De kalender is al veel te vol voor dit soort dingen. Daarbij helpt het ook niet mee dat smaakmakers als Liverpool, Barcelona, Napoli en RKC ontbreken.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 01:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje laat, maar ik vind het juist wel leuk. Oké, we kunnen redelijk voorspellen hoe het gaat aflopen maar het werd wel eens tijd dat er een echte globale krachtmeting ging komen. En er doen toch een hoop leuke clubs en spelers mee
Des te minder tijd blijft er over om jou lastig te vallenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:23 schreef Arizona het volgende:
En gezien de wachtkamer loopt het nu alweer uit
Nou ik heb een gaatjequote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Des te minder tijd blijft er over om jou lastig te vallen
Dan pas.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ik heb een gaatje![]()
En dat wordt in augustus gevuld.
Jij ook gefeliciteerd!!quote:Op maandag 16 juni 2025 22:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb je een baan![]()
Ik ook!![]()
Wat goeeed, gefeliciteerd!
Sterkte!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:21 schreef Arizona het volgende:
Het is weer mijn vreselijkste moment van het (half)jaar: tandartscontrole
En in augustus nog meer!quote:
Ahhhhhquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ik heb een gaatje![]()
En dat wordt in augustus gevuld.
Op naar de nul zetels.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:38 schreef BillDauterive het volgende:
Goede keuze. De andere optie leek meer geschikt, dus hup, weg met NSC.
Nee maar ik vind dit toernooi relevanter voor de toekomst dan een hoop van de andere dingen die ze spelenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De kalender is al veel te vol voor dit soort dingen. Daarbij helpt het ook niet mee dat smaakmakers als Liverpool, Barcelona, Napoli en RKC ontbreken.
Geen idee.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:16 schreef NailQueen het volgende:
Daar Hijum
(Ik maak de Lubach grap maar)
Hee leuk Sjors!! Feliquote:Op maandag 16 juni 2025 22:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb je een baan![]()
Ik ook!![]()
Wat goeeed, gefeliciteerd!
Laat mij je plezier vooral niet afnemen. Maar voor mij is sport vooral interessant als het op het hoogste niveau wordt gespeeld, er iets belangrijks op het spel staat, de teams aan elkaar gewaagd zijn en het in een leuke sfeer plaatsvindt. En hier is eigenlijk alleen aan dat onderste voldaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar ik vind dit toernooi relevanter voor de toekomst dan een hoop van de andere dingen die ze spelenEn dit is ook een plek waar je talent uit andere continenten op een hoog niveau in actie kunt zien.
Jaquote:
Dank je!quote:
Dank je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ach Woutertje, met zo'n lieve mail vergeef ik het je meteen dat je al een tijdje niet hebt gebeldquote:Beste meneer H_T,
Wij spreken elkaar niet vaak één op één. Toch vind ik het van belang nu van me te laten horen. U bent tenslotte de belangrijkste reden waarom we bij NS doen wat we doen: Nederland voor iedereen duurzaam bereikbaar houden.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:13 schreef Arizona het volgende:
Werkupdate van mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Die kreeg ik ookquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:30 schreef H_T het volgende:
Sympathiek, ik heb een persoonlijke mail gekregen van Wouter Koolmees!
[..]
Ach Woutertje, met zo'n lieve mail vergeef ik het je meteen dat je al een tijdje niet hebt gebeld
Ik dacht dat ik speciaal wasquote:
Wouterquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach Woutertje, met zo'n lieve mail vergeef ik het je meteen dat je al een tijdje niet hebt gebeld
Wouter is niet zo heel goed in het bijhouden van zijn contacten. Ik kreeg deze mail ook al.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat hij zoiets durft te noemen. Een mail naar al je accounts sturen maakt iets niet 1 op 1.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar voor alle nieuwe dingen moet je altijd eerst een fase door waarin het nog wat minder is. En ook niet te vergeten, misschien is het voor ons in Europa (nog) niet zo interessant maar voor de andere continenten is het dat wél.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Laat mij je plezier vooral niet afnemen. Maar voor mij is sport vooral interessant als het op het hoogste niveau wordt gespeeld, er iets belangrijks op het spel staat, de teams aan elkaar gewaagd zijn en het in een leuke sfeer plaatsvindt. En hier is eigenlijk alleen aan dat onderste voldaan.
Ik dacht dat hij het wilde goedmaken voor alle treinellende die ik heb gehad over de loop der jarenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
WouterIk heb dezelfde mail gekregen, ik dacht dat IK de belangrijkste reden was! Hoezo kun jij dan ook de belangrijkste reden zijn
Ik voel me zó gepiepeld nu
Tee, heb jij misschien een lesje nodig in wat (of specifieker: wie) oorzaak is en wat gevolg?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het wilde goedmaken voor alle treinellende die ik heb gehad over de loop der jarenDeze staking heb ik nou niet bijzonder veel last van
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tee, heb jij misschien een lesje nodig in wat (of specifieker: wie) oorzaak is en wat gevolg?
Onverbeterlijk, die jongenquote:
Ja ik lees overal dat echt iedereen 'm gekregen heeft! Heel raar dan.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:52 schreef NailQueen het volgende:
Nooit gedacht dat ik me buitengesloten zou voelen omdat ik geen mail heb gehad van Wouter Koolmees![]()
Ik ookquote:
Is Wouter Koolmees de nieuwe Nigeriaanse prins?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ow wow... Ik ben dus niet de enige die mail kreeg van Wouter Koolmees?Wat erg dit.
Wellicht heeft hij geprobeerd je te bellen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:42 schreef Yesse het volgende:
Ik heb ook geen mail van Wouter gehadTijd voor wij/zij denken
Ik weet van niks.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Wellicht heeft hij geprobeerd je te bellen?
Ik heb m'n fax al tijden geleden een keer naar m'n rellende buurman gegooid.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm fax? Staat je fax aan? NS is een ouderwetse organisatie hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life is short, the world is wide, I want to make some memories
*Pakt theezakje en kopje.quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:31 schreef NailQueen het volgende:
* zet alvast de koffiebonen, theezakjes en kopjes klaar voor morgen.
Al gevonden?quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*Pakt theezakje en kopje.
*Kijkt rond op zoek naar het water.
In Zeeland zou dat te doen moeten zijnquote:
Ik heb een kraan gevonden en daar kwam het uit.quote:
Dat is vooral zout. K weet niet of je daar thee mee wil zetten.quote:
Echt bizarquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:22 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb voor t 50 jarig huwelijk van mn ouders een tijdschrift gemaakt. Keiveel werk, maar wel een heel leuk resultaat geworden.![]()
En even, 50 jaar getrouwd, wat een tijd...
Ja als wij de 50 jaar getrouwd willen halen zijn we bijna 90.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Echt bizar50 jaar (!!)
Ik heb vriendinnen die volgend jaar de helft van hun leven verkering hebben, dat is ook bizar
Nog steeds wel bijzonderquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja als wij de 50 jaar getrouwd willen halen zijn we bijna 90.
Wat een leuk en creatief ideequote:Op woensdag 18 juni 2025 10:22 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb voor t 50 jarig huwelijk van mn ouders een tijdschrift gemaakt. Keiveel werk, maar wel een heel leuk resultaat geworden.![]()
Ik vraag me af of dat nu nog zo voorkomen in onze generatie. Zelden denk ikquote:Op woensdag 18 juni 2025 10:22 schreef egeltje1985 het volgende:
Denk ik helaas ook.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat nu nog zo voorkomen in onze generatie. Zelden denk ik
Ik denk inderdaad wel minder scheidingen omdat er minder getrouwd wordt, maar qua langdurige relaties ben ik wel benieuwd. Om mij heen hebben de meeste mensen nu al behoorlijk lang een relatie en verwacht ik niet dat die snel uit gaan, maar je weet het nietquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wil ook weer terug.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:29 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben moe van het slapen wakker geworden
Mijn man heeft vooral jongere vrienden (hij ging pas op z’n 21e bij een studentenvereniging) dus we hebben nu heel veel huwelijken. Ik kan er niks aan doen maar stiekem vraag ik me bij elk huwelijk af wie er het eerst gaat scheidenquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad wel minder scheidingen omdat er minder getrouwd wordt, maar qua langdurige relaties ben ik wel benieuwd. Om mij heen hebben de meeste mensen nu al behoorlijk lang een relatie en verwacht ik niet dat die snel uit gaan, maar je weet het niet![]()
Misschien zit ik qua leeftijd nu nog te veel in de tropenjaren en gaan straks als we 40 worden iedereen uit elkaar, als de kinderen niet meer piepklein zijn
Geen smurfen?quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een kraan gevonden en daar kwam het uit.
Ah nu snap ik waarom ze bij Vader Abraham wel uit de kraan kwamen. Die was niet snel genoeg met beslissen of de kraan weer dicht moest.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik deed op tijd de kraan weer dicht.
Ja ik heb dit ook gedaan om te voorkomen dat familie voor die andere opties gingen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat een leuk en creatief idee![]()
In elk geval veel beter dan zo’n Alfabetrijm of een eigen tekst op Het Kleine Café Aan De Haven.
Ik denk het amper. Je moet gewoon erg jong trouwen dan. Dus misschien meer in wat religieuze kringen, waar mensen wel vaak jong trouwen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maak daar maar een geregistreerd partnerschap vanquote:Op woensdag 18 juni 2025 17:41 schreef NailQueen het volgende:
Ik doe natuurlijk belastingaangiftes en daar moet je ook de burgelijke stand doorgeven. Wat mij opvalt is dat de oudere generatie getrouwd is maar dat vooral de groep 'millennials' een geregistreerd burgerschap hebben. Meestal om de reden dat het lekker goedkoop is zonder poespas en gedoe. Er zijn een paar bij die wel getrouwd zijn maar die zijn op 1 hand te tellen.
Geregistreerd burgerschap of soeverein.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maak daar maar een geregistreerd partnerschap van
Er zijn in mijn omgeving wel de nodige mensen getrouwd met alleen een aangifte op het gemeentehuis en zonder bruiloft en alles.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:41 schreef NailQueen het volgende:
Ik doe natuurlijk belastingaangiftes en daar moet je ook de burgelijke stand doorgeven. Wat mij opvalt is dat de oudere generatie getrouwd is maar dat vooral de groep 'millennials' een geregistreerd burgerschap hebben. Meestal om de reden dat het lekker goedkoop is zonder poespas en gedoe. Er zijn een paar bij die wel getrouwd zijn maar die zijn op 1 hand te tellen.
Mijn ervaring is dat in deze tijd vooral rijke mensen/influencer types nog trouwen. Gewoon om een beetje te showen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:41 schreef NailQueen het volgende:
Ja dat bedoelde ikquote:Op woensdag 18 juni 2025 17:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Al die oudere generaties zijn gewoon illegaalquote:Op woensdag 18 juni 2025 17:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat Blokker veertig winkels heropent is wel een zwaaiende vlag waard.quote:
Daar hebben we al de Russen voor toch?quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
YES! Lekker. Maak die Oekraïners helemaal kapot!!
quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:15 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Daar hebben we al de Russen voor toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
jaquote:Op woensdag 18 juni 2025 19:57 schreef sportfreak het volgende:
Kwartfinale tegen Portugal.
Nou, dan weet je het wel.
De Russische trollen hebben ESF ook gevonden.quote:Op woensdag 18 juni 2025 18:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
YES! Lekker. Maak die Oekraïners helemaal kapot!!
Het EK voor spelers tot 23 jaarquote:
Mooi ik heb wel zin om met een portie bitterballen en Nederlandse vlag om m'n schouders voor de tv te zittenquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het EK voor spelers tot 23 jaar
En als dit is afgelopen kunnen we bijna in één keer door naar het EK voor vrouwen.
Was Nederland daarvoor gekwalificeerd? Zo ja, dan zal het geen feest worden met hun huidige vorm...quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het EK voor spelers tot 23 jaar
En als dit is afgelopen kunnen we bijna in één keer door naar het EK voor vrouwen.
Maar dat kan toch altijd? Daarvoor hoeft de TV niet eens per se aan te staan. YOLO toch.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mooi ik heb wel zin om met een portie bitterballen en Nederlandse vlag om m'n schouders voor de tv te zitten
Na drie wedstrijden zijn de dames klaar. De jochies zijn na zaterdag wel klaar.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Was Nederland daarvoor gekwalificeerd? Zo ja, dan zal het geen feest worden met hun huidige vorm...
Ja, en dan zitten ze ook nog in de 'poule des doods' met Engeland, Frankrijk en Wales.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Was Nederland daarvoor gekwalificeerd? Zo ja, dan zal het geen feest worden met hun huidige vorm...
Precies. Kan ook bij Nieuwsuur, als je maar wilquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dat kan toch altijd? Daarvoor hoeft de TV niet eens per se aan te staan. YOLO toch.
Doe je dat ook in Spanje?quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dat kan toch altijd? Daarvoor hoeft de TV niet eens per se aan te staan. YOLO toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |