Wouterquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:30 schreef H_T het volgende:
Sympathiek, ik heb een persoonlijke mail gekregen van Wouter Koolmees!
[..]
Ach Woutertje, met zo'n lieve mail vergeef ik het je meteen dat je al een tijdje niet hebt gebeld
Wouter is niet zo heel goed in het bijhouden van zijn contacten. Ik kreeg deze mail ook al.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach Woutertje, met zo'n lieve mail vergeef ik het je meteen dat je al een tijdje niet hebt gebeld
Ik vind het bizar dat hij zoiets durft te noemen. Een mail naar al je accounts sturen maakt iets niet 1 op 1.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar voor alle nieuwe dingen moet je altijd eerst een fase door waarin het nog wat minder is. En ook niet te vergeten, misschien is het voor ons in Europa (nog) niet zo interessant maar voor de andere continenten is het dat wél.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Laat mij je plezier vooral niet afnemen. Maar voor mij is sport vooral interessant als het op het hoogste niveau wordt gespeeld, er iets belangrijks op het spel staat, de teams aan elkaar gewaagd zijn en het in een leuke sfeer plaatsvindt. En hier is eigenlijk alleen aan dat onderste voldaan.
Ik dacht dat hij het wilde goedmaken voor alle treinellende die ik heb gehad over de loop der jarenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
WouterIk heb dezelfde mail gekregen, ik dacht dat IK de belangrijkste reden was! Hoezo kun jij dan ook de belangrijkste reden zijn
Ik voel me zó gepiepeld nu
Tee, heb jij misschien een lesje nodig in wat (of specifieker: wie) oorzaak is en wat gevolg?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het wilde goedmaken voor alle treinellende die ik heb gehad over de loop der jarenDeze staking heb ik nou niet bijzonder veel last van
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tee, heb jij misschien een lesje nodig in wat (of specifieker: wie) oorzaak is en wat gevolg?
Onverbeterlijk, die jongenquote:
Ja ik lees overal dat echt iedereen 'm gekregen heeft! Heel raar dan.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:52 schreef NailQueen het volgende:
Nooit gedacht dat ik me buitengesloten zou voelen omdat ik geen mail heb gehad van Wouter Koolmees![]()
Ik ookquote:
Is Wouter Koolmees de nieuwe Nigeriaanse prins?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ow wow... Ik ben dus niet de enige die mail kreeg van Wouter Koolmees?Wat erg dit.
Wellicht heeft hij geprobeerd je te bellen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:42 schreef Yesse het volgende:
Ik heb ook geen mail van Wouter gehadTijd voor wij/zij denken
Ik weet van niks.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Wellicht heeft hij geprobeerd je te bellen?
Ik heb m'n fax al tijden geleden een keer naar m'n rellende buurman gegooid.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm fax? Staat je fax aan? NS is een ouderwetse organisatie hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life is short, the world is wide, I want to make some memories
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |