Oh ik was al. Maar intussen alweer wakker.quote:
Oeh. Ik wist niet dat we allemaal vrij zijn volgende week.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:30 schreef koekje_ het volgende:
Goedemorgen iedereen! Nog 1 dagje werken en dan lekker een week vrij ❤️
Volgende week dus allemaal vrijquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:30 schreef koekje_ het volgende:
quote:
Lekker hoor! Wat zijn de plannen?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:30 schreef koekje_ het volgende:
JAI! JAAAAIIIIIAAAAAIIIIIAAAAIIIIAAAAIIIII!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:30 schreef Redefine het volgende:
Ah ik zie dat we een nieuwe politieke partij hebben. JAI25.
Ook totaal niet mijn standpunten die partij, maar ze gedragen zich wel wat normaler lijkt.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:30 schreef Redefine het volgende:
Ah ik zie dat we een nieuwe politieke partij hebben. JAI25.
Plug wat muizen in andere computersquote:
Haha graag gedaan hé🤪😘quote:
Maandag een paar dagen naar Brabant met mijn broer, chillen in een vakantiehuisje en lekker zwemmenquote:
Dat is vooral leuk bij mensen die tegelijk beginnen of na een pauze tegelijk weer aan hun bureau plaatsnemen.quote:
Die heb ik bij toeval gevonden op instagram en het blijkt dat hij mij een nepnaam heeft gegeven.quote:Op vrijdag 13 december 2024 01:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik was na het songfestivalfeest nog een jongen tegengekomen uit België die alleen was. Daar ben ik nog mee in een café beland
Helaas was het toch te mooi om waar te zijn dus er zijn geen nummers uitgewisseld maar het was een leuke avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:42 schreef NailQueen het volgende:
Weten jullie nog dat ik in december bij het grote songfestivalfeest met een jongen ben uitgegaan?
[..]
Die heb ik bij toeval gevonden op instagram en het blijkt dat hij mij een nepnaam heeft gegeven.
Nou stom hoor. Beetje flauw wel van mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life is short, the world is wide, I want to make some memories
Of een extra muis inpluggen bij de computer naast je en die af en toe een zetje gevenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 11:15 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat is vooral leuk bij mensen die tegelijk beginnen of na een pauze tegelijk weer aan hun bureau plaatsnemen.
De muis beweegt dan wel maar doet niet wat je wilt...
Veel plezierquote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:27 schreef H_T het volgende:
Tevensvanuit Walibi. De nieuwe achtbanen zijn minder soepel dan ik had gedacht, maar wel behoorlijk leuk
Weten jullie nog dat ik in december bij het grote songfestivalfeest met een jongen ben uitgegaan?
[..]
Die heb ik bij toeval gevonden op instagram en het blijkt dat hij mij een nepnaam heeft gegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
[..]
Dit is ook wel erg stom. Zoiets is mij al zeker 25 jaar terug ook eens overkomen, en ik ben er nog steeds geïrriteerd door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
Enyoy!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:27 schreef H_T het volgende:
Tevensvanuit Walibi. De nieuwe achtbanen zijn minder soepel dan ik had gedacht, maar wel behoorlijk leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |