quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:42 schreef NailQueen het volgende:
Weten jullie nog dat ik in december bij het grote songfestivalfeest met een jongen ben uitgegaan?
[..]
Die heb ik bij toeval gevonden op instagram en het blijkt dat hij mij een nepnaam heeft gegeven.
Waarom zou je dat doen ? Wat een laffe actie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
Ik snap het ook niet. Ik bedoel, hij woont in België en ik in het noorden van Nederland. Het is niet dat ik hem ga stalken ofzoquote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is ook wel erg stom. Zoiets is mij al zeker 25 jaar terug ook eens overkomen, en ik ben er nog steeds geïrriteerd door.
Weten jullie nog dat ik in december bij het grote songfestivalfeest met een jongen ben uitgegaan?
[..]
Die heb ik bij toeval gevonden op instagram en het blijkt dat hij mij een nepnaam heeft gegeven.
Nou wat flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En onnodig inderdaad!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
[..]
Wat een lul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Lijkt mij de perfecte hoeveelheid voor vandaagquote:
Ik vind dat wel weinig als we het met z'n allen moeten delenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Lijkt mij de perfecte hoeveelheid voor vandaag
Twaalf goedenavonden beter?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind dat wel weinig als we het met z'n allen moeten delen
Beter één goedenavond in de hand, dan tien in de lucht.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind dat wel weinig als we het met z'n allen moeten delen
Toch hangt een goede avond al een tijdje in de lucht. Het moet er toch een keertje van komen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beter één goedenavond in de hand, dan tien in de lucht.
Loic Nottet?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:19 schreef NailQueen het volgende:
Na de edities van 2023 en 2022 komt... juist, 2015. Mijn favoriete jaar met een uiteindelijk gecancelde winnaar, een russische plastic fantastic met een propaganda nummer, genocide lied van Armenië, geschreeuw van Albanië en twee landen die 0 punten scoorden. Maar tussendoor worden we ook getrakteerd op geweldige liedjes waarvan er een tot mijn all time favorites hoort. Aldus alle redenen om te gaan kijken
Jij bent echt de enige trouwe kijker geloof ikquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:07 schreef Strani het volgende:
Flamengo wint met 3-1 van Chelsea. En ik heb niet eens echt het gevoel dat de Europese clubs daar rondlopen met totale desinteresse.
Maar ik verwacht dat dit in de knock-out fase allemaal wel richting Europa zal kantelen.
Kwestie van tijd! Ik kan ook niet van jullie verwachten dat jullie al bij de eerste editie om 3 uur 's nachts klaar zittenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij bent echt de enige trouwe kijker geloof ik
Is het in Spanje wel gewoon op TV?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Kwestie van tijd! Ik kan ook niet van jullie verwachten dat jullie al bij de eerste editie om 3 uur 's nachts klaar zitten
Maar een paar wedstrijden openbaar, de rest is op DAZN. Verder gebruik ik IPTV en streams van m'n werk.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Is het in Spanje wel gewoon op TV?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |