon op TV?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Kwestie van tijd! Ik kan ook niet van jullie verwachten dat jullie al bij de eerste editie om 3 uur 's nachts klaar zitten
Maar een paar wedstrijden openbaar, de rest is op DAZN. Verder gebruik ik IPTV en streams van m'n werk.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Is het in Spanje wel gewoon op TV?
Smeer je wel goed in vandaag.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:47 schreef NailQueen het volgende:
Het is ook mooi weer om mijn korte jumpsuits weer te dragen. Uiteraard met geschoren benen
Ik had net nog zonnebrand gekocht bij de Jumbo. En uiteraard heb ik deo mee. Laten we dat ook niet vergetenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Smeer je wel goed in vandaag.
Ik heb een kort spijkerbroekje en een dun t shirt aan en ik ga al kapoetquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:25 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie nog mensen in dikke truien lopen. Ik krijg er al warm van als ik er naar kijk
Aan het begin van de zin verwachtte ik een andere vloeistof te gaan lezen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:41 schreef H_T het volgende:
Ik bedacht net dat ik een literpul heb en dat vandaag een goede dag is om daar water uit te drinken
Dat het hier een trend is om rond te huppelen in een spijkerbroek die vijf maten te groot is, moeten mensen zelf weten. Maar vandaag blijkt dat dat schijnbaar het enige is wat veel mensen überhaupt in de kast hebben hangen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:25 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie nog mensen in dikke truien lopen. Ik krijg er al warm van als ik er naar kijk
Hmja, ik vond vandaag niet zo'n dag voor glühweinquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aan het begin van de zin verwachtte ik een andere vloeistof te gaan lezen.
Fred_Bontenbal?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:56 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Bontenballetje, op weg naar…
Coenradie effect is zichtbaar.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:56 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Dyslecten die eigenlijk VVD willen stemmen?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:58 schreef Yesse het volgende:
Waarom zijn er nog steeds mensen die op de FVD (zouden) stemmen..
Ik hoop zo dat PVV niet weer wint, hoewel het me lijkt dat Wilders nu zelf premier zal worden, en implodeert het hopelijk nog snellerquote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:56 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dyslecten die eigenlijk VVD willen stemmen?
Uiteindelijk zou het dan wel iets worden als VVD-CDA-PvdAGL-D66 na eindeloze onderhandelingen. Al hangt dat ook af van de precieze uitslag. Timmermans en co zijn deze dagen nogal druk bezig hun eigen ruiten in te gooien, dus er kan sowieso op links nog het één en ander verschuiven.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:04 schreef Meke het volgende:
Als je gaat puzzelen is uit bovenstaande ook niet echt een logische coalitie te maken. Ik denk dat CDA wel met VVD en/of GL/PVDA zou willen, die laatste twee in elk geval niet met elkaar, niemand meer met de PVV. Dus dan moeten ze nog een zetel of 20 erbij harken met kleinere partijen
Mijn gok is ook dat de NSC naar benenden gaat donderen. Omzigt was even zogenaamd de redder in nood maar je kon van verre zien aankomen dat hij daar veel te zwak voor was.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:56 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wil Yesilguz toch niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Uiteindelijk zou het dan wel iets worden als VVD-CDA-PvdAGL-D66 na eindeloze onderhandelingen. Al hangt dat ook af van de precieze uitslag. Timmermans en co zijn deze dagen nogal druk bezig hun eigen ruiten in te gooien, dus er kan sowieso op links nog het één en ander verschuiven.
Ik denk niet dat je veel geld gaat winnen als je hierop kon inzetten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn gok is ook dat de NSC naar beneden gaat donderen. Omzigt was even zogenaamd de redder in nood maar je kon van verre zien aankomen dat hij daar veel te zwak voor was.
Nee, maar als PVV niet mee mag doen, en laten we de voorzichtige verwachting uitspreken dat FVD en DENK ook wel niet gaan regeren, heb je nog maar 112 zetels over in deze peiling. Dus dan kan je niet nog 22 of 29 zetels overslaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wil Yesilguz toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |